Gość bary Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 witam, Po 80tyś km. zaczął dymić na czarno powyżej 2,5-3 tyś km. Turbina??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inouk Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Mogę się mylić ale tu to można snuć przypuszczenia - może wtryskiwacze leją a może turbina ale tu byś musiał czuć spadek mocy a może zawór EGR przytkany no i ponoć zwalony filtr cząstek stałych DPF może powodować również taki objaw jak kopcenie na czarno. Ja bym zaczął od sprawdzenia wszystkich połączeń z turbiną może gdzieś jest jakaś nieszczelność i powstaje przedmuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bary Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Mogę się mylić ale tu to można snuć przypuszczenia - może wtryskiwacze leją a może turbina ale tu byś musiał czuć spadek mocy a może zawór EGR przytkany no i ponoć zwalony filtr cząstek stałych DPF może powodować również taki objaw jak kopcenie na czarno. Ja bym zaczął od sprawdzenia wszystkich połączeń z turbiną może gdzieś jest jakaś nieszczelność i powstaje przedmuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Jakby poszła turbina to byś zostawiał za sobą --- siwy dym. Ubywa Ci oleju w silniku ?? Zawór EGR może się zawiesił. A poza tym diesel musi dymić - jak depniesz ostro to zawsze jest dużo niedopalonej sadzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marianekz Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Sprobuj zatankowac Shell V-Power Diesel. Ja ostatnio zafundowalem mojemu Patowi smaczne paliwko i raptem przestal kopcic !!! Co prawda pewnie tankowanie tego luksusowego trunku na codzien to zbytnia nonszalancja ale raz sie zyje :-) A po nastepnym tankowaniu znow sobie pokopce :-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Prawda może być bolesna ale lepsze paliwo nie naprawi zepsutych podzespołów silnika takie zabiegi pomagają tylko na chwilę albo i wcale w pierwszej kolejności sprawdził bym filtry przepływomież zawór erg przepustnicę potem wtryski turbo by dymiło na niebiesko i czuł byś smród przepalanego oleju z wydechu czyli zapach każdego tdi z grupy VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.