Gość Ospamox Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Witam, podczas jazdy auto nie ma mocy, przyśpiesza wolniej niż dotychczas do tego przy jeżdzie nieraz tak jaby się tnie, zastanawiam czy może to być winna padniętej cewki (mechanik twierdzi że tak) i tu pytanie jak sprawdzić która cewka jest walnięta (są 4) a koszt jednej to prawie 300zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Najłatwiej to po sztuce wypinać kostki od cewki i zobaczyć różnice w pracy silnika. Sprawdź jeszcze przepływomierz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_kjk Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 @Ospamox czy to cewka (na alledrogo da się od ok. 50 zł, po zapewnieniu, ze sprawna) czy przepływka nie warto kupować nowych, taka używka spokojnie wytrwać może wiele dziesiąt tys. km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grigorii6 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 (edytowane) Mi też padła cewka typowe objawy brak mocy praca silniak wygląda jakby był zepsuty wydech ale po pod pieciu do kompa wyszo jednoznacznie 1 cewka walnięta. przymierzam się wałaśnie do zakupu cewki i ma pytanie. Czy moge kupić i będzie pasowała tak cewka 22448 6N000 gdy orginalnie wstawione jest coś takiego 22448 4m500 Edytowane 5 Października 2012 przez grigorii6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Również zastanawiam się nad tym czy 6N000 będzie pasowała. Ktoś przerabiał już temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gazu88 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Patrzac na zdjecia, Pierwsza cewka czyli n6000 jest z primery p11 lift ,ta druga z primery zwyklej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyomaj Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 22448 4M500 masz do roku produkcji 09.2000r, a cewka 22448 6N000 jest od roku produkcji 10.2000r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 22448 4M500 masz do roku produkcji 09.2000r, a cewka 22448 6N000 jest od roku produkcji 10.2000r potwierdzam, ja mam u siebie wlaśnie takie cewki jak na rys. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GreenMan Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 ja mam taką meyle - cewka zapłonowa i mi pasuje do p11 1.8 '99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Mi też padła cewka typowe objawy brak mocy praca silniak wygląda jakby był zepsuty wydech ale po pod pieciu do kompa wyszo jednoznacznie 1 cewka walnięta. przymierzam się wałaśnie do zakupu cewki i ma pytanie. Czy moge kupić i będzie pasowała tak cewka 22448 6N000 gdy orginalnie wstawione jest coś takiego 22448 4m500 będzie pasowała. W mojej P11.144 1.8 latem padła jedna cewka (ta gruba), kupiłem na szrocie od almery (ta z foto 2 - cienka) pauje bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ras Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 22448 4M500 masz do roku produkcji 09.2000r, a cewka 22448 6N000 jest od roku produkcji 10.2000r potwierdzam, ja mam u siebie wlaśnie takie cewki jak na rys. 2 Aja nie moge potwierdzić. Mam p11.144 XII 2000 a cewki wg rys 1. czyli grube. 224484M500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyomaj Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 wszystkie katalogi świata tak mówią - jest to tylko wiedza teoretyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ras Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Witam. Zgadzam się z wszystkie katalogi świata tak mówią - jest to tylko wiedza teoretyczna. może ktoś zkolegów z praktyki potwierdzi że zamiast grubej można wstawić cienką w p11.144 1,8 2000r. z XII 2000 / orginał był gruba cewka ta M500h HITACHI ale interesuje mnie czy ktoś wie jakie ma znaczenie i czy ma ten ostatni nr 4 cyfrowy na cewce pod C M11-205 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek81 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 no wlasnie ja mam ten sam dylemat co sie stanie jakby sie zalozylo ta z cienkim trzonem i innym numerem czy by ta silnika nie uszkodzilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 (edytowane) Mi po kolei padły 3 grube , wsadziłem 3 cieńkie i auto działa normalnie. Koszt też nieporównywalny , około 50zł za używaną cewke. Edytowane 14 Października 2013 przez demano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habier Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 w p11 QG18DE cewki padaja jak muchy ja juz 3 wymieniłem mozna powiedziec że w ciągu 2 miesiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Odgrzeję temat Panowie potwierdzacie że chudzielce pasują do naszych 1.8QG zamiast grubych? Ja mam Tinkę 1.8 QG z 10/2000 i właśnie wygląda na to że cewka któraś pada. Atutem tych chudszych byłaby cena no i stopień zużycia powinny być z młodszych aut A może w tych chudych też są różne modele? Janmor np. ma 2 różne zamienniki ale jako zastępczą dla 22448-4M500 podaje tylko grubaska Odgrzeję temat Panowie potwierdzacie że chudzielce pasują do naszych 1.8QG zamiast grubych? Ja mam Tinkę 1.8 QG z 10/2000 i właśnie wygląda na to że cewka któraś pada. Atutem tych chudszych byłaby cena no i stopień zużycia powinny być z młodszych aut A może w tych chudych też są różne modele? Janmor np. ma 2 różne zamienniki ale jako zastępczą dla 22448-4M500 podaje tylko grubaska W celu uzupełnienia cewki "Janmora" (tak naprawdę ich nie są tylko je dystrybują) te grube są słabawe mi wytrzymała ok 1200 km i może by było dłużej kto wie ale jak zobaczyły prędkość autostradową ok 140-160 km/h to szybko zaczęła dziękować- po demontażu mocny smród raczej spalona. Założona stara oryginalna działa Dla sprawiedliwości dodam że kasa oddana, chociaż przez chwilę miałem obawy ale uratowało mnie chyba to że jeździłem z nią ok 1 m-ca (większość podróż na wakacje) Edytowane 4 Listopada 2014 przez Bodek05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.