hugh_h Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 tak zastanawiam się nad wstawieniem turbo, jako alternatywy do wymiany całego z td25 na td27t, sprawa wygląd dość prosto i ludzie to na świecie robią ... są nawet gotowe zestawy do uturbiania http://www.axtturbo.com.au/td25_25l_engine.html http://www.turboglide.com.au/index.cfm/fuseaction/product.display/product_id/21/index.cfm wygląda interesująco, ciekawe o ile się życie silnika skróci .. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loin Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 lepiej zaadoptować td27t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 lepiej ? napisz mi z czym lepiej bo prawde mówiąc mam wątpliwości z czym właśnie lepiej ? po dwóch latach szukania silnika w promieniu jakichś 150km zwatpiłem poprostu, ceny z kosmosu a silniki leżą na placu kto wie ile i tylko na słowo przebieg i rocznik o max 14dni gwarancji. turbina z 400..500 max chyba bym sie wyrobił puki co tak prowadze rozważania tylko, teoretycznie trzeba by odprezyć pewnie troche silnik ale nie oszukujmy się nowy nie jest więć się już pewnie sam odprężył mam konkretne pytania o ile się orientuje turbina jest chłodzonac cieczą i oczywiście smarowana? ktś jest mi w stanie napisać / pokazać w serwisówce / z fotografować gdzie idą wężyki - chłodzenia i smarowania ? chiałbym znaleźć u siebie czy mam gdzie to podłączyć bezinwazyjnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loin Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Generalnie mniejsza rzeźba będzie , a 2.7TD wydaje mi się będzie żwawszy mimo wszystko niż uturbiony 2.5. Turbina jest smarowana z bloku i o ile się nie mylę drugi wężyk wchodzi gdzieś blisko filtra oleju , trochę tam osłon jest i nie bardzo widać. Chłodzenie także wychodzi odrazu z silnika spod kolektora wydechowego. Nawet jak by miało nalatane z 300-400 tyś a więcej raczej jeśli z terrano II nie będzie to brać , oczywiście odpalić bo jak taki z palety to dziękuję. Można go na palecie w sumie odpalić , ale zakładam że będzie tak głośno że wiele się nie stwierdzi. Za silnik trzeba liczyć około 2 tyś , a przebiegów jak wyżej napisałem nie ma co się obawiać bo to dla tego silnika nic wielkiego. W brytyjskich taksówkach czasami je stosują i potrafią po 1000000 robić. Możesz poczytać na zagranicznych forach o tym . Z tego co pamiętam to 2.5 z początku pod Turbo nie było pomyślane dopiero później dołożyli turbo i nawet intercoller. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) to ja wiem ze zamiast td25 wkładam td27t i skrzynia pasuje reszta ok, no żeźby nie powinno być bo bloki są prawie identyczne, być może jest miejsce na podłączenie wężyka i tyle, to jest do sprawdzenia, jakby tak było to szybko powinno pójść, ostatnio sie przyglądałem w okolicach właśnie filtra oleju jest u mnie kilka śrubek może właśnie korków ? natomiast z przełożeniem silnika to w tej chwili mi się nie chce już, ostatnio wyciągałem skrzynie, teraz spawam innego trupa, no chyba że ktoś ma metodę na przełożenie bez odpinania skrzyni hehe ... natomiast ze zdobyciem sensownego silnika jest problem jak mówisz większość na palecie super stan igła, odpalanie chyba się mija z sensem pomijam że ze skrzynia musiałby oczywiście być..... z drugiej strony za 4k można całego terrana kupić ... ja chętnie kupie angola na spółkę z kimś nawet tdi ze skrzynią wały przerobie i będzie pięknie ale to w lato niby mój silnik warty jest też jakieś 1500...2000 bo chodzi i odpala ślicznie, ale weź go sprzedaj wątpliwe, jak szukam silników to te same oferty ciągle ... i tak myślę a doczepić turbo i niech jeździ aż padnie wtedy wsadzę coś innego .... do tego czasu stanieją tdi tylko mnie w tej chwili nurtuje gdzie te wszystkie rurki z turbo idą sobie Edytowane 1 Października 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loin Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 myślę że tutaj uzyskasz odpowiedź http://nissan4u.com/parts/terrano2/el_r20/1995_1/type_34/engine_mechanical/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 no niestety już patrzyłem i w serwisówkach, tak niewiele wynika z tego, muszę in vivo porównać silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loin Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 ja to szczerze mówiąc 2.5td nie widziałem jeszcze na oczy ... ale dorwij lepiej jakiegoś 2.7td i popatrz, choćby paleciaka pod pretekstem kupna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 ja tu zaraz dorwę kogoś z forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loin Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 kogo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.