Gość cezary81 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Witam.Mam pytanie czy używany wtrysk sterujący zexel od primery p11 bedzie pasował do almery n15(też osprzęt zexel).W intercarsie,focie a nawet zamiennik boscha jest nie osiagalny w cetrali boscha.Jeżeli jest ktoś w temacie to prosze o odpowiedż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawciooo198307 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 O ile sie nie myle to bedzie pasował ale przydałoby sie zeby ktos potwierdził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezary81 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Wymieniłem wtrysk sterujący(używany-allegro-od almery) i d*pa blada tez jest nie sprawny.Po skasowaniu błędu metodą na zworke dalej wywala bład 34 i na ciepłym silniku bardzo ciężko pali.JuZ ręce mi opadają.Cena nowego w ASO nissana jest z kosmosu i raczej go tam nie kupie.Jak przez 4lata lałem tylko paliwko to teraz nadrabia za wszyskie czasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franc821 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Wymieniłem wtrysk sterujący(używany-allegro-od almery) i d*pa blada tez jest nie sprawny.Po skasowaniu błędu metodą na zworke dalej wywala bład 34 i na ciepłym silniku bardzo ciężko pali.JuZ ręce mi opadają.Cena nowego w ASO nissana jest z kosmosu i raczej go tam nie kupie.Jak przez 4lata lałem tylko paliwko to teraz nadrabia za wszyskie czasy. Czy problem pojawia się tylko podczas odpalania czy dzieje się coś jeszcze(szarpanie, gaśnięcie?) W mojej poprzedniej CD20E też miałem ten błąd(34), jednak pojawił się on po omyłkowym wlaniu do baku ok. 3l. benzyny na 50l. ropy - czyli teoretycznie spoko ale w praktyce auto zaczęło poszarpywać, ze dwa razy zgasło na światłach- niestety po wymruganiu "34" nie zdążyłem nic zdziałać bo po tygodniu było dachowanie z kasacją . I tu pytanie kolejne czy lałeś może do baku jakiś preparat do czyszczenia wtrysków czy coś podobnego? PS. w obecnej Ali też odpala mi gorzej na ciepłym niż na zimnym (wtedy pali od strzała) ale błędu nie ma żadnego:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezary81 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Kolego najwiekszy problem to jak silnik jest mega gorący i wtedy za nic w świecie nie odpale(w lato było najgorzej).Rano pali na dotyk a dopiero jak sie nagrzeje to są problemy.Właśnie ostatatnio zauważyłem,że potrafi zgasnąć na wolnych obrotach,ale odrazu zapala i to tylko jedno pocieszenie .Tak dolewałem preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy STP zgonie z instrukcją,ale jak problem z paleniem już był.Chciałem sprawdzić czy może sie poprawi.Po resecie cały czas wyskakuje 34.Przy redukcji biegu potrafi czasem szarpać.Wygląda to tak; jakby nie reagował na naciśnięcie padału gazu(nie wyskakuję błąd o uszkodzeniu potencjometru)na wolnych obrotach szybko sie wkręca do maxa na obrotomierzu.JuZ powoli trace do niej ciepliwość Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pinek705 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Koledzy jak się robi kasowanie na zwrokę? podobno gdzies sie jeden kabelek wkłada powiedzcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/31623-sprawdzanie-i-kasowanie-kodow-usterek-almera-primera/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.