yogi Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Mam do was pytanko !!! Jakie powiny być wartości Voltów na mierniku elektrycznym przy dobrze działającej sondzie Lambda przy 2000-2500 obr/min u mnie jest tak 02-08 volta a samochód zaczął palić 12,5 / 100 Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Mam do was pytanko !!!Jakie powiny być wartości Voltów na mierniku elektrycznym przy dobrze działającej sondzie Lambda przy 2000-2500 obr/min u mnie jest tak 02-08 volta a samochód zaczął palić 12,5 / 100 Pozdrawiam wszystkich zrob sobie autodiagnostyke, a co do sondy to niby ok ale zdarza sie ze jak sonda sie konczy to najpierw sie wiesza (raz wskazania sa ok a czasem nie) i tez sa klopoty ze spalaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 napięcie zależy tez od typu sondy, primera w10 ma rację zacznij od autodiagnostyki, jesli ona poda że sonda kaput to są dwa wyjścia, albo sonda kaput albo masz coś z przewodami do niej i trzeba je sprawdzić, z tego co pamiętam w primerkach jest sonda z zakresem od 0 do 1V ale jak ktoś się uprze to różne wstawiają pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Mam do was pytanko !!!Jakie powiny być wartości Voltów na mierniku elektrycznym przy dobrze działającej sondzie Lambda przy 2000-2500 obr/min u mnie jest tak 02-08 volta a samochód zaczął palić 12,5 / 100 Pozdrawiam wszystkich W sprawnym silniku wyniki sondy powinny być na poziomie 0,82-0,93... Jak masz wartość 0,2 czyli bardzo ale to bardzo bogatą mieszanke to auto będzie paliło do cholery... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 W sprawnym silniku wyniki sondy powinny być na poziomie 0,82-0,93... Jak masz wartość 0,2 czyli bardzo ale to bardzo bogatą mieszanke to auto będzie paliło do cholery... Jak zmniejszyć tą bogatą mieszankę żeby faktycznie było 0,82-0,93 bo niewiem co z tym fantem zrobić. Pozdrawiam : Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Na czym polega ta autodiagnostyka i gdzie to można zrobić w Łodzi (za ile?) Mój brat kiedyś podjechał do Nissana, żeby go podłączyli pod kompa, ale powiedzieli, że wszystko jest ok. Powodem tego zabiegu było właśnie duze zużycie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brysik Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Autodiagnostyka http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Nie chcąc tworzyć nowego wątku odgrzewam temat Krótka historia: W pewnym momencie auto zaczęło dużo palić. Bedąc na regulacji, gazownik powiedział, że sonda się kończy i przestawił w komputerku gazowym zakres pracy sondy (bodajże na 0-0,5V czy 0-0,4V). Podjechałem więc do elektryka,który sprawdził napięcie miernikiem i potwierdził to: sonda do wymiany. Wymieniłem sonde na NGK. Podjechałem do gaziarz, żeby przestawił zakres i podregulował instalkę, o ile trzeba. Czy zmienił zakres ? - Nie wiem. W każdym razie spalanie w normie - miasto do 11L/100, (takie też było po zminiejszeniu zakresu jeszcze na starej sondzie). Ale ja człowiek nieufający gaziarzom wziąłem miernik w łapy i sprawdziłem sonde i zakres pracy jest od 0 do 0,5 Volt. Więc wygląda że gaziarz zakresu nie przestawił, tak? :twisted: Chyba, że się mylę :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 u mnie się jeszcze nie zdarzyło żeby sonda schodziłą z napięciem niżej jak 0,6V i w wielu Nissanach ktore spradzałem, przewarznie jest to zakres 0,65-0,78V na wolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Jak już kiedyś wspominałem uszkodzona sonda pokazywała mi 0,25 volta ( Primka paliła 20 w mieście ), założyłem nowego Boscha i napięcia wahają mi się pięknie między 0,8 a 0,9, cobcioo kiedyś pisał że jak spada napięcie poniżej 0,4 volta to sonda nadaje się do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Heh to wygląda, że to zakresu gaziarz nie przestawił bo sonda nowa :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 sonda ma mieć różne napięcia zależnie od obciążenia silnika a nie od obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 na Luzie obciążenie nie ma więc podaje wartości jakie odnotowałe w przypadku sprawnych SR20... Pod obciążeniem i po przekroczeniu 4500 obr.min lambda idzie w dół - tzn mieszanka tobi się bogatsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 pod obciążeniem mieszanka uboższa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 bogatsza i to sporo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 kurde odwrotnie przeczytałem i się zdziwiłem dlatego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukers Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Ja u siebie SR20DE wymienilem sonde bo "swirowala" raz bylo ok raz lipa i jestem zaskoczony - spalanie spadlo i samochod inaczej reaguje na pedal gazu. A jezdzilem z taka leniwa sonda ponad rok czasu. Jakby ktos potrzebowal sondy lambda ngk 1907 (oznaczenie katalogowe) - maly gwint pasuje do wszystkich silnikow 2.0L w p10. to prosze pisac na lukers2@wp.pl Sonda ta jest oryginalna fabrycznie montowana czescia - bez zadnych przerobek pasuje do naszych p10 (kostka, dlugosc przewodow, spinki na przewodach itd.) Taka sonde moge zalatwic za 420zl Pozdrawiam Lukers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Froga jak cholera ta sonda... a na cienki gwint była stosowana do 94 roku, w P10 potem juz były grobe na dwóch grzałkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukers Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Nie do konca prawda. Mam p10 rok produkcji 95 i mam z malym gwintem z trzeba przewodami - czyli z jedna grzalka. A ze droga to wiem - niestety. Lukers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 3 przewody mają wszytkie S lambda w nissanach ale te co mają czarny, czerwony i bialy mają jednągrzałke i doprowadzoną mase a te z kabelkiemi czarnym i dwoma bialymi (grobe na gwint M18) mają dwie grzalki i mase biorą z wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukers Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Moja p10 2.0 z 95 roku ma czarny , czerwony i bialy i gwint maly. Jakby ktos potrzebowal to nawet za 410zl moge zalatwic - oczywiscie nowka w oryginale. Pozdrawiam Lukers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 hello a ja mam jakies dziwadlo, trzy kable - czarny czerwony i bialy, oraz gruby gwint (sobda tez jest "gruba") i jest wkrecona w kolektor wydechowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dewiant23 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 witam, zrobiłem sobie dzis autodiagnostykę i wyszło ok poza tym że kiedy zapaliłem samochód i złapał temperaturę to kontrolka "check" paliła mi się bardzo rzadko i tylko wtedy jak przycisnąłem gaz zapalała się raz i gasła, jak przełączyłem na gaz to migała równiutko raz na sekundę - tzn że emulator sprawny, a sonda do d*py, proszę zweryfikować jeśli się mylę, aha między którymi przewodami mierzy się to napięcie i jak to zrobić żeby izloacji na przewodach nie ciąć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piko70 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 między którymi przewodami mierzy się to napięcie) Napiecie mierzysz pomiędzy kablem sygnałowym(czarnym)a masą(np.z akumulatora)jak to zrobić żeby izloacji na przewodach nie ciąć?? wbij się igłą we wtyczkę i do tego końcówkę miernika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.