Rolandinho Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Wszystko już działa, trzeba było zrobić 3 adaptacje i tyle, obroty OK, błędów w ECU brak, żadnych uszczelek itp. świece polecane kupiłem, ustawione z 1.1 na 1.0 niżej może i jest sens ale to zależy od szkoły... także nie ma co cudować. Na chwil obecną usterka usunięta. Pytanko do osób co mają LPG, gdzie macie Reduktor/Parownik wmontowany ? Powoli dochodzę jak usunąć moje usterki z LPG... a korekt po temperaturze jakoś nie uśmiecha mi się ustawiać skoro i nigdy nie były robione... Objaw mam wciąż niedogrzany reduktor i stąd dławienie na LPG, a podczas jazdy chłodzi się jeszcze bardziej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 No dobra świeczki wymienione, auto odpalone - LPG wskoczył i jakby OK - też ciężko stwierdzić bo jest skrajnie zimo, wymieniłem jeszcze filterki gazu mimo, iż ich czas wg. papieru nie nadszedł to wyglądały jak... także z bańki, jedynie mnie martwi, że na luzie mam teraz od czasu do czasu falujące obroty na LPG i na PB i teraz się zastanawiam skąd to... Nie wiem możne muszę adaptacje zrobić ? Świece kupiłem jak w załączniku a stare chyba nie wymagają komentarza... Dobre świece wybrałeś sam je założyłem i autko odpala idealnie zawsze a w dodatku równiej pracuje niż na starych świecach w dodatku na LPG jest szansa że dłużej wytrzymają niż platyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefisto Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Ja włożyłem reduktor miedzy gródz a silnik, i nawet w te mrozy po rozgrzaniu silnika, i mocnym pałowaniu ani raz mi nie zamarzł reduktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 No właśnie... A ja mam pomiędzy nadkolem a chłodnicą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefisto Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Gold którego ma mam , chyba ty też ale moge sie mylić mają skłonnośc bo zamrażania się, dlatego zapadła decyzja ze montuje go tam. Jutro jak odżyję troche to Zrobie zdjecia i ci wstawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 tak KME GOLD mam, będę bardzo wdzięczny bo spalanie 25L PB98 troszkę nie jest na moja kieszeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Tyle benzyny to mi nawet chyba to torze nigdy nie spalil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Mam świadomość za dużego spalania, ale wiąż "próbuje to auto" a do roboty mam bardzo krótkie odcinki, stąd takie wartości a no i zima... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Uważajcie na gaziki bo będą sięgnąć zaworki Coraz częściej takie sytuacje zastaje, winowajca to za ubogo zestrojone LPG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek370 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 U mnie za bogato za to ustawione i na PB i pewnie przez to i na LPG, coś z tym trzeba będzie podziałać bo kuni brakuje. Reduktor mam KME TWIN przed lewym nadkolem. Póki co przez te mrozy jak były ok -15 nie zamarzał także umiejscowienie jest ok. Może masz jakieś za chude rurki z wodą do reduktora poprowadzone i przepływ za mały albo pompa wody słaba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Cyknij fotki jak to u Ciebie jest, to będę umiał odpowiedzieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robo115 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Witam Koledzy. Przeczytałem cały temat i wnioski takie, że jak w Wielkopolsce to tylko pitec Poznań. Dostałem od nich wykaz gratów które proponują założyć: 1. STAG QMAX BASIC, wtryskiwacze AC W03 2. STAG QMAX PLUS, wtryskiwacze AC W03 reduktor KME GOLD GT,wielozawór Tomasetto AT-02 Extra,elektrozawór KME GOLD,Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01Prury Faro PCV ( wszystkie 13 mm ),węże Parker,opaski NORMA,taśmy izolacyjne TESA,złącza przewodów, elementy mocujące - GOMET. Do tego mogą wyregulować przy użyciu sondy szerokopasmowej tak jak tu sugerowaliście. Tylko kwestia wtryskiwaczy. Zapytałem dlaczego nie hana H2000 niebieski to usłyszałem, że coś sie zmieniło z ich produkcją i mają dużo reklamacji Oni polecają STAG AC W3 I czy wybrać STAG QMAX BASIC czyn STAG QMAX PLUS (różnica 300 PLN)? Edytowane 9 Lutego 2017 przez robo115 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Witam Koledzy. Przeczytałem cały temat i wnioski takie, że jak w Wielkopolsce to tylko pitec Poznań. Dostałem od nich wykaz gratów które proponują założyć: 1. STAG QMAX BASIC, wtryskiwacze AC W03 2. STAG QMAX PLUS, wtryskiwacze AC W03 reduktor KME GOLD GT,wielozawór Tomasetto AT-02 Extra,elektrozawór KME GOLD,Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01Prury Faro PCV ( wszystkie 13 mm ),węże Parker,opaski NORMA,taśmy izolacyjne TESA,złącza przewodów, elementy mocujące - GOMET. Do tego mogą wyregulować przy użyciu sondy szerokopasmowej tak jak tu sugerowaliście. Tylko kwestia wtryskiwaczy. Zapytałem dlaczego nie hana H2000 niebieski to usłyszałem, że coś sie zmieniło z ich produkcją i mają dużo reklamacji Oni polecają STAG AC W3 I czy wybrać STAG QMAX BASIC czyn STAG QMAX PLUS (różnica 300 PLN)? KME gold za słaby, poczytaj na forum lpg, weź TWINa, cena powinna być taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnydzban Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 KME gold za słaby, poczytaj na forum lpg, weź TWINa, cena powinna być taka sama. to jest gold gt, ktory wystarczy az za bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Niestety ale KME Gold nie wystarczy do tego auta, termika tego reduktora ssie i przy niskich temperaturach w trasie będzie się dusił. Wiem bo wywaliłem Golda na śmietnik w zimę, zamiast tego włożyłem KME Extream i z termiką nie ma problemu już. Do tego Gold jest za słaby do revupa, proponuje z sondą AFR się przelecieć i zobaczyć co się dzieje przy odcince, u mnie był ustawiony dotrysk benzyny przy 5,5 obrotów bo już reduktor nie wydalał, auto ma zmodyfikowaną mapę i AFR przy 7100 rpm wychodzi 11-11,4 na PB, nawet KME Extream potrzebuje wyższego ciśnienia żeby to ogarnąć a to reduktor o 100koni bardziej wydajny od Golda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość r00ty Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Ze wtryskiwaczy najlepiej barracuda / napoleon (ile tam koni z cylindra wychodzi?).To taka nowa lepsza hana Hany już od paru lat mają żenująco niską żywotność, padają jak muchy. AC W03 powinno jeździć, ale doświadczenia nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Do jakiego silnika potrzeba AFR 11 -11.4 . ? jest tam Turbo ? to ok .. Co do KME dużo lat było wyśmiewane za termikę a potem przeszła fala "dużo lepszych" Reduktorów i sie okazało że KMe jednak spawdzone co do ulepów typu Twin spotkałem się z opcją co kicha w dolot po zgaszeniu przy N?A ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 W serii tak przelane sa 370z dokladnie do 11.8... revupy maja pod odcinka ok. 12.4-12.6... DE na ECU CD700 okolica 13 a inne 12.8 Cos nie tak z tym revupem musialo byc ze tak zlany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 AFR mierzone sondą wciśniętą w ostatni tłumik w jedną końcówkę (i nie jest to wydech typu true dual tylko jedna pucha z dwoma końcówkami) także nie wiem na ile prawidłowy jej wynik jest w stosunku do sondy przed katalizatorem itd, otrzymany w badaniu wynik ma być taki sam na PB i LPG i pod tym kątem było badane, KME Gold nie ogarnie w pełni, Twin albo Extream owszem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksio Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 cześć, jako że przymierzam się powoli do LPG to mam pytanie, może ktoś z Was orientuje się czy jak wyjmie subwoofer z miejsca na koło do bagażnika to on jakoś będzie grał? ew. ktoś może ma jakieś koncepcje gdzie i jak go umocować? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtrzec Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 (edytowane) Grał będzie bez zmian. Ja umocowałem w miejscu schowka za siedzeniem pasażera- zerwałem się spontanicznie do pracy w niedzielne przedpołudnie i nie dałem rady jeszcze tego na 100% dokończyć. Metoda inwazyjna, ale samochodem jeżdżę dużo i musi być przede wszystkim praktyczny. Edytowane 3 Września 2017 przez gtrzec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksio Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Grał będzie bez zmian. Ja umocowałem w miejscu schowka za siedzeniem pasażera- zerwałem się spontanicznie do pracy w niedzielne przedpołudnie i nie dałem rady jeszcze tego na 100% dokończyć. Metoda inwazyjna, ale samochodem jeżdżę dużo i musi być przede wszystkim praktyczny. Dzięki za odpowiedź, ja na razie mam w bagażniku, daj znać jak dokończysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtrzec Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 (edytowane) Obawiam się, że to trochę potrwa- samochód jest intensywnie użytkowany (od grudnia zrobił 28tys.km) i nie mam za bardzo czasu. Codziennie w tym miejscu jeździ laptop więc nawet przestało mi to przeszkadzać. W każdym razie uważam, że warto to zrobić- przede wszystkim nie lata po bagażniku- jestem na tym punkcie uczulony. Pozostała tylko jakaś zgrabna zabudowa i finito. Edytowane 6 Września 2017 przez gtrzec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.