Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Pali na 3 cylindry


Guest bibigtt5

Recommended Posts

Guest bibigtt5

Witam wszystkich forumowiczow

Swoja primerke posiadam od 4 lat mam P11 lift 110k 1.8 2002r ostatnio stała sie następujaca rzecz:

samochod powyzej 1000 obr jezdzi idealnie aczkolwiek na jałowym biegu pali tylko na 3 cylindry (nie pali na czwartym cylindrze)przyczym przy lekkim dodaniu gazu zaczyna palic normalnie.

1. Zmienilem wydech cały kompletny z katalizatorem i sonda lambda

2. Wymieniłem cewke zapłonowa na czwartym cylindrze

3, wymieniłem wtyrskiwacz (nie pomogło wymieniłem wszystkie wtryski)

4. wymieniłem listwe wtryskowa.

5. swiece wymienione

nie ruszałem kabli i aparatu zapłonowego

Po podpieciu pod kompa nie wyszło nic oprocz bedu cewki zaplonowej ktora została wymieniona

acha sprawdziłem tez kompresje na wszystkich garach jest po ok 12-12.5bara

Samochod jest mocny (o ile 115km moze byc mocne) jedzi bez zarzutów ale to palenie na 3 na jałowym biegu jest troche irytujace.

Pozdrawiam i prosze o pomoc

Link to comment
Share on other sites

Guest BartekHS

musisz oscyloskopem sprawdzić mase na cewce, plus po zapłonie jest cały czas, albo próbnikiem diodowym, wepnij sie w instalacje do tej cewki,nigdzie indziej nie szukaj, iskrą sterują czujniki halla. ale skoro na 3 pali to coś z instalacją do tej 4, check łapie tylko błąd cewki czy wypadanie zapłonu? chyba, że klapa sie uwaliła albo klinuje od wtrysku w kolektorze ssacym masz takie klapki... ale dużo babrania żeby to zobaczyć, może gniazda upalone zaworowe, dużo może być przyczyn, najpierw oscyloskop i sprawdzic prad idacy do cewki

Link to comment
Share on other sites

możesz też zamienić cewki miejscami i jeżeli bedzie wypadać na tym z podmiany to jasna sprawa że wadliwa cewka a jeżeli tak samo to szukaj dalej czy jest impuls tak jak pisał BartekHS

Link to comment
Share on other sites

Guest bibigtt5

Cewki juz zamieniałem miejscami i bylo tak samo 4ty cylinder niedopalal.. Bede działa w sobote to co napisał BartekHS

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

U mnie też nie palił na 4c. na wolnych i nie mogłem utrzymać 1000obr/min., wchodził od razu na 1200. Dałem do regulacji zaworów. I okazało się że był mocno podparty zawór, bo i nieźle podpalone mam gniazdo. Ale ogarneli temat i jest Ok! Może to samo jest u Ciebie.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...