Gość Radziu942 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Witam, mam Nissana Almera Tino 2,2 DI nie wiem co sie stało, nagle silnik zaczął mi wariowac na niskich obrotach i cos puka , co to moze byc ? auto jest dynamiczne nadal i jedzie dobrze na obroty sie wkreca nawet tylko na niskich obrotach swiruje i obroty skaczą jak glupie tak do 1.1-2 tys obrotow. POMOCY co moze byc przczyną? nagle cos sie stało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoidberg Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 (edytowane) Spróbuj wyczyścić/wymienić silniczek krokowy. @down mój błąd, przepraszam (: Edytowane 2 Października 2012 przez Zoidberg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Zoidberg mowa jest o dieslu a nie benzynie. Sprawdz filtr powietrza może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radziu942 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 a co mi da ze sprawdze filt powietrza skoro dopiero co byl wyczyszczony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 a co mi da ze sprawdze filt powietrza skoro dopiero co byl wyczyszczony ? Tym bardziej sprawdź. Często jest tak, że można włożyć filtr odwrotnie i resztki "syfu" zostanie pociągniętych do przepływki. Wyczyść przepływkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radziu942 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 dzieki wielkie . ale filt jest wlozony dobrze, jak wyjalem filtr i to chodzil tak samo. Czy to moga byc wtryski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 A jaki masz przebieg? Awarie pompy wtryskowej już masz za soba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Zacznij najpierw od przepływki i od EGR, pieniądze jeszcze zdążysz wydać. Nie piszesz czy to się dzieje cały czas, czy tylko jak jest zimny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radziu942 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 mam przebieg 217 tys km ale tak naprawde nikt tego nie wie przez okres 6 lat nie mialem zadnej awari i nie bylo nic robione . wiec nie mam pojecia , bo to nagle sie stalo . jak go odpalilem to normalnie bylo. jechalem do dziewczyny i nagle zauwazylem ze jak stalem na swiatlach w miescie to zaczął sie nagle jakos dziewie odzywac (dzwiek silnika) i dostal wibracji , popatrzylem na oborotmierz a on skakal pomiedzy 600 obrotw a 1200 i tak pracuje nie rowno . na cieplym tak sie robi. nie wiem bede wracac nie dlugo do domu to zobacze jak sie zachowuje na zimnym silniku . bo na cieplym chodzi wlasnie tak nie rowno Na zimym jak i na Cieplym wariuje z obrotami ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 A check zapala się? Może podjedź na komputer czy są jakieś błędy, czasami są takie błędy że check się nie pali a błąd jest w pamięci. Nie chce cię straszyć ale u mnie dokładnie przy 220tyś zaliczyłem awarie pompy, przez pare dni dziwnie czasami przerywał aż następnego dnia przy ruszaniu zgasł, myślałem że źle wysprzęgliłem ale to była pompa wtryskowa coś tam padło w sterowniku i nie zapalił już, musiałem wymienić pompę i dopiero śmiga, mrygnął tylko check i zgasł i tyle, dlatego lepiej pojedź może na kompa i sprawdź czy są błędy bo to nic przyjemnego jak zaskoczy taka awaria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radziu942 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 sprawdzalem wtryski i 2 i 3 zyga paliwem a nie "sika" jak 1 i 4 . wiec to napewno jest pompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareke Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Stawiam na czujnik położenia wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomeg Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Podobnie miałem i odłączyłem EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.