Gość Primera.SLX.99 Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak mogę stuningować moją Primerkę i czy w ogóle jest to możliwe? Mianowicie mam Primera 1.6 16V 100KM z dość dużym przebiegiem 165tyś. No i teraz tak. Co mogę zrobić żeby koni było więcej? Jakiś chiptuning? Jakieś sportowe części? Ile to by kosztowało? Marzy mi się 150KM i 200Nm czy to realne? Czekam na odpowiedź i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k11 Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Zrób swap na dwa litry, podejrzewam że będzie to najtańszy i najmniej kłopotliwy sposób na 150KM. Nie zapomnij tylko o zawieszeniu i hamulcach. Ewentualnie po prostu zmień auto na model z większym silnikiem. r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera.SLX.99 Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 spaw na 2.0 to pewnie z 5tyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milo Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 może nie starczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 spawy to ci duzo nie pomoga. najpierw proponuje lekture istniejacych postow i konkretne pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Turbo najlepiej.... 1,6 bedize spokojnie mialo 150-160koni i nieco ponad 220nm... Cena ok 6500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 gorzej jak po pewnym czasie to 160 znow bedzie za malo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 zawsze jest malo, ja mam kolo 220 i dalej narzekam. jzu taki wybredny jestem i tyle :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera.SLX.99 Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Turbo najlepiej....1,6 bedize spokojnie mialo 150-160koni i nieco ponad 220nm... Cena ok 6500zł Do silnika z przebiegiem 160tys. ? Silnik nie jest zniszczony ale olej pije i od czasu do czasu trzeba dolewać. Gdzie w wawie takie Turbo można załozyć do Primery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorz Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 najlepiej to .... sprzedaj tą brykę i kup primerke GT - 150 KM!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 u p. Grabowskeigo najtansza operacja ok 5000zł ale warto doplacić te tysiac pare zł i zrobić juz z intercoolerem i mieć te 100 koni z litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 najlepiej to ....sprzedaj tą brykę i kup primerke GT - 150 KM!!!! a co to niby jest :?: SR20DE z progami :?: wciagam lewa dziurka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 o spojlerze na klapie zapomniałeś oraz o fotelach polepszonych :wink: Seryjne motory nissna to wiadmo nie idą ni ch*ja... Ale pare dupereli wystarczy żeby nieco ożywić te ospałe ale jakże wytryzmałe na podkrecanie Silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 fotele i spojle to ja mam w SRi a na GT to poluje od dluzszego czasu zeby jakiegos lamusa zawstydzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 The Stock is for Suckers :!: :!: dobry przykład: moja lekko dlubana Primera jeszcze N/A leczyłą 200SX S13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 wyglad moze byc stock ale osiagi juz nie, wtedy pokonani robia najglupsze miny, mniej wiecej takie :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorz Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 najlepiej to ....sprzedaj tą brykę i kup primerke GT - 150 KM!!!! a co to niby jest :?: SR20DE z progami :?: wciagam lewa dziurka tak zgadza się, mi to w zupełności starcza - a ja wciągam prawą dziurką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blind.One Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 W takim razie co lepsze? Swap na 2.0, czy 1,6 (90KM) (przebieg 97 tys) TURBO? Co łatwiej zrobić, i co przysporzy mniej kłopotów? Jak wygląda turbo z gazem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 zalezy ile masz kasy do wydania ale wg mnie uturbianie primery 1,6 nie ma sensu a przy swapie zawsze mozesz sprzedac "stary" motor i koszta beda niewielkie a przyrost mocy odczuwalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 heheh coś mi tu smierdzi GAZ i do tego trubo... Chyba że nie doczytałem - czy masz wtrsyk sekwencyjny w swojej 1,6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blind.One Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 heheh coś mi tu smierdzi GAZ i do tego trubo... Chyba że nie doczytałem - czy masz wtrsyk sekwencyjny w swojej 1,6 ? Nie mam żadnego. Noszę się z tym zamiarem, bo wiem, jak przyjemnie dla portfela, się wtedy jeździ . A o gaz+turbo pytałem z ciekawości. Ile może kosztować silnik 2.0 z małym przebiegiem? No i gdzie szukać. Szroty? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Poszukaj na allegro jest tam gość z cielemcu od ktrrego zopatruje sie w graty... Myśle ze za wszystko ci ci potrzeba do swapa nei wydasz u niego drozej jak 4500-5000zł czyli - silnik - osprzet - elektornika - skrzynai biegów ze sprzegłem - półosie z przegubami - piasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.