jarek1111 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 dłubaj dłubaj , masz dużo lepszy sprzęt do strojenia niż ja , ja dałem rady ty dasz tym bardziej zamontuj wskażnik egt i cofaj ten zapłon generalnie nie przekrraczać 900 920s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 spoko nie ma jak samemu dopiąc swego No i właśnie o to chodzi... dłubaj dłubaj , masz dużo lepszy sprzęt do strojenia niż ja , ja dałem rady ty dasz tym bardziej zamontuj wskażnik egt i cofaj ten zapłon generalnie nie przekrraczać 900 920s Proste...to tylko kwestia czasu. Z resztą wiem też, że na twoje wskazówki można liczyć jako doświadczonego kolegi. Amerykańce też się chętnie wiedzą dzielą. Myśle ze każdy za pierwszym razem każdy najpierw paluchem badał temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Z mojego doświadczenia PB95 nie polecam... Na bazie opla Vectry 2.0 turbo to udało się na tym paliwie zrobić bezstukwoe 255KM a na PB98 już 273KM i w dodatku na uboższej mieszance - dzięki czemu auto pali mniej i lepiej jedzie Na PB także słabo się stroi te ich paliwo jakieś dziwne jest. Ja osobiście auta swoje i klientów zalewam PB98 z Auchana... Możesz przejść na paliwo 100 oktanowe względem PB98 jakieś 2 stopnie zapłonu można dołożyć. Co do dodatków zwiększających liczbę oktanową to jedyny sprawdzony jaki mi polecali chłopaki z ECU-Performance to millersa coś, do GTR-ów i tego zalewają i ponoć robi mega robotę - nie testowałem nie wypowiadam się. Ps. jak masz problem ze stukiem to być może wtryski paliwa masz jakieś wątłe i np. źle ropylają... No i te Zetki z USA mają ok 20% mocy mniej niż się nią chwalą, przykładowo GTM podaje dla biturbo moc 500WHP na 9 psi a w polskich warunkach wychodzi 400KM ale na silniku przy 9,5 psi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 PB95 to ja nawet nie dotykam, ale pewnosci nie mam co płynie z pistoletu 98... a słyszałem że to różnie z tym bywa... Sprawdze też tego Auchana co u nas podają Co do dodatków zwiększających liczbę oktanową to jedyny sprawdzony jaki mi polecali chłopaki z ECU-Performance to millersa coś, do GTR-ów i tego zalewają i ponoć robi mega robotę - nie testowałem nie wypowiadam się. To ja wytestuje i się wypowiem. Dzięki Ps. jak masz problem ze stukiem to być może wtryski paliwa masz jakieś wątłe i np. źle ropylają... W sensie że mieszanka heterogeniczna powstaje? No teoretycznie jest taka opcja tylko jak to sprawdzic? Zamontować zaufane Deki i oczekiwać innego efektu? Zubożyć mieszanke? Czy może po niestabilnych wskazaniach AFR? A jakie jest twoje zdanie na temat twierdzenia że "wszystkie silniki coś tam stukają". To bzdura czy jest jakiś akceptowalny próg? Jak i gdzie go rozpoznać? Na stockowej mapie zaplonu wlaśnie w tym obszarze gdzie ja mam problem jest bardziej wycofany zapłon...myślę że nie przypadkowo. Generalnie wiem że powinienem tego zjawiska unikac, ale może niepotrzebnie sie spusczam bo ja stuk na słuchawkach slysze, ale ECU na mapy stukowe nie przechodzi... Pytanie tylko czy szybciej wyjdzie korba czy ECU przejdzie na mape stukową heheh... Sprawdze inną wahę, dodatki do benzyny te co piszesz. W wolnej chwili jeszcze pokombinuje z wycofanym zaplonem...mam nadzieje że się tego pozbęde... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 W wolnej chwili jeszcze pokombinuje z wycofanym zaplonem...mam nadzieje że się tego pozbęde... właśnie pokombinuj ,cofnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Nie może nic stukać !!! Dopuszczalne jest tylko mikro chrupnięcie które występuje dosłowanie raz na pół sekundy !!! Także lepiej żeby takie miejsce było w aucie raczej do sportu, którego właściciel może się pogodzić że może oddać piec... W uliczym aucie lepiej cofnąć ten 1 stopień zapłon niech spadnie te 5-10-15KM ale niech będzie bezstukowo. Czujnik stuku w 350-tce gówno robią, dopiero w 370 jak są dwa to rzeczywiście to działa, bym powiedział że jest zbyt czułe, np. po zakuciu silnika ciągle wywala stuki nawet jak silnik na wolnych obrotach pracuje - tak zbierają odgłosy z pracy tłoków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.