fabien Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Witam, mam pytanie który kabel jest pod napięciem kiedy stacyjka jest w położeniu zapłonu potrzebuje tego żeby podłączyć światła do jazdy dziennej. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 jaki silnik??? możesz podpiąć pod + od wtryskiwaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabien Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 silnik 1.2 pod wtryskiwacze czyli w którym miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 do wtyczki wtryskiwaczy idą dwa przewody, jeden wspólny dla wszystkich, czyli jest przejście pomiędzy wtyczkami, i drugi bez przejścia (sygnał z ECU) i wpinasz się we wspólny, to jest + pojawiający się po kluczyku, sprawdź tylko czy nei ma podtrzymania, czyli włączasz się miernikiem, przekręcasz kluczyk i jest napiecie, kluczyk na 0 i powinno zanikać, jeżeli nie to światła będą jeszcze świecić przez chwilę, w takim przypadku musisz znaleźć ZESPÓŁ STEROWANIA UKŁADEM ZASILANIA i wpiąć się w pin 40, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micra96 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Światła pod wtryski? A nie lepiej pociągnąć przewód np z gniazdka zapalniczki? Generalnie zasilanie do czegokolwiek bierze się ze skrzynki bezpieczników, musisz tylko próbnikiem sprawdzić na którym kablu jest + po stacyjce. Jeśli chodzi o światła dzienne to oprócz zasilania musisz mieć też obwód wyłączający. Lepsze światła mają 3 przewody (+ zasilanie, masa i + ze świateł pozycyjnych), dzięki czemu same gasną po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli Twoje światła mają 2 przewody, wówczas najlepiej dać przekaźnik rozłączający zasilany właśnie ze świateł pozycyjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Światła pod wtryski? a w czym masz problem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micra96 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 a w czym masz problem?? Nie mam problemu, po prostu uważam że jeśli nie trzeba to lepiej nie ruszać układu wtryskowego, nawet jeśli chodzi o głupie zasilanie wtrysków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 ale to nie jest ruszanie ukałdu wtryskowego, jeżeli jest podpięte bez jakiegoś czasowego przekaźnika to można wpinać, bo to najprościej, tak jest w wiekszości samochodów i tak się podpina + po stacyjce przy podłączaniu LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabien Opublikowano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Panowie więc tak podłączyłem się bezpośrednio pod alternator ale wtedy wywalało mi kontrolke ładowania na desce. Podpiołem pod zapalniczke ale tam włączają się już na drugiej pozycji tej co gra tylko radio. Pod wtryski nie bardzo chce się podłączać. Macie jeszcze jakies pomysły gdzie szukac tego plusa po stacyjce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 nie wiem czego się boicie, przy podłączeniu + do wtrysków, jakoś większość auta tak jeździ bo to najłatwiejsze podłączenie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micra96 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Weź kontrolkę (lub zwykłą niezbyt dużą żarówkę z kabelkami) i posprawdzaj kable przy skrzynce bezpieczników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiart Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 niestety ja podlączylem ledy po stacyjce i zaczely sie prolemy przepustnica zaczeła glupieć swiecił check engine przepustnica wchodziła w stan serwisowy i tyle było z jazdy tak ze ja bym był bardzo ostrożny z wpinaniem sie gdziekolwiek wpiołem sie w obwód zapalniczki i po problemie tam przekaźniki i ledy niczego nie zakłucą jak wiecej pytań co i jak zrobiłem to moge opisac ale to długi temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.