audiomen697 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Witam, temat pewnie nie jednokrotnie poruszany. Moje pytanie odnośnie falujących obrotów silnika, które czasem powodują że silnik "zdycha" na postoju w trakcie jazdy na wyższych obrotach problem zanika nie pojawia się. Dodatkowo po załączeniu klimatyzacji obroty jak by mniej falują silnik nie zdycha? Czy ktoś miał taki przypadek? Gdzie należy szukać problemu. Ewentualny namiar na diagnostyke w odrębie Kkrakowa. Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Witam krakusa warto zrobić standarcik czyli mycie przepustnicy krokowca przepływki i powinno być ok napisz jaki masz silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 witam. Kolego Tofu - mozesz nakierować jak to mycie miałoby wygladąc?? (sorki jestem nowy wiec jeszcze nie ogarnaim forum, ale temat dla mnei jaknajbardziej aktualny) - falowanie i gaśnięcie zaczyna mnie irytować. Chciałem najpierw wymienic przewody i swiece, filtry czyste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 kup świece Denso byłem najbardziej z nich zadowolony kable to już wydatek bo kupuj tylko NGK zamiana na inne nie opłacalna z kablami sie wstrzymaj ew pomierz omomierzem czy mają w miarę równe opory i je zostaw ważniejsza kopułka i palec to powoli poszukaj zaraz jakiś namiar dam ,, http://forum.nissank...moze-nie-tylko/ http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomen697 Opublikowano 15 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 odnośnie silnika 2.0 benzyna 103 kw. Silniczek krokowy oraz przepustnica "po myciu" problem jak by zanikł jednak pojawił się znowu.. musze jechać do salony nissana żeby ktoś zdiagnozował usterke.. kopułka i paluch wymieniony oprócz kondensatora;/ pod silnikiem słyszalne trzaski ( być może jakieś przebicie) kable świece zmieniałem jakieś ok 5tyś km temu ok miesiąca. Irytują mnie obroty w domu posiadam dwa modele tego samochodu. Raz nawet słyszałem (silnik mój przechodził remoncik delikatny) że sprawa może być spowodowana naciągniętym łańcuszkiem;/ który miałem również niedawno jakoś wymieniany z kompletnym napinaczem. Co może być przyczyną? dziwnych falowań? może zła regulacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Na pewno po tylu zabiegach jakie miałeś trzeba go podłaczyć do Consult Serwis i zdiagnozować/ustawić! Niestety zwykłe compy u mechaników nie mają dostępu do niektórych istotnych parametrów pracy silnika. Mogę Ci tylko do powiedzieć na przykładzie mojego kumpla, ze mia to samo! po ustawieniu na C.S. i wykasowaaniu błędów- obiawy nie ustąpiły! Dopiero jak podjechał do używek przyszło mu do głowy aby może tak przeżucić listwe wtryskową i wtryski! I walneło go zdziwko, jak ręką odioł! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomen697 Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 hmm w zasadzie samochód podpinałem do kilku komputerów. Na podstawowych, pokazywał się błąd zapłonu, bądź wtrysku paliwa. Ktoś powiedział świece, ktoś wtryski paliwa, jeszcze ktoś sonda lambda.. hmm te rzeczy zostały wymienione- bez efektu. Ostatnio dostałem namiar na mechanika ten ma rozbudowany program do nissana.. wgrał mapy wtrysków ustawiał kąty i takie tam. Jednak falujące obroty nadal są. Powiedział że potrzebuje więcej czasu i umówiłem się na kolejną wizytę. Także też czekam jeżeli się uda to opisze co to było. A miał ktoś przypadek- falujące obroty spowodowane poluzowaniem się, rozciągnięciem łańcuszka rozrządu? Też słyszałem o takim przypadku. W moim samochodzie znajomy wymieniał jakieś 10tyś temu kompletny rozrząd z napinaczami;) te "fale" mnie zalewają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość T0mekk1 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Sprawdzałeś może czy gdzieś lewe powietrze nie bierze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomen697 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 przyczyną usterki, przepływomierz. Po wymianie mucha nie siada;D warto na to zwracać uwage. a problem jak ręką odjął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.