Tyomaj Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam! Nie wiem co oznacza ten wskaźnik ale chciałbym się was zapytać o co chodzi jak jest tak wysoko. Wczoraj jechałem i wskazówka była tak wysoko, wyleciał jakiś dym spod maski. Nie wiem o co chodzi. Dzisiaj nie mogę odpalić auta. Uploaded with ImageShack.us HEHE. Taki sytuacyjny żarcik. Poważnie to mam mały problemik z tym wskaźnikiem. Normalnie pokazuję mi tak na 3/4 skali (trochę przed czerwonym polem) Auto się nie grzeję, sprawdzaliśmy na warsztacie. Wentylator się włącza czyli termostat odpada. Czasami jak stoję w korku to widzę jak wskazówka rośnie i zaraz opada (czyli wentylator się załączył). Wymieniałem już 2 razy czujnik cieczy chłodzącej i właśnie wtedy nawet NA ZIMNYM silniku pokazuję taką właśnie temperaturę jak na załączonym obrazku. Ktoś wie za co mam się wziąć? Jeżeli to nie czujnik, auto się nie grzeje to co? Szkoda że tak nie pokazuję od zbiornika Edytowane 1 Sierpnia 2012 przez Tyomaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 A na wyłączonej stacyjce wraca do zera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyomaj Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszekb Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 sprawdż połaczenie na czujniku. on jest tam zakuwany i po obluzowaniu sie daje nieraz takie efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Czyli zakładamy że licznik jest OK. Sprawdź rezystancję czujnika względem masy. Przy 95 stopniach powinien mieć ok 450ohm i rośnie ze spadkiem temperatury (65st 1kOhm). Jeżeli czujnik jest OK, to przypuszczalnie masz gdzieś zwarty kabel czujnika do masy. Sprawdź go. Odłącz czujnik, po odłączeniu powinien licznik pokazywać najniższą temperaturę. Najlepiej kabel miernikiem sprawdź przy odłączonym liczniku. Jeżeli nie ma zwarcia do masy, to przypuszczalnie uszkodzone wejście licznika. Jeżeli uważasz że kabel jest ok, zamiast czujnika podłącz potencjometr (środkowy pin do czujnika, skrajny do masy), np 10kOhm, i sprawdź jak reaguje licznik przy zmianie nastawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyomaj Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Dobra w sobotę to sprawdzę i się odezwę. Dzięki wielkie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszum Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 witam podpinam sie pod problem u mnie to samo idzie na maxa i zostaje tam az do momentu wyłączenia stacyjki czujnik jest ok poniewaz podłączony pod komputer pokazuje prawidłową temperature cieczy licznik wyjęty i przelutowany nadal to samo ?!?! witam mam nadzieje ze pomoże mój post innym którzy mieli podobny problem otóż faktycznie są dwa czujniki temperatury jeden z wtyczką dwu-pinową drugi z jedną (wyjscie na konektor) i ten wlasnie jest od wskazan na liczniku mialem urwany kabelek przy samym konektorku i stąd te problemy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoRexx Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 A ja mam pytanie w p10 mój wskaźnik wskakuje do połowy po nagrzaniu i tam zostaje nawet gdy mi się woda zagotowała? Czujnik bedzie do wymiany? Gdzie on jest? 2.0d ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Pietrzyk Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Witam, Mam podobną sytuacje z tym, że po przekręceniu stacyjki wskazówka nadal pozostaje na miejscu (poza skalą). Licznik przelutowany i nadal to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Jak masz po lifcie, to zrób auto diagnostykę licznika. Wskaźniki są osadzona na silnikach krokowych, procesor zawsze przy wyłączeniu i chyba włączeniu stacyjki resetuje, skręcając maksymalnie w lewo. Przypuszczam że u Ciebie jest uszkodzony silniczek lub jego sterowanie. Możesz zamienić miejscami silniczki z wskaźnikiem od poziomu paliwa. Z tego co wiem wszystkie są takie same. Będziesz miał 100% pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikM Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Witam, podpinam się pod temat, bo mój problem jest bardzo podobny. A mianowicie, czasem gdy włącze zapłon po krótkim czasie od poprzedniej jazdy, wskazówka temperatury idzie na maksa, i po chwili spada. Dodam, że wymianiny był czujnik temp. i prowadzony nowy kabel od czujnika do licznika. Wie ktoś, co może być jeszcze przyczyną tego? Mam Primere P10 2.0D. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cinek_real Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Witam, podpinam się pod temat, bo mój problem jest bardzo podobny. A mianowicie, czasem gdy włącze zapłon po krótkim czasie od poprzedniej jazdy, wskazówka temperatury idzie na maksa, i po chwili spada. Dodam, że wymianiny był czujnik temp. i prowadzony nowy kabel od czujnika do licznika. Wie ktoś, co może być jeszcze przyczyną tego? Mam Primere P10 2.0D. Z góry dziękuję. Mam to samo i tez nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 (edytowane) czujnik może wariować poprzez słabą masę na silniku najszybciej dołożyć drugą prosto z minusa akumulatora i zobaczyć czy pomogło Edytowane 21 Lipca 2013 przez Masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 miałem podobnie w P10 2.0D i winna była uszczelka pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.