Gość dmowskiego fans Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Witam. Koledzy od pewnego czasu mam dziwny przypadek,a mianowicie jak zapale samochod to na wolnych obrotach buda drga i dopiero jak wcisne sprzeglo to wszystko wraca do normy. Po przejechaniu 10km zatrzymalem samochod i bylo juz na luzie w porzadku,ale nie za kazdym razem tak jest. Prosze pomoc co moze byc przyczyna tej usterki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 a jakie masz obroty jałowe ustawione ? nie za niskie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 a jaki motor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 ja założyłem ze diesel ja u siebie wyłączam i odpalam silnik tylko przy zamkniętych drzwiach inaczej boje się że się urwą, kiedyś się bawiłem sprawdzałem, to tak koło 300 jak trzęsienie ziemi by szło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 i mnie na jałowym 700-800rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmowskiego fans Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Witam. Panowie na jalowym mam 700-800 jak Kolega.Motor to 2.7tdi.Powiem ze wczesniej sie tak nie dzialo.Ok 2 miechy temu wymienialem sprzeglo ,tak to pali od razu,na obroty wchodzi bez problemu.Kompletnie nie wiem co sie stalo.Biegi tez wchodza jak powinny-nie zauwazylem zadnego problemu..Co sadzicie Panowie? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 no ale ja mam benz. V6 , tak, że za wiele nie pomogę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacpel Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Witam. Też mam tak samo jak opisujesz tylko też z tym nie mogę poradzić, mechanik stwierdził że pewno poduszki silnika do wymiany,ale to dość duży koszt bo używki szkoda kupować.Nie chcę inwestować w niepewne, bo nie ma tego jak sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 poduszki ? jakoś tak śmiem wątpić ... jak są połączone ze sprzęgłem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmowskiego fans Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Witam. Panowie wymienilem poduszke pod skrzynia na nowa i znaczaca poprawa jest. Oczywiscie wibracje nie ustapily calosciowo,ale w ok 70%. Koszt wymiany poduszki plus regulacja luzow na przednich kolach(male wystepowaly) to 400zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAINE Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Podłącze się pod ten temat. Miałem dość spore drgania na silniku więc zacząłem wymieniać dwie poduszki pod silnikiem (nowe bo używek nie opłacało się kupować) oraz nową poduszkę pod skrzynię biegów ( Też nowa bo używana tańsza o 50zł) Większość drgań ustąpiła które były jedynie jeszcze poczciwe drgania pojawiają się na gałce skrzyni redukcyjnej. Skrzynia redukcyjna jest zespolona ze skrzynią biegów w Terrano więc nie wiem co jest grane, może jakieś luzy przy mieszku czy coś takiego. Ktoś miał taki problem i go próbował rozwiązać ? Napomnę że w tej chwili latam bez przedniego wału ( do jutra) ale to raczej nie od tego... Wał włożony ale dalej z niepokoje na drgania gałki skrzyni redukcyjnej. Nikt takich objawów nie miał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek26 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Witam kolegów. Ja u siebie miałem, znaczy się mam takie same objawy jak tu oto wyżej wymienione. Jakieś 3 może 4 miesiące temu sprawdziłem i okazała się zerwana poducha pod skrzynią ,wymieniłem na taka za 178zł bodajże firmy febest i poprawa była znaczna. Jeśli chodzi o drgania ale stukanie a chwilami wręcz napie... na jałowym biegu nie ustąpiło . Kilka dni temu zerwała mi się lewa poducha pod silnikiem i wymieniłem tylko ta lewą też na Febest za około 130 zł. Zastanawiam sie czy to