łysy Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Na majówce u Tomka sobie obejrzysz live Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 niemogę się doczekać a osiołek jeszcze w rozsypce.dzisiaj też trochę musiałem popracować bo czas sie kurczy do majówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Ja w ogóle nawet nie brałem pod uwagę że pojadę ... na spokojnie go zrobię i do żyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs77 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) lemmy69, dnia 05 Kwie 2015 - 23:53, napisał: Ja w ogóle nawet nie brałem pod uwagę że pojadę ... na spokojnie go zrobię i do żyda Dzięki za odpowiedź, w sumie zastanowię się na wężem gumowym do paliwa - trochę to ułatwi pewnie. Stożek to tak jak na rys. poniżej ? Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez rs77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 No właśnie nie gumowy tylko miedziany fi 8 ... na końcach tylko gumowe odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 ale czemu nie normalne rurki do hamulców tylko jakieś kombinacje robicie ? przecież rurkę hamulcową normalnie na metry się kupuje ? a już nie pamiętam ale chyba stożek bo na dwa razy musiałem robić koncowki http://hcd-customdevices.pl/jalbum/Pickup/frame/Breakes/slides/P1060145.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Ale ja cały czas piszę o przewodach paliwowych, a hamulcowe to też się z metra kupuje i "zarabiają" na miejscu (tylko gwint wystarczy znać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs77 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Ale ja cały czas piszę o przewodach paliwowych, a hamulcowe to też się z metra kupuje i "zarabiają" na miejscu (tylko gwint wystarczy znać) hamulcowe chce kupić robione na wymiar http://przewody-hamulcowe.pl/tylko muszę określić czy są zakute na stożek czy na grzybek.. rysunek w poście #55 a paliwowe zrobię z miedzi fi 8 i fi 6 - tak jak oryginalnie bedą się łączyć z gumowymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 ..... a paliwowe zrobię z miedzi fi 8 i fi 6 - tak jak oryginalnie bedą się łączyć z gumowymi możesz wszystkie zrobić z fi 8 ... w oryginale chyba tylko "odpowietrzenie" było z fi 6 więc nie ma to znaczenia przy V6 wystarcza w sumie 10m przewodu (ale nie są to 3 równe odcinki) ... przy innych silnikach nie wiem oprócz tego potrzebnych będzie ok. 2m przewodu paliwowego gumowego ... jak nowe to nowe wszystko aha, ten nowy przewód miedziany wraz z otuliną nie mieści się w oryginalne uchwyty przy ramie, trzeba wycinać z nich gumę a nową wiązkę umocować trytkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Ja w ogóle nawet nie brałem pod uwagę że pojadę ... na spokojnie go zrobię i do żyda Do żyda? A co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Smart ... Tico ... Multipla ... jest tyle pięknych aut zobaczymy co życie przyniesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Mówi do żyda, a mnie chce go sprzedać . A dalej pewnie Jeepnięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs77 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Akcja praktycznie zakończona. Podsumowując dla 2.7 TDi SWB (krótki): - przewody hamulcowe 2350mm konćowki M10x1 zakucie stożek (DF) - minimalnie za długie chyba, spokojnie wystarczy zmierzone 2300mm - paliwowe z rurek fi 8 i fi 6 - każda długości 3m trzeba było minimalnie skrócić Zajęło mi to całą sobotę i trochę zostało do poprawki ale auto jeździ Robota upierdliwa, przy większości mocowań urywają się śruby mocujące i o ile w środkowej części nadwozia da się powalczyć z wiertarką to z przodu pod silnikiem i z tyłu nad mostem praktycznie niewiele się da zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 kilka dni temu wymieniałem u siebie paliwowe. przewody kupione od "gazowników" z metra. dwa przewody 2900mm fi 0,8mm i jeden 2900mm fi 0,6mm w osłonie. Koszt około 100zł było trochę doginania ale było warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Silnie się "zmotywowałeś" , co? