Gość coobeck22 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 hej wszystkim!!temat znany ale nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na dosc znane objawy w primerze p10 benzyna+gaz dlawi sie nie chce wejsc na ssanie potrafi zgasnac w czasie jazdy. najgorsze ze jak cos sie zablokuje to trzeba kilkanascie razy krecic zeby ponownie odpalic a jak sie odblokuje to strzal do tlumika i znow ok na jakis czas jes pomozcie cos jesli wiecie co moze byc przyczyna zmienilem praktycznie caly zaplon i nic filtry paliwa i inne tez nowe pompke slychac. wiem ze bylo juz kilka takich wpisow ale nigdzie nie podano co bylo przyczyna moze ma ktos kontakt do uzytkownika "tomison"?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 jaki gaz?? na początek zakręć butle i zobacz czy dalej będzie to samo, świece i przewody OK?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coobeck22 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 gaz sekwencja stag 300 a zaplon tak jak mowilem chyba juz caly zmieniany bo nawet ostatnio cewke mi sprawdzali i niby jest ok (wg mechanika) chociaz to podobno trzeba u elektryka zbadac bo nawet z pozoru dobra moze byc niesprawna...prawda to?? a probe z gazem juz robilem wiec nie podlewa... dalej to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 poszukam u siebie gdzieś mi leży cewka i moduł do p10 ,,, rozumiem że na pb smiga ok ,..sprawdz podciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coobeck22 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 wlasnie problemy wystepuja na benzynie i na gazie...w momencie gdy zaczynaja sie problemy-dlawienie szarpanie gasniecie- gaz jest odlaczany (kontrolka zaczyna migac-czyli praca na benzynie) kopne w pedal gazu i znow zalacza sie lpg przy wyzszych obrotach, puszczam pedal auto schodzi do swoich normalnych obrotow i znow zaczyna sie krztusic dlawic i gasnie. jesli chodzi o cewke to w pt dzwonili mechanicy ze podpieli nowa i nie pomaga, modulu jeszcze nie ruszalem. W pazdzierniku wymienilem palec i kopulke zaplonu bo gasl mi po nagrzaniu silnika np. przy dojezdzie do skrzyzowania gdy redukowalem bieg i na chwile wciskalem sprzeglo. Pozniej wymienilem swiece i kable ale byly marne przewody WN wiec tydz temu mechanik zmienil na boscha i przeczyscil zaplon. podobno swiece palec i kopulka sa w dobrym stanie tylko mialy sporo nagaru i sniedzi... pomoglo na dwa dni teraz znow u mechanika stoi bo objawy wrocily szukaja juz 3 dzien przyczyn i nic nie znalezli. musze sie przyznac ze jezdzilem dosc dlugo na 2 srubkach przy kopulce zaplonu bo jednej brakowalo a mechanik nie mial..czy to mozliwe ze przez to kopulka i palec mimo dobrego wygladu szwankuja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 po tym co napisałeś, rozpoczął bym od sprawdzenia ustawień LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coobeck22 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 DINO ale czy to mozliwe ze jest cos nie tak z gazem skoro sekwencja odpala na benzynie??i to samo sie dzieje?? no i nawet jak zakrecilem zawor na butli, wypalilem resztki gazu z ukladu az zgasl i ponownie sprobowalem odpalic dzialo sie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 hmm, no w sumie powinno być OK, zrób jeszcze taki test, wypnij STAG-a z wiązki a w wiązce połącz ze sobą piny (zwykłym drutem) 1-29; 2-30; 3-31; 4-32; bo moze być jakiś babaol na sterowniku, do tego warto sprawdzić połączenia i lutowania wiązki LPG, masz fejsa aby sie podłączyć pod STAG-a i pokazać co tam jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coobeck22 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 nie mam ale w slupsku widzialem niedaleko warsztatu w ktorym teraz stoi to moze sie wybiore troche tego poprzedniego posta niedokladnie napisalem bo nie chodzilo mi o to ze problemy zaczynaja sie na gazie tylko ze jesli juz wystepuja to tak sie gaz zachowuje *widzialem serwis staga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 zrób co napisałem, moze coś zaśniedziało i nie ma styku, wszystk zależy jak było polutowane i czy wogóle i jak zabezpieczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Ja zacząłbym od zczytania błędów z ECU. Bez tego to szukanie wiatru w polu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.