Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Poprostu zgasł


Guest djzygiel
 Share

Recommended Posts

Guest djzygiel

Wtam

Kilka dni temu jechałem tak jak to zwykle bywa i nagle mój QQ zgasł, tak poprostu...

Po chwili udało sie go odpalic i jezdził, do dziś.

Dzisiaj ponownie zgasł i dał sie odpalić!!! Pojawiła sie kontrolka od oleju, akumulator i chyba check engine.

Kilka dni temu wymieniłem olej i akumulator.

myślicie ze został jakiś błąd zarejestrowany przez kompa, nie wiem czy jechac do ASO w celu djagnozy?!

Czy oni coś znajdą...??!!

QQ 2.0 diesel z automatyczną skrzynią

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Czekam z niecierpliwością na wyniki ekspertyzy. Swoją drogą, jak Ci się sprawuje automat? Szczególnie rano.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz ładowanie i pobór prądu , mozliwe ze nie ładuje lub cos "zjada" prąd.

Link to comment
Share on other sites

Guest djzygiel

Byłem dziś w ASO...

I tak jak myślałem... NIC

Dopóki się nie rozsypie nic nie zdiagnozujemy, zasugerowano filtr paliwa (wymieniony 27. 08.2012) lub pompe paliwa.

Sprawdzę co z tym prądem, fakt że dziwnie nagle mi padł aku.

Pozdrawiam i dziękuje ;

Edited by djzygiel
Link to comment
Share on other sites

Jeśli automat gaśnie podczas jazdy to pierwsza padnie skrzynia biegów i to zanim zdążysz wykryć przyczyne gaśnięcia

Radzę ci jazdę testową z podpiętym kompem bo usterka morze być wykrywalna tylko podczas jej wystąpienia po wyłączeniu zapłonu ecu się resetuje i usterka jest nie wykrywalna

Link to comment
Share on other sites

Guest djzygiel

Jak znam życie to pojadae do ASO pewnie sie zgodzą na jazde z kompem a auto wtedy nie zgasnie i kolejne 150pln za nic...

Choć zauważyłem ze gaśnie jak silnik nie jest rozgrzany a mocniej sie go potraktuje gazem.

Może macie kogoś godnego polecenia do diagnozy i naprawy usterki w mazowieckim, kuj-pomorskim???

Jak nie to w poniedziałek podjade znowu do ASO

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

Kolega miał podobnie w Kia Ceed. Powodem była woda w filtrze paliwa. Niby filtr był "przedmuchiwany" ale problem powtarzał się. Po wymianie filtra problem przestał istnieć. Jedno tankowanie na podrzędnej stacji Orlenu było powodem tej akcji.

Link to comment
Share on other sites

Guest djzygiel

Też biore pod uwage ta opcje tylko mam pełen zbiornik i musze poczekać :)

Niewiem gdzie był tankowany ostatnio... Podjade jeszcze do warsztatu gdzie wymieniali te filtry może coś znajdziemy.

Dzieki

Pozdrawiam

 

Witam

Dziś odebrałem auto z warsztatu i okazało sie ze winny całego zamieszania był filtr paliwa...

Wymienono ma lepszy podobno... Zobaczymy mam auto od rana i narazie jezdzi.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cześć Kolego! Nie chcę Cię niepokoić ale przyczyną może nie być filtr a paliwo... Jeśli objawy wrócą, sprawdź wtryskiwacze czy któryś nie przelewa ( został przytkany przez nieczyste paliwo) Miałem ten przypadek po 125tys. wymieniałem wtryski - nie podlegają regeneracji. U mnie objawy skończyły sie zalaniem głowicy paliwem z zepchniętych przewodów. Jeśli zainteresuje Cię problem mogę podać szczegóły. Pozdrawiam. piotrpetek@wp.pl

Link to comment
Share on other sites

Tak jak kolega wyżej przyczyną może być jakość paliwa dci są wrażliwe na to,ja np. wyleczyłem się z używania wynalazków typu Verva itp. kolegaw Scenicu miał podobne problemy z Vervą.Firmowe Trafici jakiś czas temu też musiały być reanimowane po zalaniu kiepskim paliwem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...