Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem z diagnozą P11.144 1.6 106KM 2002r


Gość art1981

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie. jestem tu nowy i od 5 miesięcy jeżdże primerką. mam wielki problem. zaczęły mi świrować wolne obroty byłem u mechanika i zdjagnozował mi nastawnik biegu jałowego. po wymianie check nie zgasł obroty swirują nadal po resecie błąd powraca a gdy próbuje wejść w nastawienia adaptacyjne wywala ,że nie są spełnione warunki testu(nastawnik jest dobry tzn. zamyka i otwiera w zależności od położenia przepustnicy). mało tego od paru dni nie wkręca się wogóle na obroty, nie idzie jechać. z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

częstym problemem w tych modelach są przepływomierze powietrza dolotowego jak masz to podmień bo dosyć kosztuje ten element

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam ponownie. Po długich zmaganiach załatwiłem przepływkę na podmianę( trudno załatwić) i okazało się, że to je to także dzięki za pomoc mechanikadam. Kupiłem nową (zamiennik 192zł z przesyłką-trochę trzeba było się naszukać ale warto było bo normalnie ok.800) jednakże nadal nie można przeprowadzić adaptacji wolnych obrotów. Wkręca się teraz ładnie ale obroty nadal świrują. Co to może być???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam serdecznie. Od wiosny posiadam Primere P11 z silnikem QG16DE. Orginalna wersja i troche rozbudowana.Mam pytanie jaki interfeis podllaczyc i jaki program moze zbadac ten silnik ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Po długich zmaganiach załatwiłem przepływkę na podmianę( trudno załatwić) i okazało się, że to je to także dzięki za pomoc mechanikadam. Kupiłem nową (zamiennik 192zł z przesyłką-trochę trzeba było się naszukać ale warto było bo normalnie ok.800) jednakże nadal nie można przeprowadzić adaptacji wolnych obrotów. Wkręca się teraz ładnie ale obroty nadal świrują. Co to może być???

no to jeszcze pozostaje sama przepustnica. bądź zawór jednokierunkowy PCV na pok zaworów lub gdzieś lewe powietrze zasysa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Od wiosny posiadam Primere P11 z silnikem QG16DE. Orginalna wersja i troche rozbudowana.Mam pytanie jaki interfeis podllaczyc i jaki program moze zbadac ten silnik ? pozdrawiam

ja swojego dałem do warsztatu na diagnoze ale postaram sie dowiedziec

 

no to jeszcze pozostaje sama przepustnica. bądź zawór jednokierunkowy PCV na pok zaworów lub gdzieś lewe powietrze zasysa..

czy przepustnica powinna być podłączona do masy jakimś przewodem? z tego co sie dowiedziałem kiedyś tam była zdejmowana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...