Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Głowica w k10


LeXaN

Rekomendowane odpowiedzi

pytanie dla tych co juz wymieniali uszczelke pod glowicą: jakimi srubami jest ona przykrecona? czy to są normalne łby czy jakies kombinowane? jaki rozmiar klucza i czy zeby dokrecic glowice to trzeba wykrecac walek rozrządu? poci mi sie silnik spod glowicy od strony rozrządu :( a narazie nie chce sie bawic w rozbieranie wszystkiego i planowanie glowicy wiec mysle o zrzuceniu pokrywy zaworów i spróbowac dociągnąć tylko sruby.... przy okazji wymieniam pasek (Gates za 51zl) i rolke napinacza (SKF 137zl) :wink: no i jeszcze zmieniam olej na mineralny Texaco 15W-40 wiec narazie powinno sie troche uszczelnic a uszczelke pod glowicą i planowanie glowicy moze na wiosne :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A żeby dociągnąć głowicę, to nawet nie trzeba zdejmować klawiatury, tylko wystarczy zdjąć koło zembate pompy oleju(pod nim jest jedba śruba) i dokładnie oczyścić głowicę z oleju, bo w jednym miejscu tworzy się jeziorko z oleju i trudno jest zauważyć kolejną śrubę.

Głowicę dociąga się MAX na 70Nm

 

Aha...i wykręcić wszystkie świece, bo klucz nie podejdzie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega w nubirce 2.0 dociągał głowicę i dodatkowo uszczelnił silikonem czarnym. Wytrzymało zdaje się ponad rok. Teraz znowu się poci, ale niedawno zrobił dystans ponad 1000km, więc może silikon nie wytrzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darowalem sobie narazie te dociąganie glowicy bo niewiadomo co by z tego wyszlo :? ale zmnienilem pasek i rolke rozrządu, swiece i olej na 15W-40 i powycieralem dokladnie te miejsca co sie "spocily". teraz bede obserwowac gdzie dokladnie wycieka i ewentualnie bede wymieniac calkiem uszczelke pod glowicą :wink: pozatym w srode zakladam nowe tarcze hamulcowe z Brembo i klocki Ferodo Premier a na tyl przetaczam bebny i daje okuwac szczeki 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odświeżę może temat. Właśnie zrobiłem w swojej k10 kompletny remont głowicy (obróbka,planowanie,zawory...). Najgorzej było z samym założeniem głowicy (momenty dokręcania ;-) ) Dla szukających ( moze sie komuś przyda w przyszłości):

29 Nm

64 Nm

luzowanie do zera

29 Nm

69 Nm

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jeżeli temat odświeżony to oznajmiam wszystkim że jeszcze nic nie zrobiłem z tą głowicą- jak sie pociła tak sie poci. darowałem to sobie bo auto odpala i jeździ normalnie, nie bierze ani nie gubi mi oleju. zrobiłem podad 20 kkm od założenia tego postu więc niektórzy co zauważą że im sie poci spod głowicy mogą sie trochę uspokoić bo da się z tym jeździć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...