Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

(N16) Audio Almera


Gość Kwasek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Na wstępie sie przywitam gdyż to mój pierwszy post.

Ale wracając do tematu, mam pytanie odnosnie audio w nissanie almerze N16 hatchback, mianowcie czy mógłby mi ktos podać jakieś materiał, źródła lub stronki na której by było opisanie co i jak robić i czym sie kierować w wyborze komponentów. Przyznaje że jestem zielony w tym temacie a trzeszczace głośiki zaczynają mi działać na nerwy dlatego chciałbym zrobić coś lepszego, porządniejszego

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stronki.. hmmm, moze napisz jaki masz budzet, co bys chcial osiagnac, czym dysponujesz i jak duzo chcialbys zmienic, sam sie bawic z tym czy oddac autko komus by to zrobil i pomyslimy, hmm??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam posiedzieć o poczytać fora car audio takie jak SCA -strefa car audio.

Jest jeszcze podręcznik internetowy- FAQ Nazara.

Skąd jesteś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wymieniłem oryginalne nissanowskie elipsy z tylniej półki na głośniki Magnat i dźwiek jest nieporónywalny. Z przodu mam niskotonowe blaupunkty więc tylko wygłuszyłem drzwi. Zastanawiam się jak poprawić akustykę tych właśnie tylnich ale puki co to może byc jak jest bo nie jestem ani audiofilem ani nie mam zamiaru wsadzać book wie czego do samochodu. Na chwilę obecną jest git.

Radio sony xplod gt 20,tył 6X9 magnat 693, przód balupunkt możliwe że tx200 :) nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym poprostu by głośniki dobrze grały. nie trzeszczały i można by było posłuchać głośniej muzyki, jakiś lepszy bas ale bez rozbiurki auta(tzn strasznego kombinowania). Bilans to ok 500 euro czyli z 2 tys zł. Pisze z Niemiec

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi

Edytowane przez Kwasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach