Gość Megas Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Witam. Mam problem, otóż w ostatnim czasie postanowiłem wymienić sobie podświetlenie zegarów. Odkręcając je, jedna ze śrubek wpadła mi między plastiki kolumny kierowniczej. Chcąc ją wydobyć, bez rozkręcania kolejnego elementu samochodu, uderzyłem kilkakrotnie w plastiki od spodu, tak by śrubka sama wyskoczyła na dywanik. Po zakończeniu wszystkich czynności o dziwo samochód nie chce odpalić, po przekręceniu stacyjki w pozycję 'ON' włączają się nawiewy, ale nie zapalają się żadne diody wśród zegarów. Tak samo z wyświetlaczem wskazującym przebieg i temperaturę. Po przekręceniu na 'start' również nic się nie dzieje, oprócz wyłączenia nawiewów. W czym może tkwić problem? Wydaje mi się, że coś się stało ze stacyjką, ale co, i jak to naprawić, już nie wiem. Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki, oraz styki w przewodach idących do stacyjki - wszystko jest ok. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgodzio Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Nie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie pod kolumną kierownicy jest imobilajzer i jeżeli go nie załacze to kontrolki nie będą się świecić a nawiewy i radio działaja. Może w jakiś sposób go uszkodziłes gdy tak stukałeś od spodu w plastik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Megas Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Hm, możliwe, bo kontrolka systemu NATS ciągle mruga. Próbowałem z drugim kluczykiem, jest to samo. Ale immobiliser powinien chyba pozwolić na uruchomienie silnika, a dopiero po chwili go wyłączyć.. Chociaż nie wiem jak to dokładnie jest. Jakieś inne pomysły? Problemem był zepsuty przekaźnik znajdujący się obok bezpieczników, w kabinie, pod schowkiem. Już wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawell172 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 czy ten przekaznik był o numerach 24330 C9900 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Kolego Megas , dziękujemy za podzielenie się z nami z usunięciem usterki, która u Ciebie zaistniała a i nam może ta wiadomość się przydać. A od czego i do czego konkretnie był ten przekaźnik? Wiemy również, że różne są Almerki N16, dlatego było by miło gdybyś uzupełnił profil. Silnik, rocznik, paliwo - też mają pewnie coś wspólnego z przekaźnikiem lub jego umiejscowieniem. Nie w każdej Almerce musi być tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.