Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana silnika z 1.8 na 2.0 P11.144, 2000r


Gość merlin88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Temat już ruszany ale brak konkretnej odpowiedzi dlatego poruszam go jeszcze raz.

Skończył mi się silnik w mojej Primerze P11.144 1,8, 200r. i jak już wymienia to chciał bym włożyć w nią 2.0 ale minimum 130KM.

Robił już ktoś coś takiego?? Jak tak to czy dużo zachodu z tym i jak to później chodzi??

 

Z tego co się dowiadywałem to trzeba wymienić skrzynie, wiązkę kabli i komputer. Prawda to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda prawda, trochę zachodu z tym jest ale nie powinno być najgorzej, jeszcze musisz sie dowiedzieć czy pół osie pasują, ale silnik i tak musisz kupić kompletny, bo cały osprzęt jest inny.

Musisz wszystko przeliczyć czy się opłaca.

Jak chcesz mam cały kompletny silnik do 1.8 z przebiegiem 100tyś za 1100zł ci oddam,silnik jest bez rozrusznika i alternatora a tak wszystko mogę zostawić a wysyłka coś koło 100zł lub odbiór osobisty, silnik jeszcze w aucie także mógłbyś nawet posłuchać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda prawda, trochę zachodu z tym jest ale nie powinno być najgorzej, jeszcze musisz sie dowiedzieć czy pół osie pasują, ale silnik i tak musisz kupić kompletny, bo cały osprzęt jest inny.

Musisz wszystko przeliczyć czy się opłaca.

Jak chcesz mam cały kompletny silnik do 1.8 z przebiegiem 100tyś za 1100zł ci oddam,silnik jest bez rozrusznika i alternatora a tak wszystko mogę zostawić a wysyłka coś koło 100zł lub odbiór osobisty, silnik jeszcze w aucie także mógłbyś nawet posłuchać.

 

A spotkałeś kogoś kto zrobił taką wymianę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam takiej wymian . Popatrzyłem w ktalogu części i niestety osprzęt jest całkiem inny a to oznacza duże koszty

 

20nissan.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam takiej wymian . Popatrzyłem w ktalogu części i niestety osprzęt jest całkiem inny a to oznacza duże koszty

 

Ale mogę kupić p11 przed liftem z silnikiem 140 konnym. Primera po wypadku ale silnik nie ruszony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak

Jeśli kupisz silnik 2.0 140 i będzie ok czyli takim którym zrobisz 100 000 km to się opłaca przekładać .

Ale w życiu różnie bywa z autami :ball:

Ja ci doradzam aby kupić w UK auto oczywiście w wersji angielskiej i przełożyć elementy europejskie do tego anglika .

za 3000 zł będziesz mieć całe nowe auto

 

zobacz auto takie za 500 funtów z 2.0 benz

http://www.freeads.co.uk/uk/buy__sell/motors/cars/nissan/16585605/nissan-primera-1998-s-manual-petrol-109000-miles/view

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mogę kupić p11 przed liftem z silnikiem 140 konnym. Primera po wypadku ale silnik nie ruszony.

 

. Jak masz całego dawce w rozsądnej cenie to możesz się pobawić w przekładkę bo przy kupnie osobno części to za duże koszty wyjdą Przekładka angola przechlapana za dużo zabawy lepiej odpuść sobie .

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak

Jeśli kupisz silnik 2.0 140 i będzie ok czyli takim którym zrobisz 100 000 km to się opłaca przekładać .

Ale w życiu różnie bywa z autami :ball:

Ja ci doradzam aby kupić w UK auto oczywiście w wersji angielskiej i przełożyć elementy europejskie do tego anglika .

za 3000 zł będziesz mieć całe nowe auto

 

zobacz auto takie za 500 funtów z 2.0 benz

http://www.freeads.c...9000-miles/view

 

O tym też myślałem bo koleś jeździ do Anglii do roboty ale też trochę mi na czasie zależy, a on za jakieś 3 miesiące wraca.

Ciekawi mnie czy z p11 przed liftem będzie pasował silnik. Tam jest 2.0 140KM.

 

Ciekawi mnie jeszcze jak z układem wydechowym bo nie oglądałem tamtego jak pod spodem wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z takim swapem się nie spotkałem, ale rozbieram trochę tych aut i widzę różnice. Moim zdaniem dużo zachodu ale efekt końcowy może być zacny. Przekładka Anglika też dużo roboty, jest na forum jak ktoś przekładał. Moim zdaniem taniej wymienić silnik.

 

a co do tłumika to początek do środkowego tłumika się różni.

 

Najlepiej jak byś jakiegoś po lifcie znalazł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z takim swapem się nie spotkałem, ale rozbieram trochę tych aut i widzę różnice. Moim zdaniem dużo zachodu ale efekt końcowy może być zacny. Przekładka Anglika też dużo roboty, jest na forum jak ktoś przekładał. Moim zdaniem taniej wymienić silnik.

