Tokyo Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promo Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Zdrowa sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 (edytowane) Nie spotyka się często w zetce tak równo kreślonych wykresów. Tym dokładniejsza hamownia tym bardziej pokrzywiona linia. Może napiszesz jakieś info o hamowni. Np czy jest inercyjna czy obciążeniowa. Robiłeś jakieś mody? Edytowane 11 Września 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Tokyo to na serii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 (edytowane) Przez pomyłkę wkleiłem tego posta Chciałem edytować poprzedniego. Nie wiem jak go usunąć. Sorrka Edytowane 11 Września 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 No właśnie nie znam hamowni red race ale jedyna miarodajna dla mnie hamownia w warszawie jest u Grześka z VTG, wszystkie inne dają efekt kręcenia kołami na podnośniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 A vtg ma tej samej firmy hamownie co red race, ecuperformance, kreator mocy, Dyno projekt http://www.dynoproject.pl/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) A vtg ma tej samej firmy hamownie co red race, ecuperformance, kreator mocy, Dyno projekt http://www.dynoproject.pl/index.php No tak dyno projekt robi zarówno hamownie inercyjne jak i obciążeniowe 4WD niesety na stronie red racing nie znalazłem jaki to typ hamowni wiec.... jeżeli 4WD to przepraszam zwracam honor ale jeżeli inercyjna to mierzy moc na silniku a nie na kołach...... na pewno w kreatorze mocy też jest 4WD Edytowane 12 Września 2012 przez AAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) W RR na Górczewskiej na 100% inercyjna. Wiem bo tam mierzyłem. A co do VTG to dzwoniłem do nich z pytaniem czy mają hamownię obciążeniową. Miła Pani, powiedziała, że musi zapytać kolegi, który jest na urlopie (drugi raz nie dzwoniłem bo i tak nie mam czasu do nich jechać - a do VTG mam 500m :/ ). Edytowane 12 Września 2012 przez Tomek.85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 jeżeli inercyjna to mierzy moc na silniku a nie na kołach...... No i tu też sie mylisz bo hamownie inercyjna również mierzy moc na kołach jak i zarówno na silniku. Na hamowni obciążeniowej samochody wolnossące mierzy sie w trybie inercyjnym, nie załącza sie hamulca bo jest to nie potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 No i tu też sie mylisz bo hamownie inercyjna również mierzy moc na kołach jak i zarówno na silniku. Na hamowni obciążeniowej samochody wolnossące mierzy sie w trybie inercyjnym, nie załącza sie hamulca bo jest to nie potrzebne. No pewnie że teoretycznie mierzy na kołach ale porównaj sobie wykresy tego samego samochodu z różnych hamowni to będziesz wiedział o czym mówię, na hamowni inercyjnej silnik nie jest na tyle obciążony co w warunkach drogowych i dla tego pokaże fantastyczne wyniki dużo zależy od programu ustawień biegu hamującego itd dlatego hamownia hamowni nie róna i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokyo Opublikowano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Limon. Wrzuć z łaski swojej wykresy innych Z-ek dla porównania. P.S. Gdyby ktoś chciał obejrzeć jak Z-ka daje sobie radę na tle McLarena i Nissana Juke R to zapraszam na Verva Street Racing w sobotę- godzina 14:45 Edytowane 13 Września 2012 przez Tokyo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 ja tam będe trybuna nr3 powiedz mi czy będziesz gdzieś w parku maszyn a tak szczeże to te ścigi raczej z przymrużeniem oka są ,choć naprawde fajnie popatrzeć mam nadzieje że tylko pogoda dopisze w zeszłym roku była 15 minutowa ulewa wogule to mój klub organizuje takie ścigi torowe http://www.furious.pl/index.php/aktualnosci/275-polecamy-zlot-klubu-calibra-team Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Jutro będę w Red Racach były tam hamowane jeszcze 3 inne zetki wszystkie mierzone i towarzysza Tokyo wyszła zdecydowanie najlepiej. Masa wszystkich 4-rech rolek przypisanych pod jedną oś hamowni produkowanych przez DynoProject to 479kg więc jakoś te auta się obciążają. Na 5 biegu jest mniej więcej takie obciążenie jak na drodze na 2-gim. Każda hamownia w polsce mierzy moc na silniku. Zasadniczy pomiar mocy wygląda następująco: Wpierw mierzymy moc na kołach czyli samo przyspieszenie: Następnie po rozpędzeniu auta do odcinki wrzucamy na luz i w tej chwili dokonuje się pomiaru strat (oporów napędu): (moc strat to ta zielona linia na dole po zsumowaniu z mocą na kołach otrzymujemy moc na silniku) - wszystkie hamownie podwoziowe na świecie w ten sposób działają i mierzą. No i finał: Często błędnie ludzie sądzą że hamownia mierzy moment po czym przelicza go na moc, nic bardziej błędnego hamownia mierzy przyspieszenie a wiec moc po czym dokonuje przeliczenia w funkcji obrotów na moment obrotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokyo Opublikowano 14 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Dzięki Coobcio za opis funkcjonowania hamowni! Zdecydowanie przybliżyłeś mi temat! ja tam będe trybuna nr3 powiedz mi czy będziesz gdzieś w parku maszyn Tak, Nyska będzie od 15 dzisiaj w parku maszyn do jutra wieczorem. Dziś treningi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Wykres mojej Z (niestety hamowana była na źle poskładanym dolocie i błędzie przepustnicy). Po ogarnięciu tej kwestii nie byłem jeszcze na hamowni. Pojadę jak zamontuję TAPa żeby cofnąć zapłon na LPG i sprawdzić PB vs LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.