Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K12] Plus po stacyjce


fabien
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam pytanie który kabel jest pod napięciem kiedy stacyjka jest w położeniu zapłonu potrzebuje tego żeby podłączyć światła do jazdy dziennej. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wtyczki wtryskiwaczy idą dwa przewody, jeden wspólny dla wszystkich, czyli jest przejście pomiędzy wtyczkami, i drugi bez przejścia (sygnał z ECU) i wpinasz się we wspólny, to jest + pojawiający się po kluczyku, sprawdź tylko czy nei ma podtrzymania, czyli włączasz się miernikiem, przekręcasz kluczyk i jest napiecie, kluczyk na 0 i powinno zanikać, jeżeli nie to światła będą jeszcze świecić przez chwilę, w takim przypadku musisz znaleźć ZESPÓŁ STEROWANIA UKŁADEM ZASILANIA i wpiąć się w pin 40,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Światła pod wtryski? A nie lepiej pociągnąć przewód np z gniazdka zapalniczki? Generalnie zasilanie do czegokolwiek bierze się ze skrzynki bezpieczników, musisz tylko próbnikiem sprawdzić na którym kablu jest + po stacyjce. Jeśli chodzi o światła dzienne to oprócz zasilania musisz mieć też obwód wyłączający. Lepsze światła mają 3 przewody (+ zasilanie, masa i + ze świateł pozycyjnych), dzięki czemu same gasną po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli Twoje światła mają 2 przewody, wówczas najlepiej dać przekaźnik rozłączający zasilany właśnie ze świateł pozycyjnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie jest ruszanie ukałdu wtryskowego, jeżeli jest podpięte bez jakiegoś czasowego przekaźnika to można wpinać, bo to najprościej, tak jest w wiekszości samochodów i tak się podpina + po stacyjce przy podłączaniu LPG ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie więc tak podłączyłem się bezpośrednio pod alternator ale wtedy wywalało mi kontrolke ładowania na desce. Podpiołem pod zapalniczke ale tam włączają się już na drugiej pozycji tej co gra tylko radio. Pod wtryski nie bardzo chce się podłączać. Macie jeszcze jakies pomysły gdzie szukac tego plusa po stacyjce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czego się boicie, przy podłączeniu + do wtrysków, jakoś większość auta tak jeździ bo to najłatwiejsze podłączenie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety ja podlączylem ledy po stacyjce i zaczely sie prolemy

przepustnica zaczeła glupieć swiecił check engine przepustnica wchodziła w stan serwisowy i tyle było z jazdy tak ze ja bym był bardzo ostrożny z wpinaniem sie gdziekolwiek

wpiołem sie w obwód zapalniczki i po problemie

tam przekaźniki i ledy niczego nie zakłucą

jak wiecej pytań co i jak zrobiłem to moge opisac ale to długi temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...