Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K12] Plus po stacyjce


fabien
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

mam pytanie który kabel jest pod napięciem kiedy stacyjka jest w położeniu zapłonu potrzebuje tego żeby podłączyć światła do jazdy dziennej. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

do wtyczki wtryskiwaczy idą dwa przewody, jeden wspólny dla wszystkich, czyli jest przejście pomiędzy wtyczkami, i drugi bez przejścia (sygnał z ECU) i wpinasz się we wspólny, to jest + pojawiający się po kluczyku, sprawdź tylko czy nei ma podtrzymania, czyli włączasz się miernikiem, przekręcasz kluczyk i jest napiecie, kluczyk na 0 i powinno zanikać, jeżeli nie to światła będą jeszcze świecić przez chwilę, w takim przypadku musisz znaleźć ZESPÓŁ STEROWANIA UKŁADEM ZASILANIA i wpiąć się w pin 40,

Link to comment
Share on other sites

Światła pod wtryski? A nie lepiej pociągnąć przewód np z gniazdka zapalniczki? Generalnie zasilanie do czegokolwiek bierze się ze skrzynki bezpieczników, musisz tylko próbnikiem sprawdzić na którym kablu jest + po stacyjce. Jeśli chodzi o światła dzienne to oprócz zasilania musisz mieć też obwód wyłączający. Lepsze światła mają 3 przewody (+ zasilanie, masa i + ze świateł pozycyjnych), dzięki czemu same gasną po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli Twoje światła mają 2 przewody, wówczas najlepiej dać przekaźnik rozłączający zasilany właśnie ze świateł pozycyjnych

Link to comment
Share on other sites

a w czym masz problem??

Nie mam problemu, po prostu uważam że jeśli nie trzeba to lepiej nie ruszać układu wtryskowego, nawet jeśli chodzi o głupie zasilanie wtrysków

Link to comment
Share on other sites

ale to nie jest ruszanie ukałdu wtryskowego, jeżeli jest podpięte bez jakiegoś czasowego przekaźnika to można wpinać, bo to najprościej, tak jest w wiekszości samochodów i tak się podpina + po stacyjce przy podłączaniu LPG ;)

Link to comment
Share on other sites

Panowie więc tak podłączyłem się bezpośrednio pod alternator ale wtedy wywalało mi kontrolke ładowania na desce. Podpiołem pod zapalniczke ale tam włączają się już na drugiej pozycji tej co gra tylko radio. Pod wtryski nie bardzo chce się podłączać. Macie jeszcze jakies pomysły gdzie szukac tego plusa po stacyjce?

Link to comment
Share on other sites

nie wiem czego się boicie, przy podłączeniu + do wtrysków, jakoś większość auta tak jeździ bo to najłatwiejsze podłączenie,

Link to comment
Share on other sites

niestety ja podlączylem ledy po stacyjce i zaczely sie prolemy

przepustnica zaczeła glupieć swiecił check engine przepustnica wchodziła w stan serwisowy i tyle było z jazdy tak ze ja bym był bardzo ostrożny z wpinaniem sie gdziekolwiek

wpiołem sie w obwód zapalniczki i po problemie

tam przekaźniki i ledy niczego nie zakłucą

jak wiecej pytań co i jak zrobiłem to moge opisac ale to długi temat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...