Gość Maras Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Opłacalność jest tym większa im bardziej paliwożerny jest samochód I dlatego ja przy obecnych cenach paliw oszczędzam na każdych przejechanych 100km 12zł w mieście i 8zł na trasie. A że ja robię miesięcznie 1.5-2 tys km to oszczędności są wymierne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekGP Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Mój nissan w mieście palił 9,5 l Pb. Na trasie 9,00 Pb (może dlatego, że cisnąłem go 160 ). Po założeniu gazu palił średnio poniżej 8l LPG ale był strasznie zamulony - kazałem wzbogacić mieszankę i teraz pali około 9,5 l LPG średnio - zbiera się troszkę gorzej niż na benzynie ale coś za coś . Rocznie przejeżdżam ponad 15000 km tak więc koszt instalacji zwróci mi się po około 10 miesiącach . Jak ktoś chce sam sprawdzić to podaję link do kalkulatora LPG http://autocentrum.pl/?FF=148 .Nie zgadzam się z twierdzeniem, że trzeba doliczać duże kwoty za kable, świece itp. Ja jedyne co zrobiłem to wymiana filtrów po kupnie oraz kopułki i palca rozdzielacza bo były już wypalone. Oczywiście sprawdziłem stan świec i przewodów. Podczas mrozów zero problemu - max przy drugim obrocie auto odpalało - oczywiście na Pb. O rany ale się rozpisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 słuchajcie a ile kosztowała by instalacja gazowa do Primerki 92' ,2.0.Najzwyklejsza na swiecie instalacja ,nazwy BRC itp mało mi mówią ,więc jakaś legenda dla początkującego mile widziana :wink: jezdze glownie po trojmiejscie Gdynia-Gdansk-Sopot i co 3 miesiace do Katowic na kilka dni (bodajze 650km w jedna strone).Z gory dziekuje za pomoc i odpowiedz. P.S. Sorry za odkopywanie tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Masz wtrysk jednopunktowy, to pewnie między 1.5 - 2 tys. Ceny wahają się zależnie od miejsca montażu. Pamiętaj że lepiej wydać 200-300zł więcej za profesjonalizm żeby mieć później spokój i przyjemność z jazdy. Pamiętaj też że ważniejsza jest jakość montażu od marki samej instalacji. Jest tu paru klubowiczów z Gdyni więc najlepiej zasięgnij u nich opinii. Ja wiem, że w Gdańsku Osowej jest dobry warsztat montujący instalacje Elpigaz. Ogólnie te silniki dobrze się gazują, więc powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 dzięki wielkie Maras przynajmniej wiem jaki kredyt brać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 A ja mogę polecić z czystym sumieniem warsztat na ul. Do Studzienki we Wrzeszczu. Montują instalacje marki BRC i gazują wszystko co się rusza :smile: Ale jeśli nie chce ci się jeździć do Gdańska, to na Witominie na ul. Słonecznej 5 też jest dobry serwis (Popławski). Ja do nich jeżdżę na przeglądy i regulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 na witominie bliżej bo sam jestem z witomina ale do Gdańska też nie bałbym się pojechać.W końcu to nie Kraków ,a jak jakość lepsza ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Jakość o tyle lepsza, że po prostu znam kilka osób (co najmniej 4, w tym 2 klubowiczów), które gazowały auta we Wrzeszczu. Chociaż na Słonecznej też 3 znajome mi osoby montowały i są w 100% zadowolone. A gdzie mieszkasz? Ja mieszkałem kiedyś na Słonecznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Ktoś ma doświadczenia z LandiRenzo Omegas, lub Epigas (czy jakoś tak) ? Lepsze czy gorsze od BRC Sequent? A może warto załorzyć polską za 2900 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Miałem GPGA Instal Gaz (Elpigaz) - 100 x gorsza od BRC sequent 24- mówię tu o IV generacji - wsystko jednak zależy od klasy wtrysków założonych - elektronika i reduktor maja tu drugorzędne znaczenie - z kilkuset kkm - owego doświadczenia z gazem moje zdanie jest takie: 1. jakość wtrysków (polecam Keihima - chyba japońskie) 2. odporność instalki na syf gaziany - filtry fazy lotnej i takie tam.., niezapychające sie wtryski 3. im mniej parametrów do regulacji w komputerze - tym lepiej Jak chodzi o II generacją i I sza - mam Lovato i w ogóle to sie nie psuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Ktoś mi proponował jeszcze wynalazek pod nazwą Bigas, cenowo zbliżony do Omegasa i 24Sequenta. Podobno jego plus to minimalna ingerencja w komputer...Czas podjąć decyzję, benzynka coraz droższa ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niutek Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 A jeśli mozna uzyskac odspowiedź - jaki to mikser jest dedykowany do Primerki - w szczególności 1,6 16V WP11E GA16DE Mam instalację LOVATO z podzespołami takimi jak napisałem powyżej. Na początku było trochę problemów, ale jak się okazało były spowodowane złym mikserem (gazownicy zamontowali jakiś uniwersalny). Po lekturze forum pojechałem się kłócić, aby zamontowali mi taki dedykowany do Sunny i Primery, o dziwo nie protestowali, po zmianie miksera, regulacji wszystko jest ok. Reasumując odpowiedni mikser + odpowiednia instalacja + dobra regulacja = Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Witam czy moze ktos pomoc i doradzic jakie LPG do mojego suniacza bo z tego co czytam to II generacja wystarczy .Pytalem w 3 warsztatach i zalecaja sekwencje .Co o tym myslicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Pytalem w 3 warsztatach i zalecaja sekwencje .Co o tym myslicie ?zawsze beda doradzac bo do nich to mnie j problemow z ustawianiem... wgraja mapy i cze po problemie... no i wiecej zarobia bo sek. jest drozsza... :> mi tez proponowali sekwencje ale jak ja zakladalem to koszt ~3000 zl a 2gen 1800 wiec :> niby na wielopunkcie powinna byc sekwencja ale dobrze dostrojona 2 gen tez sobie radzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Sekwencje potaniały i warto się nad nią zastanowić. To zupełnie inna jazda. II gen. to przerobienie auta na gaźnik. Pozdr.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 II generacja + blos to coś jakby gaźnik. Sama II gen to coś bardziej skomplikowanego, ale działającego gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.