Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Głowica w k10


LeXaN

Recommended Posts

pytanie dla tych co juz wymieniali uszczelke pod glowicą: jakimi srubami jest ona przykrecona? czy to są normalne łby czy jakies kombinowane? jaki rozmiar klucza i czy zeby dokrecic glowice to trzeba wykrecac walek rozrządu? poci mi sie silnik spod glowicy od strony rozrządu :( a narazie nie chce sie bawic w rozbieranie wszystkiego i planowanie glowicy wiec mysle o zrzuceniu pokrywy zaworów i spróbowac dociągnąć tylko sruby.... przy okazji wymieniam pasek (Gates za 51zl) i rolke napinacza (SKF 137zl) :wink: no i jeszcze zmieniam olej na mineralny Texaco 15W-40 wiec narazie powinno sie troche uszczelnic a uszczelke pod glowicą i planowanie glowicy moze na wiosne :?

Link to comment
Share on other sites

Guest KaDziesiątka

Klucz dwunastka, ale nie sześciokątny tylko taki wieloząbkowy. Musisz zdjąć klawiaturę, czy wałek rozrządu to nie pamiętam, ale chyba nie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Matimon

LeXaN: Jeśli interesują cie porady, to zapraszam na gg, ponieważ troche tego jest, a robiłem uszczelkę niedawno u siebie. Jak by co to daj znać.

 

9227882

Link to comment
Share on other sites

Guest Matimon

A żeby dociągnąć głowicę, to nawet nie trzeba zdejmować klawiatury, tylko wystarczy zdjąć koło zembate pompy oleju(pod nim jest jedba śruba) i dokładnie oczyścić głowicę z oleju, bo w jednym miejscu tworzy się jeziorko z oleju i trudno jest zauważyć kolejną śrubę.

Głowicę dociąga się MAX na 70Nm

 

Aha...i wykręcić wszystkie świece, bo klucz nie podejdzie!!!

Link to comment
Share on other sites

Kolega w nubirce 2.0 dociągał głowicę i dodatkowo uszczelnił silikonem czarnym. Wytrzymało zdaje się ponad rok. Teraz znowu się poci, ale niedawno zrobił dystans ponad 1000km, więc może silikon nie wytrzymał.

Link to comment
Share on other sites

darowalem sobie narazie te dociąganie glowicy bo niewiadomo co by z tego wyszlo :? ale zmnienilem pasek i rolke rozrządu, swiece i olej na 15W-40 i powycieralem dokladnie te miejsca co sie "spocily". teraz bede obserwowac gdzie dokladnie wycieka i ewentualnie bede wymieniac calkiem uszczelke pod glowicą :wink: pozatym w srode zakladam nowe tarcze hamulcowe z Brembo i klocki Ferodo Premier a na tyl przetaczam bebny i daje okuwac szczeki 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Odświeżę może temat. Właśnie zrobiłem w swojej k10 kompletny remont głowicy (obróbka,planowanie,zawory...). Najgorzej było z samym założeniem głowicy (momenty dokręcania ;-) ) Dla szukających ( moze sie komuś przyda w przyszłości):

29 Nm

64 Nm

luzowanie do zera

29 Nm

69 Nm

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

o jeżeli temat odświeżony to oznajmiam wszystkim że jeszcze nic nie zrobiłem z tą głowicą- jak sie pociła tak sie poci. darowałem to sobie bo auto odpala i jeździ normalnie, nie bierze ani nie gubi mi oleju. zrobiłem podad 20 kkm od założenia tego postu więc niektórzy co zauważą że im sie poci spod głowicy mogą sie trochę uspokoić bo da się z tym jeździć :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...