Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Paliwo do Zetki


Gość michalgdb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dłubaj dłubaj , masz dużo lepszy sprzęt do strojenia  niż ja ,  ja dałem rady ty dasz tym bardziej  

 

 zamontuj wskażnik egt  i cofaj ten zapłon   generalnie nie przekrraczać 900  920s 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko nie ma jak samemu dopiąc swego :spoko:

No i właśnie o to chodzi... :icecream:

 

dłubaj dłubaj , masz dużo lepszy sprzęt do strojenia  niż ja ,  ja dałem rady ty dasz tym bardziej  

 

 zamontuj wskażnik egt  i cofaj ten zapłon   generalnie nie przekrraczać 900  920s 

Proste...to tylko kwestia czasu. Z resztą wiem też, że na twoje wskazówki można liczyć jako doświadczonego kolegi. Amerykańce też się chętnie wiedzą dzielą.  Myśle ze każdy za pierwszym razem każdy najpierw paluchem badał temat  :ball:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia PB95 nie polecam...

Na bazie opla Vectry 2.0 turbo to udało się na tym paliwie zrobić bezstukwoe 255KM a na PB98 już 273KM i w dodatku na uboższej mieszance - dzięki czemu auto pali mniej i lepiej jedzie :)

Na PB także słabo się stroi te ich paliwo jakieś dziwne jest.

 

Ja osobiście auta swoje i klientów zalewam PB98 z Auchana...

Możesz przejść na paliwo 100 oktanowe względem PB98 jakieś 2 stopnie zapłonu można dołożyć.

 

Co do dodatków zwiększających liczbę oktanową to jedyny sprawdzony jaki mi polecali chłopaki z ECU-Performance to millersa coś, do GTR-ów i tego zalewają i ponoć robi mega robotę - nie testowałem nie wypowiadam się.

 

Ps. jak masz problem ze stukiem to być może wtryski paliwa masz jakieś wątłe i np. źle ropylają...

 

No i te Zetki z USA mają ok 20% mocy mniej niż się nią chwalą, przykładowo GTM podaje dla biturbo moc 500WHP na 9 psi a w polskich warunkach wychodzi 400KM ale na silniku przy 9,5 psi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PB95 to ja nawet nie dotykam, ale pewnosci nie mam co płynie z pistoletu 98... a słyszałem że to różnie z tym bywa...

Sprawdze też tego Auchana co u nas podają

 

Co do dodatków zwiększających liczbę oktanową to jedyny sprawdzony jaki mi polecali chłopaki z ECU-Performance to millersa coś, do GTR-ów i tego zalewają i ponoć robi mega robotę - nie testowałem nie wypowiadam się.

To ja wytestuje i się wypowiem. Dzięki

 

Ps. jak masz problem ze stukiem to być może wtryski paliwa masz jakieś wątłe i np. źle ropylają...

W sensie że mieszanka heterogeniczna powstaje? No teoretycznie jest taka opcja tylko jak to sprawdzic? Zamontować zaufane Deki i oczekiwać innego efektu?

Zubożyć mieszanke? Czy może po niestabilnych wskazaniach AFR?

 

A jakie jest twoje zdanie na temat twierdzenia że "wszystkie silniki coś tam stukają". To bzdura czy jest jakiś akceptowalny próg? Jak i gdzie go rozpoznać?

Na stockowej mapie zaplonu wlaśnie w tym obszarze gdzie ja mam problem jest bardziej wycofany zapłon...myślę że nie przypadkowo.

Generalnie wiem że powinienem tego zjawiska unikac, ale może niepotrzebnie sie spusczam bo ja stuk na słuchawkach slysze, ale ECU na mapy stukowe nie przechodzi... Pytanie tylko czy szybciej wyjdzie korba czy ECU przejdzie na mape stukową heheh...

 

Sprawdze inną wahę, dodatki do benzyny te co piszesz. W wolnej chwili jeszcze pokombinuje z wycofanym zaplonem...mam nadzieje że się tego pozbęde... :icecream:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W wolnej chwili jeszcze pokombinuje z wycofanym zaplonem...mam nadzieje że się tego pozbęde... :icecream:

 

właśnie pokombinuj ,cofnij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może nic stukać !!!

Dopuszczalne jest tylko mikro chrupnięcie które występuje dosłowanie raz na pół sekundy !!!

Także lepiej żeby takie miejsce było w aucie raczej do sportu, którego właściciel może się pogodzić że może oddać piec... W uliczym aucie lepiej cofnąć ten 1 stopień zapłon niech spadnie te 5-10-15KM ale niech będzie bezstukowo.

Czujnik stuku w 350-tce gówno robią, dopiero w 370 jak są dwa to rzeczywiście to działa, bym powiedział że jest zbyt czułe, np. po zakuciu silnika ciągle wywala stuki nawet jak silnik na wolnych obrotach pracuje - tak zbierają odgłosy z pracy tłoków :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...