 

a co do tłumika to początek do środkowego tłumika się różni.

 

Najlepiej jak byś jakiegoś po lifcie znalazł.

 

No tak tylko tego wyrwę max za 2000 zł, a po lifcie to minimum 3000zł za takiego znośnego bo za trupa to nie ma co się brać.

Myślałem jeszcze o P10 ale nie mam czasu przejść się do kolesia i porównać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy który silnik z p10 ten 115km jest inny, 125KM pasuje tylko dół. Zostaje tylko p11 przed liftem. Jeżeli zdecydujesz się na podmiankę powinno się udać:)

A jeżeli samemu to super:) Dużo zaoszczędzisz. Na forum jest dużo o swapach i jest opisane wiele problemów przy nich.

Z tych różnić co ja zauważyłem to na pewno: skrzynia, pedał sprzęgła, linka sprzęgła, wiązka, komputer, alternator, rozrusznik, kompletny silnik, 2.0 ma dużo więcej podciśnień, początek wydechu od kolektora do środkowego tłumika,nie wiem jak półosie trzeba by porównać, przepływomierz jest też inny, nie wiem jak z dolotem, poduszka skrzyni też jest inna, troche tego jest ale jeszcze na pewno o czymś zapomniałem

Później uważaj na przeglądzie, żeby pan się nie doczepił, że inna pojemność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już powoli zaczynam wątpić w czy chcę zmieniać na 2.0 ale nie chcę 1.8 bo w gazie naprawdę awaryjne i gubią sporo mocy.

A Primerę mogę mieć z silnikiem 140 KM ale nie pamiętam oznaczenia silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 2.0 w P11.144 rozni się od tego z P11 tylko wałkiem ssącym. W P11.144 wałek ssący jest taki sam jak w P11 GT. Do tego w polifotwej inne jest sterowanie silnika - ECU jest inne i niektóre elementy osprzętu. Przejście z 1.8 na 2.0 to trochę zachodu. To już lepiej wstawić VE a nie się chrzanic ze zwykłą 2.0 bo się nie opłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest dobrze ustawiony gaz i wszytko z instalacją ok to nie powinno być aż takiej dużej różnicy w mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra instalacja gazowa spadek mocy zaledwie o 5 % max 10 % czyli z 140 będziesz miał 133 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra instalacja gazowa spadek mocy zaledwie o 5 % max 10 % czyli z 140 będziesz miał 133 KM

 

ja to bym nawet zaryzykował stwierdzenie, że dobrze ustawiony gaz da więcej mocy niż na PB :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w niektórych autach na gazie zaobserwowałem wyższą kulturę pracy silnika, silnik chodził ciszej i równiej, tak było w mojej astrze II.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem dobry gaz nie niszczy silnika, tą Astrą zrobiłem 80tyś na gazie i nic się nie dzieje z silnikiem, olej jak brała dalej bierze tyle samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najtaniej i najmniej problemowo będzie dla Ciebie sprzedać to co masz i kupić P11 już z SR20. Przekładka to zawsze kupa roboty, jak robisz sam to jeszcze to jakoś wyjdzie bo wkładasz w to serce, a jak dasz gdzieś to zrobią byle szybciej i po łebkach. Ja swojego przekładałem z anglika i nigdy nikomu bym tego nie zlecił - jest masa elementów które można zrobić na odpierdziel byle szybciej, a finalnie klient i tak tego odrazu nie zauważy. Z przekładka silnika będzie podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 2.0 w P11.144 rozni się od tego z P11 tylko wałkiem ssącym. W P11.144 wałek ssący jest taki sam jak w P11 GT. Do tego w polifotwej inne jest sterowanie silnika - ECU jest inne i niektóre elementy osprzętu. Przejście z 1.8 na 2.0 to trochę zachodu. To już lepiej wstawić VE a nie się chrzanic ze zwykłą 2.0 bo się nie opłaca.

 

Wiem, że silnik z P11 GT był by najlepszy ale gdzie teraz taki szukać w rozsądnej cenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że silnik z P11 GT był by najlepszy ale gdzie teraz taki szukać w rozsądnej cenie...

 

P11GT ma 150 koni a P11.144 ma 140 - rożnica jest tylko w ECU i wydechu. P11 GT się wyżej kręci chyba, no i kolektor wydechowy jest inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była piękna Primerka STW w Gorzowie ale później doszły mnie słuchy, że bita i jeszcze coś. Nie wiem czy to prawda więc tylko napominam o tym.

Co do sprzedania to nie wiem czy mi się opłaca.

Z uszkodzonym silnikiem mogę ją sprzedać za max 3500zł, a P11 przed liftem z silnikiem 2.0 140KM mogę mieć max za 2000zł plus przekładka silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...