Gość Frost54 Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Note, z 2006 r., nie odpala po przekręceniu kluczyka, światła i tablica rozdzielcza zapalają się. Po odczekaniu paru godzin czasem odpala bez problemu, czasem nie. Korzystając z chwili, kiedy zadziałał, odwiedziłem warsztat. Stwierdzili, po podłączeniu do komputera, że pewnie elektronika, ale skoro w danej chwili działa, to nie nie mogą zrobić, mogę w razie powtórzenia się problemu spróbować zapasowym kluczykiem. Problem się powtórzyl, na żaden z dwóch kluczyków nie reaguje pozytywnie. W poniedziałek biorę na lawetę i znowu jadę do serwisu, chyba że odpali, wtedy jadę samodzielnie, ale wtedy usłyszę pewnie to samo. Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Czasami imobilajzer głupieje i to nie jest tylko przypadłość Note.Nie masz jakiegoś urządzenia które by zagłuszało częstotliwość imo?Czasem CB tak daje,czasami zmieniarka CD.Jeżeli wybierasz się do serwisu na lawecie to nie próbuj tego co Ci polecę bo stracisz zapis w komputerze.Możesz odłączyć akumulator na kilka kilkanaście godzin(ok 12 godzin resetuje praktycznie wszystkie błędy)Po tym czasie jeżeli to był imo powinno odpalić,ale nie rób tego od razu odczekaj ok minuty po przekręceniu,niech imo sobie przyswoi kody z kluczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Frost54 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 No cóż, dwa razy (w tym ten ostatni) jak mi utknął na dobre, to to samo miejsce, pod linią wysokiego napięcia, może ma to coś do rzeczy. Ale wcześniej tam bardzo często już bywałem i było ok. Ale pamiętam, jak przed laty, gdy go nabyłem, przez 1-3 lata miewałem problemy z jego otwarciem w miejscu, gdzie pracuję, akurat w okolicy coś budowali, może było gęsto "od promieniowania". Musiałem niekiedy mechanicznie. Ale się skończyło, jak się skończyła budowa. Czego mam nie robić od razu, jak już przekręcę kluczyk? Jak przekręcę kluczyk, to "od razu" będzie przekręcony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Przekręć kluczyk ale nie odpalaj,niech się imo dobrze skomunikuje z kluczykiem,daj mu ok minuty,a potem odpal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Kiedyś miałem podobne problemy w Matizie. Metoda o której wspomniał Jacko zadziałała w 100%. Odłączyłem aku na kilka godzin i temat znikł bezpowrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Frost54 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Jacko. Jak przekręce kluczyk, to jest odpalone. Czy nie? O co Ci chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Przekręć kluczyk do pierwszej pozycji - aż ci się zapalą kontrolki na desce. Poczekaj minutkę i dopiero wtedy uruchom silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Jest trochę o takich przypadłościach i ich rozwiązaniu. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/51571-problem-z-uruchomieniem-silnika/ To tylko jeden z tematów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Cześć napisz czy jak przekręcasz kluczyk to słychać że działa rozrusznik czy też nie. Bo jak działa rozrusznik a nie możesz go odpalić to może być czujnik połozenia wału korbowego, a jeżeli nie słychać rozrusznika to może być wina niego samego. Pozdr. Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Frost54 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Korzystałem ze wszystkich rad. Dzięki. Ale nie pomogło. W końcu odwiozłem go na lawecie. I wtedy chłopcy z serwisu odkryli, że to jednak rozrusznik. Włożyli regenerowany i działa. Pewnie już za pierwszą wizytą powinienem upierać się, aby sprawdzili rozrusznik.Ad Yogi. Rzeczywiście, rozrusznika nie było w ogóle słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) No tak,a gdzie to napisałeś w pierwszym poście ,że rozrusznik nie gada? I temat też walnąłes ...tak dla zmyłki...elektronika nie odpala. Edytowane 19 Września 2012 