Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z][200sx] Porównanie 0-100


Gość Filon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tomek, nie do końca wiem o co Ci chodzi? Jak to, jaki jest sens porównywać i czemu nie porównywać serii z dłubanym, szczególnie jeśli chodzi o dwa inne modele samochodu? W końcu w tym cały urok.. w porównywaniu :P

 

 

Btw nieźle jedzie :D

 

Najlepszy napis na koniec: "350z packages from 300 to 1300+ hp" :jump:

 

ICEMAN, temu koledze to chyba coś nie poszło? Bo wczas do 100 ma taki jak Ty.. w ogóle nie widać tej różnicy 100hp, do 220 2 sek lepszy... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 100 ciężko lepiej pojechać bo tutaj dużą rolę odgrywają już opony. Różnica jest 100-200, tutaj już są 3-4 sek różnicy, a powyżej 200 jeszcze bardziej to widać. A może faktycznie to youtube oszukuje :D

Muszę się w końcu z Filonem umówić i zobaczymy jak to wyjdzie - kamerkę gopro pożyczę i będziemy kręcić i kręcić filmy ;)

Edytowane przez IceManPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, nie do końca wiem o co Ci chodzi? Jak to, jaki jest sens porównywać i czemu nie porównywać serii z dłubanym, szczególnie jeśli chodzi o dwa inne modele samochodu? W końcu w tym cały urok.. w porównywaniu :P

Wspominane było, że 200sx robi 350z na kilka długości i stąd wniosek że 200sx szybszy. No ale to był dłubany 200sx, porównując serię to 200sx wypada gorzej. To, że 200sx można zrobić mniejszym kosztem to oczywista sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 100 ciężko lepiej pojechać bo tutaj dużą rolę odgrywają już opony. Różnica jest 100-200, tutaj już są 3-4 sek różnicy, a powyżej 200 jeszcze bardziej to widać. A może faktycznie to youtube oszukuje :D

Muszę się w końcu z Filonem umówić i zobaczymy jak to wyjdzie - kamerkę gopro pożyczę i będziemy kręcić i kręcić filmy ;)

 

Spoko, trzeba się w końcu ustawić. Jak chcesz kupić 350z, a tobie lata tak wskazówka prędkościomierza to może się dogadamy na zamianę :D

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 200sx już waga jest plusem ,a jeszcze dokładamy 1500pln i mamy powera +50,70hp w zetce to można za ta kasę dobry dolot założyć ,filtr,short shiftera i na tym tani tiuning się kończy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to był dłubany 200sx, porównując serię to 200sx wypada gorzej. To, że 200sx można zrobić mniejszym kosztem to oczywista sprawa.

No ale to na tym chyba polega. Masz określony budżet i coś z nim robisz, zależnie co chcesz osiągnąć, prawda ?

Bo jaki sens porównywać stare auto za 25 tys z nowszym autem za 45 tys ? Równie dobrze można wystawić Ferrari jeśli koszty nie są brane pod uwagę. Cena to bardzo dobre kryterium.

 

w 200sx już waga jest plusem ,a jeszcze dokładamy 1500pln i mamy powera +50,70hp w zetce to można za ta kasę dobry dolot założyć ,filtr,short shiftera i na tym tani tiuning się kończy

Nie przesadzaj że 1500 :) Aż tak tanio nie jest. Jakieś zegarki trzeba dokupić, IC, ecumaster/nistune, za strojenie zapłacić, itd

 

Filon, ja tam w zasadzie zawsze jestem w miarę wolny, ale chcę to zgrać tak aby jeszcze Corvetta była, myślę że następny weekend jest szansa.

Edytowane przez IceManPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to na tym chyba polega. Masz określony budżet i coś z nim robisz, zależnie co chcesz osiągnąć, prawda ?

Bo jaki sens porównywać stare auto za 25 tys z nowszym autem za 45 tys ? Równie dobrze można wystawić Ferrari jeśli koszty nie są brane pod uwagę. Cena to bardzo dobre kryterium.

Nawiązując do nazwy tematu, jaki sens ma porównywania 350z i 200sx w kwestii 0-100? Przecież jeśli myślimy o dłubanych samochodach to jedynie budżet i fantazja są ograniczeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem o co Ci chodzi :)

Można zapytać jaki sens ma kupowanie tak mocnego auta ? Jak po mieście można 50 jechać, poza centrum 70-80 zwykle jest postawione, autostrada 140, a to potrafi nawet auto o mocy 50KM :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę z innej beczki, ale też dotyczy przyspieszenia ( nie chce zaśmiecać forum nowym tematem )..

Z tego co piszecie wnioskuję, iż nissan 370Z w wersji z oponami z tyłu 275/35/r19 będzie miał krótszy czas do 100km/h niż ze standardowymi 245/45/r18 ?

Zawsze byłem przekonany, że jest dokładnie odwrotnie. Większa / szersza opona przekłada się na większą wagę całego koła, a to z kolei na większą moc potrzebną do jego ruszenia i gorsze przyspieszenie. Chyba, że w autach z tylnym napędem ta reguła nie znajduje zastosowania...?

 

Pamiętam jak kiedyś do przednionapędowego audi 1.6 zamiast standardowych 17tek wrzuciłem 18tki, to ledwo z miejsca mogłem ruszyć, a spalanie w mieście podskoczyło o ponad litr ;)

Edytowane przez CeglA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy mocnych autach wieksze/szersze koło to większy styk opony z asfaltem czyli wieksza przyczepność i mniejsza strata przy starcie

a tak jak pisałeś audi 1,6 jest słabe więc większe koło jeszcze bardziej potęguje stratę...

a i jeszcze jedno...wieksze koło nie oznacza,że jest dużo cieższe...dobrej klasy koło lub koło kute ma mała masę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...