hot_rider Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) jaką grubość powinna mieć zet pomalowana oryginalnie?? mam zakres od 80 mikronów na tylniej klapie po 110-120 na dachu no i na błotnikach tylnich (malowane)200-220 Edytowane 3 Października 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CeglA Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Mniej więcej wygląda to tak: Do 200 - lakierowane fabrycznie 200-300 - lakierowane ponownie bez szpachlowania Powyżej - lakierowane + szpachlowane Moja zetka ma w okolicach 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) no wlasnie mniej wiecej , bo kazdy model ma inne wartosci... jezeli ma fabrycznie ok. 90-100 to z ponownym malowaniem mozemy zmiescic sie w 180-200\ tak to rozumuje, chcociaż wiadomo ze lakiernik to nie maszyna Edytowane 3 Października 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CeglA Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) Wszystko zalezy od producenta np. obecnie produkowane audi maja powłoke fabrycznie w okolicach 160, co daje troche lepszą trwałosc - odpornosc lakieru. Najlepiej zawsze sprawdzic cale auto i znalezc fabrycznie lakierowany punkt, aby miec odniesienie. Edytowane 3 Października 2012 przez CeglA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Moja zetka ma w okolicach 100. bardzo cienko oszczędzali na lakierze masz wersję us?bo jak tak to wszystko kaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 A to samochody z USA mają cieńszą warstwę lakieru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 tak bo są tańsze, więc oszczędności i są pomalowane wodą z domieszką farb plakatowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Tak też właśnie myślałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CeglA Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 (edytowane) bardzo cienko oszczędzali na lakierze masz wersję us?bo jak tak to wszystko kaman Mam samochód z polskiego salonu, kupiony w kwietniu. Lakier na pewno orginalny. Problemy z powłokami lakierniczymi to znana bolączka wszystkich nissanów. Na dwa dni dostałem zastępczego qashqai-a, który za chwile miał iść na naprawę gwarancyjną z powodu łuszczącego się lakieru, na połowie przedniego zderzaka już go w ogóle nie było Niestety nienajlepszą jakość lakieru widać też na moim 370z, po najmniejszych kamykach zostają od razu widoczne ślady... Edytowane 6 Października 2012 przez CeglA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 w accordzie VII z 2007 roku mialem orginalnie od 60 do 90, kilka elementow bylo pomalowanych w aso i bylo tam 120-150max Wiec nie wiem czy mozna powiedziec o tym ze ktos oszczedza na lakierze, ogolnie japonskie auta maja slabsze lakiery niz np niemieckie :/ Honda, i jaka by nie byla, latwo sie rysuje od szczotek, paznokci i innych czynnikow, laker męczy sie słońcem i jesli nie jest odpowiednio pielegnowany szybko niszczeje. Nissan ma napewno twadszy lakier i bardziej wytrzymaly, ja mam US i nie moge zlego slowa powiedziec na jakosc fabrycznego malowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomix Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Do sprawdzania powłok lakierniczych stosuję najczęściej mierniki produkowane przez prodig-tech.pl - są bardzo poręczne, kieszonkowe, nie wymagają jakiejś wybitnej precyzji przy ustawianiu sondy i dają bardzo wiarygodne wyniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CeglA Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 (edytowane) w accordzie VII z 2007 roku mialem orginalnie od 60 do 90, kilka elementow bylo pomalowanych w aso i bylo tam 120-150max Wiec nie wiem czy mozna powiedziec o tym ze ktos oszczedza na lakierze, ogolnie japonskie auta maja slabsze lakiery niz np niemieckie :/ Honda, i jaka by nie byla, latwo sie rysuje od szczotek, paznokci i innych czynnikow, laker męczy sie słońcem i jesli nie jest odpowiednio pielegnowany szybko niszczeje. Nissan ma napewno twadszy lakier i bardziej wytrzymaly, ja mam US i nie moge zlego slowa powiedziec na jakosc fabrycznego malowania. Marka, marce nierówna...toyota i lexus mają najlepszy lakier z jakim do tej pory miałem styczność, a są japońskie i nissana niestety nie można nawet do nich pod tym kątem porównywać. Kilka Audi użytkowałem od nowości i było ok, aczkolwiek bez szału...bardzo łatwo się rysowały. Generalnie od kiedy weszły nowe restrykcje ws. ochrony środowiska, nastąpił koniec naprawdę odpornych i trwałych powłok lakierniczych na samochodach. Edytowane 21 Marca 2013 przez CeglA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.