cww Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Witam Przy okazji wymiany skorodowanych przewodów paliwowych (zaczeły przeciekać), wyszło również to że trzeba pilnie wymienic przewody hamulcowe (te idące do tyłu), zna ktoś może z kolegów jakiegoś speca od takich spraw w Trójmieście, który był by w stanie takie przewody dorobić i oczywiście wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 ja przewody paliwowe wymienilem na gumowe te co byly zardzewiale opaskami skrecilem i smiga juz drugi rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cww Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 ja przewody paliwowe wymienilem na gumowe te co byly zardzewiale opaskami skrecilem i smiga juz drugi rok Z tym to nie ma problemu, zrobiłem tak samo i jak na razie jest ok, ale interesuje mnie spec od dorobienia i wymiany przewodów hamulcowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 spec od przewodów hamulcowych?sam możesz się nawet doktoryzować w tym fachu, zaopatrz się w nowe odpowietrzniki, płyn, klucz , przewody i jakby coś to pisz i pytaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cww Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 spec od przewodów hamulcowych?sam możesz się nawet doktoryzować w tym fachu, zaopatrz się w nowe odpowietrzniki, płyn, klucz , przewody i jakby coś to pisz i pytaj... Jednak mimo wszystko wolę to zlecić "fachowcowi", głównie z braku czasu, miejsca i ew. póżniejszych problemów..., a tak nawiasem mówiąc, piekarz piecze chleb, szewc naprawia buty, a ja robie to, co wymaga mój zawód.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 najlepiej samemu zrobic jak sie da bo mechanicy to niestety w tych czasach sa zlodziejami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cww Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 najlepiej samemu zrobic jak sie da bo mechanicy to niestety w tych czasach sa zlodziejami Niestety to przykra prawda, choć to nie jest jednak regułą, znam uczciwego, ale ten akurat się nie zajmuje się przewodami hamulcowymi... . Bardziej to są partacze, co z reguły nie maja pojęcia jak naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 w sumie, jeśli nie jesteś pewien, że zrobisz to dobrze to może i masz rację, bardziej chodziło mi o to że nie ma chyba wśród mech. specjalistów od wymiany przewodów ham.....mechaników dzielimy na dobrych i złych...jest jeszcze podgrupa tzw. "artystów" (ale ci to tylko ramy wymieniają...)sorry, panowie nie mogłem się opanować..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielZ Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 (edytowane) ...jest jeszcze podgrupa tzw. "artystów" (ale ci to tylko ramy wymieniają...)sorry, panowie nie mogłem się opanować..... Dobrze że na tych co "wymieniają" a nie naprawiaja Edytowane 10 Października 2012 przez DanielZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 hahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 miałem na myśli kolegę od skarbówki, a właśc. to jego sąsiada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cww Opublikowano 12 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 (edytowane) No i wymieniłem, 600 zł, ale mam święty spokój i jestem zadowolony... Jak by co, to mogę polecić fachowca. Edytowane 12 Października 2012 przez cww Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Odgrzeję nieco temat, czy ktoś zna długości przewodów hamulcowych sztywnych do krótkiego Terrano II bez ABSu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 ciężko będzie...chyba, że zgłosi się ktoś kto sam wymieniał , najlepiej pomierz mniej-więcej, pamiętaj o "spiralach" ...no i gdybyś miał zamiar go kiedyś podnosić to dodaj z decymetr bo później może zabraknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 (edytowane) Tak chyba będę musiał zrobić. W manualach znalazłem tylko momenty dokręcania końcówek i kolejność odpowietrzania. Wiem, że do niektórych marek są dostępne rozpiski z długościami przewodów, stąd myśl że może do Terrano też ktoś na takową trafił. Edit... Właśnie wróciłem z garażu. Próbowałem odkręcić uchwyty trzymające przewody hamulcowe i paliwowe. Większość śrub się ukręciła. Trzeba będzie wiercić i gwintować, uchwyty też pozostawiają wiele do życzenia. Prawdopodobnie trzeba będzie dorobić nowe. Przewody hamulcowe idące na tył wzdłuż ramy mają długość około 230cm, ale kupię 10cm dłuższe, tak na wszelki wypadek. Z tego co znalazłem w manualu jeden jest zasilający a drugi powrotny. Z tyłu wchodzą do korektora siły hamowania a z przodu łączą z pozostałą instalacją za pomocą trójnika i dwójnika. Spirale są wyżej, za trójnikiem i dwójnikiem na przewodach idących do pompy. Przewody paliwowe wyczyszczę i pomaluję farbą antykorozyjną. Nie ma tam ciśnienia to powinny jeszcze trochę posłużyć. Profilaktycznie też wymienię przewód idący od korektora do przewodu elastycznego przy moście. Jego długość to około 30 cm. Edytowane 28 Października 2013 przez marcin316 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 można przy okazji w korektorze pogrzebać albo wymienić na manualny... bo one rzadko działają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Sprawdzę. Samochód niby nie bardzo stary ('99) i z niewielkim przebiegiem (190kkm)... Może jeszcze działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 15 lat...? wątpie że to działa Hugh_h jest ekspertem od wskrzeszania tego elementu są też manualne zamienniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 i powiem wam że ja się właśnie poważnie zastanawiam nad wstawieniem ręcznego zamiast tej dziwności która obdarzył nas nissan, a to dlatego że jak ciągnę przyczepkę to chciałbym żeby jednak trochę hamował tyłem mimo że mam pusta pakę. uwaga dla tych co będą "tam" grzebać lub go się pozbywać taka że mimo że do korektora idą wężyki od przodu to obydwa obwody przedni i tylny są od siebie nie zależne ... co wymagają przepisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Sam korektor reguluje zapewne ciśnienia przód/tył. Może wystarczy tylko zmienić sprężynę która odpowiada za jego nastawę? Mam jeszcze jedno pytanie, w przewodach stożek wewnętrzny czy zewnętrzny? Wziąłem z wewnętrznym, można wymienić w razie czego, tylko niechciałbym zostać z rozbabraną robotą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Naciąg sprężyny jest regulowanyjej wymiana nic ci nie da, z reguły są zamarznięte (skorodowane). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Najpierw przywrócę auto do stanu używalności. Dzisiaj przy czyszczeniu przewodów paliwowych zauważyłem wyciek zatem też pójdą do wymiany. Zostanie tylko przewód od odpowietrzenia sprzęgła i jakaś dziwna rurka której przeznaczenia nie jestem pewien, ale stawiam na odpowietrzenie skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Marcin, dzielny bądź i się nie poddawaj. Zjadę z delegacji to zrobimy przegląd aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Spoko, będzie dobrze. Taki problem to nie problem Dzisiaj jadę do pracy o 8:30 a wracam o 21, to jest problem... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 No ja wyjechałem w do pracy w poniedziałek a wracam we czwartek - też niezbyt różowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.