Gość djzygiel Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Wtam Kilka dni temu jechałem tak jak to zwykle bywa i nagle mój QQ zgasł, tak poprostu... Po chwili udało sie go odpalic i jezdził, do dziś. Dzisiaj ponownie zgasł i dał sie odpalić!!! Pojawiła sie kontrolka od oleju, akumulator i chyba check engine. Kilka dni temu wymieniłem olej i akumulator. myślicie ze został jakiś błąd zarejestrowany przez kompa, nie wiem czy jechac do ASO w celu djagnozy?! Czy oni coś znajdą...??!! QQ 2.0 diesel z automatyczną skrzynią Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badi Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Czekam z niecierpliwością na wyniki ekspertyzy. Swoją drogą, jak Ci się sprawuje automat? Szczególnie rano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djzygiel Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Jest ok. Troche się ociąga ze zmiana biegów ale daje mu zawsze jakieś 200m zeby olej rozgrzać i potem jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Sprawdz ładowanie i pobór prądu , mozliwe ze nie ładuje lub cos "zjada" prąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djzygiel Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) Byłem dziś w ASO... I tak jak myślałem... NIC Dopóki się nie rozsypie nic nie zdiagnozujemy, zasugerowano filtr paliwa (wymieniony 27. 08.2012) lub pompe paliwa. Sprawdzę co z tym prądem, fakt że dziwnie nagle mi padł aku. Pozdrawiam i dziękuje ; Edytowane 7 Września 2012 przez djzygiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Jeśli automat gaśnie podczas jazdy to pierwsza padnie skrzynia biegów i to zanim zdążysz wykryć przyczyne gaśnięcia Radzę ci jazdę testową z podpiętym kompem bo usterka morze być wykrywalna tylko podczas jej wystąpienia po wyłączeniu zapłonu ecu się resetuje i usterka jest nie wykrywalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djzygiel Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Jak znam życie to pojadae do ASO pewnie sie zgodzą na jazde z kompem a auto wtedy nie zgasnie i kolejne 150pln za nic... Choć zauważyłem ze gaśnie jak silnik nie jest rozgrzany a mocniej sie go potraktuje gazem. Może macie kogoś godnego polecenia do diagnozy i naprawy usterki w mazowieckim, kuj-pomorskim??? Jak nie to w poniedziałek podjade znowu do ASO Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Kolega miał podobnie w Kia Ceed. Powodem była woda w filtrze paliwa. Niby filtr był "przedmuchiwany" ale problem powtarzał się. Po wymianie filtra problem przestał istnieć. Jedno tankowanie na podrzędnej stacji Orlenu było powodem tej akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djzygiel Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Też biore pod uwage ta opcje tylko mam pełen zbiornik i musze poczekać Niewiem gdzie był tankowany ostatnio... Podjade jeszcze do warsztatu gdzie wymieniali te filtry może coś znajdziemy. Dzieki Pozdrawiam Witam Dziś odebrałem auto z warsztatu i okazało sie ze winny całego zamieszania był filtr paliwa... Wymienono ma lepszy podobno... Zobaczymy mam auto od rana i narazie jezdzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpetek Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Cześć Kolego! Nie chcę Cię niepokoić ale przyczyną może nie być filtr a paliwo... Jeśli objawy wrócą, sprawdź wtryskiwacze czy któryś nie przelewa ( został przytkany przez nieczyste paliwo) Miałem ten przypadek po 125tys. wymieniałem wtryski - nie podlegają regeneracji. U mnie objawy skończyły sie zalaniem głowicy paliwem z zepchniętych przewodów. Jeśli zainteresuje Cię problem mogę podać szczegóły. Pozdrawiam. piotrpetek@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Tak jak kolega wyżej przyczyną może być jakość paliwa dci są wrażliwe na to,ja np. wyleczyłem się z używania wynalazków typu Verva itp. kolegaw Scenicu miał podobne problemy z Vervą.Firmowe Trafici jakiś czas temu też musiały być reanimowane po zalaniu kiepskim paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.