popowe Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Witam. Mam następujący problem. Auto wczoraj postawiłem w garażu jak co dzień i dziś kiedy chciałem wyjechać zauważyłem, że świeci się kontrolka check oraz auto nie wchodzi na obroty oraz przy próbie dodania gazu kopci jak dwusuw. Poprzedniego dna byłem na grzybach w lesie było błoto i kałuże po powrocie auto umyłem i wstawiłem do garażu a dziś taki zonk. Sprawdzałem przepływomierz, na wolnych obrotach na 5 pinie są 2V a przy próbie dodania gazu ( trochę wzrastają ale objaw jest jakby paliwo nie dochodziło) jest 3,5V Paliwo dochodzi powietrze też. Wężyk na turbinie do podciśnienia nie jest sparciały. Gdzie szukać zonka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Nie podpinałem go pod komputer. Przepływomierz zmierzyłem ręcznie miernikiem tak jak doradzono mi w innym wątku. Właśnie wróciłem z diagnostyki która wykazała "że zawiesił się nastawnik pompy wtryskowej" Rozbierał to ktoś kiedyś? są z tym jakieś problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 pompa boscha nastawnik rozebrany i zmontowany nic szczególnego tam nie było. Wszystko chodzi lekko. Dziś może dostane na próbę drugi przepływomierz to się zobaczy Wymiana przepływki nie pomogła. Nie mam już pomysłów co się mogło zdarzyć. Jak jest zimny to się check świeci ale pracuje normalnie, jak się choć trochę podgrzeje już kaszle kopci i nie chce wchodzić na te obroty, nie ma siły jechać. POMOCY !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Ja zaczynam w takich przypadkach od podstawy, czyli świece zapłonowe i dopływ paliwa. Dopiero jak to wszystko gra szukam dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Świece zapłonowa w ropniaku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 świece? problemem? w upały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Auto odstawiłem do warsztatu Jak go na PRAWIĄ NAPISZĘ CO BYŁO . Powoli muszę się przyzwyczajać do rozstania z nim i tym forum I powoli będę się żegnał z forum. Bo niestety terrano jest dla mnie za drogi a innego konkretu nissan już nie ma w swej ofercie no chyba, ze cheery ale te są już nieco leciwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) No dobra, ktoś tam wykrakał żeby nie chwalić że niby auto w całości już ogarnięte. Utknąłem na trasie z błędem silnika. Nic nie wskazywało na jakiekolwiek niedomagania silnika. Zapaliła się złośliwa lampka i auto przeszło w tryb serwisowy. Silnik wkręca się samoczynnie na 1300 obr i nie reaguje na pedał gazu. Zmieniam biegi do 3 i silnik sam się napędza ale nie wyżej niż te 1300obr Auto odstało chwilę po odpaleniu lampka się już nie zapala ale po przejechaniu delikatnym kilkudziesięciu metrów powrót utrapienia. Po długich testach zauważyłem prawidłowość że jeżeli pojadę przez kilkadziesiąt metrów na wyższym biegu poniżej 2000obr łapie jakiś błąd. Odpięcie przepływki nie spowodowało żadnej różnicy tzn podobny objaw: jakiś czas jedzie a potem błąd. Jak nie wyskoczy check engine to śmiga jak wariat i swobodnie się wkręca powyżej 3500 obr. Potencjometr gazu wykluczam a więc co: 1 przepływomierz 2 wtrysk sterujący 3 nastawnik w pompie ? A co radzi drogie BRAWO? Dziś czeka mnie excytujący powrót do domu 130km a w poniedziałek poszukiwania obczajonego elektronika który się w to dziwne złącze podepnie. Podobny objaw jak w tym temacie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/49609-calkowite-odciecie-ale-nagle/?hl=przep%C5%82ywomierz&do=findComment&comment=611666 Edytowane 1 Grudnia 2013 przez Dżem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Dla ułatwienia http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 No dobra, bo czytam i nie jestem pewien które piny zewrzeć? 1+9 czy 9+16 Gniazdo mam jak ODBII. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 (edytowane) Ale to gniazdo nic ciekawego nie wnosi bo nadal jest to odb I a tylko standard wtyku od odb II. Edytowane 2 Grudnia 2013 przez Dżem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Chyba każde auto po 2000r musi mieć OBD2 , tak przynajmniej słyszałem, że to był wymóg jakiś czy coś . Nie mniej jednak nawet 14 pinowy taki jak ja mam "miga" błędy (lub ich brak ), a wystarczy tylko zewrzeć odpowiednie piny i już w przybliżeniu wiemy co tam mu dolega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Gdzieś doczytałem że Terrano nie miało ODBII tyko ODBI a po 99r zmienili tylko standard wtyczki. I weź teraz obczaj które to piny żeby czegoś nie upalić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Na 14 pinie jest can. W ODBI był can? No dobra, dziś zobaczę czy coś pobłyska w ten sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Co nic z tego? Rozwiń swoją myśl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 (edytowane) A czy Elm327 da radę coś sczytać? np. http://allegro.pl/najnowszy-tester-2013-elm327-usb-obd2-cd-soft-pl-i3738684196.html Edytowane 2 Grudnia 2013 przez Dżem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Dziwne to gniazdo mam ale 16 pinów jest. Z rozpiski ODB II widzę że jest szansa chyba tylko na protokół ISO. Właśnie zamawiam Skaner diagnostyczny U480 Can OBD2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/ec.pdf Strona 323 jest opis jak wybłyskać kody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Nie, bo dziś przyszedł tester i wieczorem zacznę szperać nim o ile sobie poradzę. ODBII z tego co się wczytałem w opisy pinów wtyczki ma styki kilku typów komunikacji m.in. can, iso i coś tam jeszcze plus wolne piny dla producentów. I to właśnie na tych pinach widocznie producenci mogą wystawiać różne komunikaty. Być może są też wystawione styki do wybłyskania błędów za pomocą zworki. Sukces jest ukryty w rozszyfrowaniu opisu pinów przez nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Scaner działa, niestety błędy się nie zachowały. Czyżby znikły po rozpięciu na dłużej aku. i zwarciu na koniec klem? Albo się wykasowały po zrobieniu 130km bez usterki. Testował ktoś jak jeździ 2,7 tdi po odpięciu przepływki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Hmmm. No więc jak to możliwe? Skaner nie odczytał czy się nie zapisały? Ktoś mi podpowiada żeby kabelki przy pompie obadać czy coś nie przełamane bo może nie docierać sygnał do pompy i nie nie ma wtedy błędu w compie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Przepływkę odepnę. Może zastniały błąd nie był krytyczny dla pracy silnika i się wykasował. No i wszystkie dostępne wtyczki ponabijam wazeliną techniczną. Żeby powytrawiało, przesmarowało i poprawiło kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.