JACKO29 Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Nie poddaję się łatwo, sprawdzę całą instalację o postępach dam znać, pozdro. I tak trzymać!Moja krew! (Nie bierz sobie tego do serca ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Rzeczywiście ilość klawiszy jest inna , u mnie jest ta skromna, bez słuchawki więc teoretycznie radio 1din a ciekawostką jest to, że kostki nie pasują Były też radia 2 DIN ale bez zestawu głośno mówiącego. Zatem możliwe, że masz konsole od takiego właśnie radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) Dzisiaj zakupiłem środkową część złącza MINI ISO które będzie mi niezbędne, do tego zassałem schemat układu sterowania. W czwartek biorę się do roboty i dam znać. Tak więc dziś (sobota) zabrałem sie do pracy i akcja zakończyła się sukcesem. Musiałem odszukać kable sterujące, w tym celu zdemontowałem osłonę kierownicy i "prześwietliłem" instalację aby odszukać własciwe kable-były w głównej wiązce a nie bocznych kostkach! Celowo nie podaję kolorów gdyż instalacje mogą być w kilku wariantach. Czas jaki na to poświęciłem to około 1h Prawdopodobnie radia które posiadają złącze 3 częściowe MINI ISO-pełne mogą być sterowane z kiery za pomoca oryginalnego "pilota" to dobra informacja dla osób którym brakuje mp3. Ja wykorzystałem środkową część MINI ISO zieloną. Edytowane 5 Października 2013 przez robertbydzia 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Masz u mnie plusa,a Ranger powinien to gdzieś utrwalić dla potomnych,i nie chodzi tu wcale o sposób ,ale o wytrwałość i zacięcie w podejściu.Ku pamięci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Świetna robota. Powiedz jeszcze jakie to radio - czy nissanowskie czy kupione "na wolnym rynku". Brakuje mi tej informacji do utwalenia Twojej akcji w odpowiednim dziale . I jeszcze jedno pytania. Mówiłeś, że miałeś pierwotnie radio 2 DIN. Co uwonioną przestrzenią. Kupiłeś jakiś adapter/maskownicę ze schowkiem w tym miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) Radio które zamontowałem to oryginalne CD NISSAN w wersji 1din (małe) i taką miałem też konsolę środkową. Natomiast instalacja elektryczna która tam się znajdowała pasowała tylko do radia fabrycznego (dużego) 2din. A wszystko zaczęło się od tego, że zaraz po kupnie auta chciałem wrócić do oryginału z radiem, bo ktoś zamontował tam stare VDO i regulacja z kiery ni działała. Zakupiłem używane fabryczne radio 1din na allegro i zabrałem się za wymianę,. W instalację była wpięta przejściówka z oryginalnej kostki nissana (najszersza w radiu 2din) na standardowe ISO-2 kostki. Okazało się jednak, że owszem "nowe" radio działa ale nie z kiery, więc zacząłem szukać i się zdziwiłem, bo istalacja mi nie pasowała do reszty i to w zasadzie mnie zmobilizowało do działania. Obecnie cieszę się z całkowicie sprawnego systemu Bardzo dziękuję za miłe słowa i pomoc, w razie potrzeby służe pomocą. Edytowane 6 Października 2013 przez robertbydzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 A jeśli ktoś nie ma sterowania w kierownicy to takie radio 2 DIN normalnie podejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Czy oryginał pójdzie bez to nie wiem,ale 2 DIN np.GMS ma wszystkie sterowania ręczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 (edytowane) Powinno bez problemu, gdyż część funkcji jest powielona na kierownicy i tyle. Mozna też samemu zamontować oryginalne sterowanie z kierownicy poprzez zakup przycisków na kiere i tasmy pod kierownicę (o ile już nie jest przygotowana do montażu) od wersji z funkcja sterowania. np i taśma Koszt takiego zestawu około 250-300zł z wysyłką + Twoja robocizna, potrzebny schemacik, prosze bardzo... (obrazkowy ) Edytowane 10 Października 2013 przez robertbydzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Sterowanie z kierownicy mnie nie kręci, tzn nie potrzebuję. Właściwie to pytałem czysto hipotetycznie. