Gość art1981 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 witam serdecznie. jestem tu nowy i od 5 miesięcy jeżdże primerką. mam wielki problem. zaczęły mi świrować wolne obroty byłem u mechanika i zdjagnozował mi nastawnik biegu jałowego. po wymianie check nie zgasł obroty swirują nadal po resecie błąd powraca a gdy próbuje wejść w nastawienia adaptacyjne wywala ,że nie są spełnione warunki testu(nastawnik jest dobry tzn. zamyka i otwiera w zależności od położenia przepustnicy). mało tego od paru dni nie wkręca się wogóle na obroty, nie idzie jechać. z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 częstym problemem w tych modelach są przepływomierze powietrza dolotowego jak masz to podmień bo dosyć kosztuje ten element Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość art1981 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Witam ponownie. Po długich zmaganiach załatwiłem przepływkę na podmianę( trudno załatwić) i okazało się, że to je to także dzięki za pomoc mechanikadam. Kupiłem nową (zamiennik 192zł z przesyłką-trochę trzeba było się naszukać ale warto było bo normalnie ok.800) jednakże nadal nie można przeprowadzić adaptacji wolnych obrotów. Wkręca się teraz ładnie ale obroty nadal świrują. Co to może być??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
runos Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Witam serdecznie. Od wiosny posiadam Primere P11 z silnikem QG16DE. Orginalna wersja i troche rozbudowana.Mam pytanie jaki interfeis podllaczyc i jaki program moze zbadac ten silnik ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Witam ponownie. Po długich zmaganiach załatwiłem przepływkę na podmianę( trudno załatwić) i okazało się, że to je to także dzięki za pomoc mechanikadam. Kupiłem nową (zamiennik 192zł z przesyłką-trochę trzeba było się naszukać ale warto było bo normalnie ok.800) jednakże nadal nie można przeprowadzić adaptacji wolnych obrotów. Wkręca się teraz ładnie ale obroty nadal świrują. Co to może być??? no to jeszcze pozostaje sama przepustnica. bądź zawór jednokierunkowy PCV na pok zaworów lub gdzieś lewe powietrze zasysa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość art1981 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Witam serdecznie. Od wiosny posiadam Primere P11 z silnikem QG16DE. Orginalna wersja i troche rozbudowana.Mam pytanie jaki interfeis podllaczyc i jaki program moze zbadac ten silnik ? pozdrawiam ja swojego dałem do warsztatu na diagnoze ale postaram sie dowiedziec no to jeszcze pozostaje sama przepustnica. bądź zawór jednokierunkowy PCV na pok zaworów lub gdzieś lewe powietrze zasysa.. czy przepustnica powinna być podłączona do masy jakimś przewodem? z tego co sie dowiedziałem kiedyś tam była zdejmowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Z tego co pamiętam to kabelka z oczkiem to tam nie było ale masa na pewno jest na obudowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.