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 No fakt, zmyłka była. Jak byśmy wiedzieli, że rozrusznik nie kręci, na pewno poszlibyśmy w jego kierunku . Ze względu na potomnych wytnę z nazwy tematu słowo elektronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Frost54 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Koledzy, zmiłujcie się. Napisałem przecież w pierwszym poście, że tak mi powiedzieli w warsztacie. To był autoryzowany serwis Nissana, więc się nie mądrzyłem, że nie mają racji, tylko się zwróciłem do Was, bo jakbym miał pecha, to mógłbym tak jeszcze jeździć do serwisu co drugi dzień, dopóki by mi nie musiałbym go ściągnąć na lawecie. Na szczęście rozkraczył się ostatecznie już za drugim razem. Rozumiem, że dla Was do zmyłka, podobnie jak i dla potomności, więc może lepiej wywalić cały wątek? Ale jeszcze raz dzięki za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Frościk,nie przejmuj się Temat niech zostanie dla potomnych.Sprawa się rypła po tym jak napisałeś że to rozrusznik.Tak trzeba było od razu że nie kręci,od razu byśmy Cię ustawili pod odpowiednim kątem do tematu A decyzję zostawili Tobie i serwisowi wygodnie co? Fakt faktem zmyłka była mi basta,ale nie przejmuj się takie jest życie,żeby iść dalej trzeba najpierw kopnąć kogoś w d*** czasmi zdrowo żeby na przyszłość zapamiętał z kim tańczy No to z koleżeńskim pozdrowieniem...Darz Bóbr!...aha to nie to forum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenek29 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 (edytowane) Witam.Kilka dni temu miałem taki oto przypadek. Zajechałem do pracy i było wszysko Ok. Po pracy chciałem odpalic auto i niestety nie odpaliło. po przekręceniu klucza w pierwsza pozycję po kilku sekundach zapalały się swiatła mijania i postojowe rozrusznik nie kręcił przy próbie rozruchu teą zapalały się swiatła i rozrusznik nie kręcił.Zauważyłen ponadto że nic oprócz kontrolek radia i tych zapalających się świateł nie działało ani kierunki, awaryjne światła nie zapalały się z przełącznika. Po kilku próbach nieudanych oczywiscie pojechałem do domu po drugi kluczyk ale efekt ten sam .Nie odpalił. Próbowałem podłączać z innego akumulatora bujałem autem na biegu odłączyłem akumulator na krutki czas ale nic nie pomagało. Umówiłem się z gosciem na komputer i podczas ciągnięcia auta na diagnostykę podjąłem próbę odpalenia na zaciąg. Po ok. 30 do 40 metrów holowania auto z bulami odpaliło po zatrzymaniu się zgasło. Ale ponowna próba odpalenia z rozrusznika po dłuższej chwili powiodła się Auto kolejne dni odpala bez problemu. Komputer na diagnostyce wyświetlił taki oto komunikat Nieprawidłowy lub brak sygnału do systemu centralnego zamka sterowanego na podczerwień. Oraz Immobilizer Aktywny moduł blokowania. Co sądzicie o tej sytuacji? Wymieniłem baterie w kluczykach na nowe. Czy robić coś więcej?. Pozdrawiam kody usterek P1611 i P1610. Edytowane 4 Października 2013 przez lenek29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Lenek,powodem takiej wpadki mogło być uszkodzenie kluczyka bądź tak jak sądziłeś bateria. Tutaj sobie poczytaj,może coś z tego skorzystasz:http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CD0QFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.autocentrum.pl%2Fskarbnica-wiedzy%2Frenault%2Flaguna%2Fi%2Fjak-odblokowac-immobilizer-uruchomic-silnik-gdy-kluczyk-nie-dziala%2F&ei=1BNPUprSBIjWswaimIDQCg&usg=AFQjCNHrpSCNWfuv9XLLUk-_IXOdKJbodg&bvm=bv.53537100,d.Yms&cad=rja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 (edytowane) Kluczyk odpada! nic więcej nie ròb. Ja stawiam na błąd bcm lub centralnego zamka. Edytowane 4 Października 2013 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) A ja stawiam na problem z kostką stacyjki lub brakiem masy gdzieś pod maską !!!!!!!! Edytowane 5 Października 2013 przez robertbydzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.