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wildfist Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Radio które zamontowałem to oryginalne CD NISSAN w wersji 1din (małe) i taką miałem też konsolę środkową. Natomiast instalacja elektryczna która tam się znajdowała pasowała tylko do radia fabrycznego (dużego) 2din. A wszystko zaczęło się od tego, że zaraz po kupnie auta chciałem wrócić do oryginału z radiem, bo ktoś zamontował tam stare VDO i regulacja z kiery ni działała. Zakupiłem używane fabryczne radio 1din na allegro i zabrałem się za wymianę,. W instalację była wpięta przejściówka z oryginalnej kostki nissana (najszersza w radiu 2din) na standardowe ISO-2 kostki. Okazało się jednak, że owszem "nowe" radio działa ale nie z kiery, więc zacząłem szukać i się zdziwiłem, bo istalacja mi nie pasowała do reszty i to w zasadzie mnie zmobilizowało do działania. Obecnie cieszę się z całkowicie sprawnego systemu Bardzo dziękuję za miłe słowa i pomoc, w razie potrzeby służe pomocą. A ja chciałbym zmienić fabryczne radio 1DIN na radio 2DIN. Da się taką operację przeprowadzić? Są jakieś przejściówki czy trzeba kombinować samemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 A ja chciałbym zmienić fabryczne radio 1DIN na radio 2DIN. Da się taką operację przeprowadzić? Są jakieś przejściówki czy trzeba kombinować samemu? Da się,są przejściówki.Ale do przejścia na 2DIN musisz kupić konsolę od Note na 2 DIN.Jeżeli będziesz zamieniał na dedykowane np.GMS to nie trzeba przejściówek i sterowanie z kierownicy działa.Co więcej,w konfiguracji miałem ustawienia co chcę mieć z kierownicy. Zresztą ,przeczytaj mój pierwszy wpis na 1 stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekMr Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Demontaż konsoli:wykręcić dwie śruby schowane pod zaślepkami w schowku i wykręcić dwie śruby schowane pod długą zaślepką pod konsolą.Wyjąć konsolę,wypiąć radio. Dorosłem do tego aby wymienić fabryczne radio na GSM 6321 lub VORDON HT-869V2. Jeszcze nie zdecydowałem na jakie bo wcześniej chciałbym zobaczyć jakie przewody i wtyczki są w moim samochodzie. Mam Nociaka E 11 z 2012 roku i nie mogę zdjąć środkowej konsolo żeby się dostać do radia. Wykręciłem dwie śruby które są w schowku. Ty piszesz o jeszcze jednej parze śrub schowanych pod długą zaślepką. Sęk w tym że nie mogę zlokalizować tej zaślepki. Po prostu nic takiego u mnie nie istnieje albo dopadła mnie totalna ślepota. Czy mógłbyś bliżej określić położenie tej zaślepki albo jakieś zdjęcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Dorosłem do tego aby wymienić fabryczne radio na GSM 6321 lub VORDON HT-869V2. Jeszcze nie zdecydowałem na jakie bo wcześniej chciałbym zobaczyć jakie przewody i wtyczki są w moim samochodzie. Mam Nociaka E 11 z 2012 roku i nie mogę zdjąć środkowej konsolo żeby się dostać do radia. Wykręciłem dwie śruby które są w schowku. Ty piszesz o jeszcze jednej parze śrub schowanych pod długą zaślepką. Sęk w tym że nie mogę zlokalizować tej zaślepki. Po prostu nic takiego u mnie nie istnieje albo dopadła mnie totalna ślepota. Czy mógłbyś bliżej określić położenie tej zaślepki albo jakieś zdjęcia? Internet ma to do siebie, że można wszystko lub prawie wszystko wyszukać. Plastikowa listewka jest pod radiem. Trzeba ją czymś płaskim wydłubać i tam są dwie śruby. Tu masz link na youtube. Jest pokazane chyba wszystko?.https://www.youtube.com/watch?v=ndCcbDulJCY Edytowane 19 Stycznia 2017 przez janio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekMr Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Internet ma to do siebie, że można wszystko lub prawie wszystko wyszukać. Plastikowa listewka jest pod radiem. Trzeba ją czymś płaskim wydłubać i tam są dwie śruby. Tu masz link na youtube. Jest pokazane chyba wszystko?.https://www.youtube.com/watch?v=ndCcbDulJCY Serdeczne dzięki Kolego za podpowiedź. Teraz wszystko jest jasne i oczywiście proste. Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.