wielki błąd zmienić tylko jedna?? Druga jakoś trzyma ale teraz drży jakby mocniej, duden po budzie się rozchodzi. I podczas jazdy kiedy ruszam rozpędzam, auto strasznie mi coś wibruje jakby wał napędowy ale na wyższych obrotach wibracja zanika. I wogóle nie mam pojęcia skąd to się bierze, czy to łożyska w skrzyni poleciały i dla tego też na jałowym stuka ale po wciśnięciu sprzęgła zanika kompletnie,czy może ja coś popsułem jak zmieniałem poduchę pod silnikiem i mocno pod lewarowałem silnik wręcz na maxa żeby wlazła mi ta lewa poducha na swoje miejsce i dlatego wibruje. Dodam ze przy lewarowaniu nie poluzowałem prawej poduszki i wszystko poszło do góry i na prawo, może ma ktoś jakąś radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk1957 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Witam. Ja jestem w trakcie tego problemu . Na początku po wybrykach jak ruszałem zacząłem czuć lekkie drgania, zawsze to było przy starcie. Oczywiście diagnoza poduszka silnika-skrzyni. Jeździłem sobie lajtowo .... i w pewnym momencie ja mu gaz , a ja stoję. Po ostygnięciu ponownie niemrawo ruszył, ale za chwilę nie jechał. Diagnoza tarcza sprzęgła. Wobec tego forum i odczytywanie co można zrobić. Najczęściej wymiana całego zestawu i tu problem. Warsztat czy w własnym zakresie. Po instrukcji doskonałego kolegi (hugh_h ) mam zachętę zrobić to sam. Najlepsze jest to gdy zacząłem dyskusję z moim kolegą mechanikiem stwierdzał jaki to problem, a ja podpierając się na instrukcji wyprowadziłem go w las. Twierdził, że to zależy od długości demontażu i montażu, że za godz. 40 zł. . w założeniach sam ma program, gdzie wyszło , że za ta usługa trwa 6 godz.30 min. Chodzi o Forda Maverick 2.4 i benzyna,rok produkcji 1994 typ silnika KA24-E. Teraz nastał czas na szukanie zestawu i tu jest pies pogrzebany, wiele zestawów jest tańszych do TD , a z parametrów wychodzi ,że mają takie same wymiary. {Prosiłbym o poradę wtym przypadku i określenie, jaka jest różnica między TD , a benzyniakiem. Serdecznie pozdrawiam C.H. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Podstawową różnicą jest średnica tarczy. Do TD wynosi 250mm, a do benzyny 240mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Witam. Ja jestem w trakcie tego problemu . Na początku po wybrykach jak ruszałem zacząłem czuć lekkie drgania, zawsze to było przy starcie. Oczywiście diagnoza poduszka silnika-skrzyni. Jeździłem sobie lajtowo .... i w pewnym momencie ja mu gaz , a ja stoję. Po ostygnięciu ponownie niemrawo ruszył, ale za chwilę nie jechał. Diagnoza tarcza sprzęgła. Wobec tego forum i odczytywanie co można zrobić. Najczęściej wymiana całego zestawu i tu problem. Warsztat czy w własnym zakresie. Po instrukcji doskonałego kolegi (hugh_h ) mam zachętę zrobić to sam. Najlepsze jest to gdy zacząłem dyskusję z moim kolegą mechanikiem stwierdzał jaki to problem, a ja podpierając się na instrukcji wyprowadziłem go w las. Twierdził, że to zależy od długości demontażu i montażu, że za godz. 40 zł. . w założeniach sam ma program, gdzie wyszło , że za ta usługa trwa 6 godz.30 min. Chodzi o Forda Maverick 2.4 i benzyna,rok produkcji 1994 typ silnika KA24-E. Teraz nastał czas na szukanie zestawu i tu jest pies pogrzebany, wiele zestawów jest tańszych do TD , a z parametrów wychodzi ,że mają takie same wymiary. {Prosiłbym o poradę wtym przypadku i określenie, jaka jest różnica między TD , a benzyniakiem. Serdecznie pozdrawiam C.H. polecam nissan4u.com żeby sobie porównać numery OE średnica tarczy nie wiem, natomiast to nie zawsze wyklucza użycia większej już tak miałem że w innych autach bez problemu było miejsce na te naście mm na średnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.