Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Ponawiam moje pytanie dot falujących obrotów


Guest kamilusik28

Recommended Posts

Guest kamilusik28

witam wszystkich mam pytanie czy ktos miał problem z falujacymi obrotami w nissanie primera p11 1.8 16v 2001r ale tylko po odpaleniu silnika po dluzszym postoju jak jest zimny . Juz tlumacze jak to wyglada- Odpalam silnik i jest okolo 1200 do max 1300 obrotow gdzie wczesniej bylo ok równo 1500 ( niby automatyczne ssanie) ktorego teraz nie ma, zdarza sie takze ze jak odpale silnik i chce odrazu ruszyc gasnie z niewiadomego powodu jakby nie mial sily wrecz, obroty opadaja nierowno z 1200 na 1000 i tak nawet do 500 po przygazowaniu lub przytrzymaniu nogi na gazie i zagrzaniu przez ok 1min wszystko jest ok ale chyba nie o to chodzi zeby go tak przy zyciu utrzymywac :(

dodam ze przeplywomierz , sonda lambda wymienione prosze o rady i pomoc z gory dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Wymyj dobrze przepustnice i jej okolice w benzynie i wydmuchaj powietrzem, posprawdzaj czy wężyki podciśnienia nie są pęknięte, nie zagięte, ściągaj po jednym i sprawdź drożność każdego, to podstawa.

Link to comment
Share on other sites

A jak tłumaczyć te zachowanie auta gdy jest zimny silnik, bo przy rozgrzanym jest wszystko ok

ja bym sprawdził świece, może na zimnym jedną zalewać póki nie złapie temperatury.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest kamilusik28

sprawdziłem wezyki dochodzące wszedzie chyba i wszystkie sa ok przepustnica umyta choc powiem szczerze nie bylo w niej wiele do czyszczenia po ddpaleniu na zimnym dalej to samo:(

moze faktycznie zaczne od banału swiec i je przejrze jak to zrobie dam znac pozdr

 

koledzy dalej to samo brak sil :(i pomyslów zeby to zrobic

 

koledzy a jeszcze pytanie do was czy to co sie u mnie dzieje z obrotami na zimnym silniku moze byc spowodowane np blednym odzytem temperatury z jednego z czujnikow temperatury . juz wyjasniam , ostatni siedzialem i czytalem ze primera z takim silnikiem tak jak moja tzn1,8 16v ma dwa czujniki temperatury czieczy chłodzacej Jeden jest od wskazan na desce czyli pokazuje nam w samochodzie jaka jest temp cieczy chłodzacej Natomiast drugi jest taki co my nie widzimy jego wskazan jaka temperatura jest ale on wlasnie wysyla sygnał do komutera sterujacego dawka WIEC SIE TYLKO ZASTANAWIAM CZY TO MA MOZE JAKIS SENS BO JESLI ZLE ODCZYTUJE TEMP I BYC MOZE NA ZIMNYM SILNIKU DO KOMPA SLE SYGNAL ZE JEST CIEPLY WIEC KOMP ZMNIEJSZA DAWKE PALIWA I DLATEGO SIE TO MOZE DZIAC DOPUKI SIE NIE ZAGRZEJE

CO MYSLICIE KOLEDZY PROSZE O SZCZERE WYPOWIEDZI POZDR

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...