LeXaN Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 pytanie dla tych co juz wymieniali uszczelke pod glowicą: jakimi srubami jest ona przykrecona? czy to są normalne łby czy jakies kombinowane? jaki rozmiar klucza i czy zeby dokrecic glowice to trzeba wykrecac walek rozrządu? poci mi sie silnik spod glowicy od strony rozrządu a narazie nie chce sie bawic w rozbieranie wszystkiego i planowanie glowicy wiec mysle o zrzuceniu pokrywy zaworów i spróbowac dociągnąć tylko sruby.... przy okazji wymieniam pasek (Gates za 51zl) i rolke napinacza (SKF 137zl) :wink: no i jeszcze zmieniam olej na mineralny Texaco 15W-40 wiec narazie powinno sie troche uszczelnic a uszczelke pod glowicą i planowanie glowicy moze na wiosne :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaDziesiątka Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Klucz dwunastka, ale nie sześciokątny tylko taki wieloząbkowy. Musisz zdjąć klawiaturę, czy wałek rozrządu to nie pamiętam, ale chyba nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matimon Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 LeXaN: Jeśli interesują cie porady, to zapraszam na gg, ponieważ troche tego jest, a robiłem uszczelkę niedawno u siebie. Jak by co to daj znać. 9227882 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matimon Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 A żeby dociągnąć głowicę, to nawet nie trzeba zdejmować klawiatury, tylko wystarczy zdjąć koło zembate pompy oleju(pod nim jest jedba śruba) i dokładnie oczyścić głowicę z oleju, bo w jednym miejscu tworzy się jeziorko z oleju i trudno jest zauważyć kolejną śrubę. Głowicę dociąga się MAX na 70Nm Aha...i wykręcić wszystkie świece, bo klucz nie podejdzie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość profes Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Kolega w nubirce 2.0 dociągał głowicę i dodatkowo uszczelnił silikonem czarnym. Wytrzymało zdaje się ponad rok. Teraz znowu się poci, ale niedawno zrobił dystans ponad 1000km, więc może silikon nie wytrzymał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 darowalem sobie narazie te dociąganie glowicy bo niewiadomo co by z tego wyszlo :? ale zmnienilem pasek i rolke rozrządu, swiece i olej na 15W-40 i powycieralem dokladnie te miejsca co sie "spocily". teraz bede obserwowac gdzie dokladnie wycieka i ewentualnie bede wymieniac calkiem uszczelke pod glowicą :wink: pozatym w srode zakladam nowe tarcze hamulcowe z Brembo i klocki Ferodo Premier a na tyl przetaczam bebny i daje okuwac szczeki 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Odświeżę może temat. Właśnie zrobiłem w swojej k10 kompletny remont głowicy (obróbka,planowanie,zawory...). Najgorzej było z samym założeniem głowicy (momenty dokręcania ;-) ) Dla szukających ( moze sie komuś przyda w przyszłości): 29 Nm 64 Nm luzowanie do zera 29 Nm 69 Nm pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 27 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 o jeżeli temat odświeżony to oznajmiam wszystkim że jeszcze nic nie zrobiłem z tą głowicą- jak sie pociła tak sie poci. darowałem to sobie bo auto odpala i jeździ normalnie, nie bierze ani nie gubi mi oleju. zrobiłem podad 20 kkm od założenia tego postu więc niektórzy co zauważą że im sie poci spod głowicy mogą sie trochę uspokoić bo da się z tym jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.