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 taaa.... cała ekipa na pseudo warsztacie była silnie "zmotywowana " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 kilka dni temu wymieniałem u siebie paliwowe. przewody kupione od "gazowników" z metra. dwa przewody 2900mm fi 0,8mm i jeden 2900mm fi 0,6mm w osłonie. Koszt około 100zł było trochę doginania ale było warto .... cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Obydwaj macie rację :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) dokleje sie do tematu.. a wiecchce wymienic przewody w swoim krotkim mavericku 2.4 Przewody hamulcowe ogolnie sa w spoko stanie dopiero przed tylnym kolem zaczyna robic sie kiepsko i teraz pytanie czy moge jakos polaczyc ze soba stary stalowy przewod z nowym miedzianym? nie chce wymieniac calosci bo reszta jest naprawde spoko. teraz pytanie odnosnie przewodu paliwowego- zaczynaja sie robic kiepskie w tym samym miejscu co hamulcowe czy moge wyciac te slabe elemnty i reszte dociagnac do pompy juz na nowym zbrojnym gumowym? wyjdzie pewnie z 20cm wiecej przewdu gumowego. Edytowane 3 Stycznia 2016 przez chudy__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Możesz i możesz Do łączenia przew. hamulcowych stosuje się złączki ramę teraz rozkręcałem to trafiłem na taką w okol. komory silnika, sztuką będzie tylko "zarobić beczułkę" w tym ścisku akurat paliwowe też były w tym aucie "sztukowane" ... cały tył od miejsca gdzie z poziomej magistrali przechodzą w pionową zawsze i we wszystkich Terrano tam gniją dlatego wymieniam na miedziane w igielicie (dedykowane do LPG) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 A po drugie moim zdaniem na bezpieczeństwie związanym z posiadaniem pewnych hamulcy nie zaoszczędzisz więc wymieniłbym przewody na całej długości bo koszta niewielkie w porównaniu z bezpieczeństwem twoim i innych użytkowników drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 dokleje sie do tematu.. a wiecchce wymienic przewody w swoim krotkim mavericku 2.4 Przewody hamulcowe ogolnie sa w spoko stanie dopiero przed tylnym kolem zaczyna robic sie kiepsko i teraz pytanie czy moge jakos polaczyc ze soba stary stalowy przewod z nowym miedzianym? nie chce wymieniac calosci bo reszta jest naprawde spoko. teraz pytanie odnosnie przewodu paliwowego- zaczynaja sie robic kiepskie w tym samym miejscu co hamulcowe czy moge wyciac te slabe elemnty i reszte dociagnac do pompy juz na nowym zbrojnym gumowym? wyjdzie pewnie z 20cm wiecej przewdu gumowego. w żadnym wypadku tego nie łącz, jak wymieniać to cały przewód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Obydwa rodzaje przewodów są łączone już w fabryce: - tylny hamulcowy ... właśnie w okolicach komory silnika + rozgałęźnik nad tylnym mostem ( cholernie upierdliwy byłby montaż jednorodnego odcinka) - wszystkie paliwowe ... na obydwu końcach mają dedykowane węże Pewnie że im mniej złączek tym lepiej, ale czasami nie ma innego wyjścia bez zdjęcia budy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Hamulcowy można połączyć... jednak nie wyobrażam sobie zarobienia starego, skorodowanego w dodatku stalowego przewodu hamulcowego. Wymień całe na miedź i zapomnisz... a tak będziesz robił dwa, trzy razy aż i tak wymienisz całość Bez ściągania budy trudno je jest ułożyć jak fabryczne ale jeśli nie jeździsz po gałęziach to zadbaj tylko, aby w większości przewidzianych do tego miejsc przyłapać je do ramy. U siebie wymieniłem oba hamulcowe idące na tył (koszt 88zł) i paliwowe (koszt 69zł). Na początku chciałem wymienić tylko hamulcowe, ale do paliwowych wystarczyło tylko się "dotknąć" i zaczęły cieknąć. Po demontażu stwierdziłem, że były skorodowane praktycznie na całej długości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.