Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

BRC na OPTIMĘ


DINO
 Share

Recommended Posts

Pacjent to P12 2.0PB, naszego formumoweo kolegi ;) , pewnie się odezwie ;)

W związku z kosztownymi naprawami instalacji BRC, trzeba kupić nowe wtryski i zregenerować reduktor, znowu ;) Lesiu :), czyli jakieś 600zł lekko licząc, postanowiliśmy ;) zmienić cały przód.

Nissmo dostanie OPTIMĘ, BARAKUDY pojedyncze bez dysz, S1500, kpt nowy zestaw.

dzisiaj wywalone BRC, hmmm, kilka zdjęć jak to się montuje ;) tak dla rozjaśnienia, dlaczego na pewne sprawy zwracamy uwagę razem z @Tofu,

wkrętki jak wiertarka podeszła, do tego pod wiatr ;), bez żadnego uszczelniacza, kleju na gwincie, jedna, nawet tak wkręcona, że bez wyjęcia, nie dało by się zdjąć kolektora, gratulacje dla fantazji Panów gazowników, wtryskiwacze przykręcone śrubami od cewek, przewody pozakręcane i pozawijane, bo nie chciało się ciąć i lutować, reduktor zamiast zmienić wejście na fi6 to od zaworu ciągnięte fi8 ;) to może tyle tak na szybko.

Na zdjęciach stan zastany ;) no i początek poprawek

 

niestety, nie mogę dodać zdjęć, hmmm ciekawe, czy po rezygnacji z kolorowego, zabrali wszystkie uprawnienia ;) Seba zrób coś,

daję link do zdjęć ;)

http://dino777.fotos...my/1303027.html

 

jedno zdjęcie kolektora zrobione specjalnie z opiłkami, i nie sa to opiłki z wiercenia ;) tylko z gwintowania :)

 


4ed9b08a43e2788dm.jpg5359b2ca9f9f30dcm.jpg040eb4bea58fa4b3m.jpga1f9e0d823acd6bem.jpg150d7689907cce1dm.jpg5cf2d7aef356a245m.jpgca0ffafdb1c3109dm.jpge2ce3a37b3d72819m.jpg21df0b363409cdd2m.jpgcb07184b10deddfem.jpg930532553a742c69m.jpg7b2c8afdb26b07fbm.jpg4c42dc5fd445895em.jpg6144f24aa934322em.jpg6792c3bb6285f383m.jpg6912bc97a6aac55fm.jpg154f964f807f9785m.jpga3377b164c7edc51m.jpge37a2a067f05ee53m.jpg0f971be3ab7e24c4m.jpgcef3c765b597121cm.jpg1aaf1c4990b7017dm.jpg0d7c500dcf035671m.jpg

Link to comment
Share on other sites

co to za sterownik ,? o czemu nie tech

 

heheh, wchodzi coś nowego i Leszek zgodził się na bycie "królikiem doświadczalnym" bo mamy swoje układy ;)

Link to comment
Share on other sites

,,, nie znam ,,,

 

ja też nie ;) ale mam numer do twórcy ;)

Link to comment
Share on other sites

ja u siebie znalazłem rurki wsadzone w kolektor na silikonie + brak FFC ...instalacja kosztowała 2800 zł ,,

 

a Dino uważaj na adapterki od Sylwi jeden mi się rozszczelnił ? dałem na silikonie i trzyma choć nie wiem jak reszta bo spalanie mam w kosmosie

 

wysłałem Ci 2 maile jakby co ,,to wiesz oco chodzi ,,,

 

zobacz na wątek 350z i lpg ,,bo jest grubo ,,i na bieżąco Brakuje mi Twojego wsparcia

 

a jak to 2000 to dobrze barakuda bez dyszy wyjdzie idealnie na ciśnieniu 1,2

Link to comment
Share on other sites

Maila dostałem, w tygodniu załatwię temat ;)

myślałem o trójnikach od Sylwii, ale chyba będzie lepiej na kątowych od Tormina i Roman pod kolektor ;) fi12 pod przepustnicą ;)

czytałem pobieżnie o Z-ecie, ale nie zagłębiałem się, nikogo nie przekonasz, są opowieści o tym, że tankowanie LPG do Z---- to siara, to co tu dalej dyskutować ;) ja nawet jak bym miał Bentleya albo srał pieniędzmi to bym zagazował, po co przepłacać.

właśnie nie wiem jak z ciśnieniem będzie, w TECH-u trzeba było wyżej kręcić, ostatnii Awensis 1.8 poszedł na 1,46bara i BARAKUDA bez dysz, gdzie w STAG-u poszło by na 1,2 gdzieś

 

@Tofu zgraj ustawienia i osc i podeślij mi zobaczymy co i jak, a gdzie się rozszczelnił?? dawałeś ich oring???

Link to comment
Share on other sites

tak duży oring dałem i na nim dmuchało tak jakby wody dostał czy coś i alu przy korodowało ,,muszę generalnie zobaczyć gdzie ucieka ,,i tyle a nie było czasu Fiata przerabiałem z powrotem na mixer bo na stagu zaczął palić jak smok bo sonda padła ..a zawolaka przełożyłem do nismo i takie wyniki ,,,,

1.46 to przesada ja teraz mam mnożnik na 1.05 i wsio w normie a cisnienie 1,15 coś takiego ,,,pasowało by troszeczkę podnieść ,,

Link to comment
Share on other sites

1,46 i korekty na 0 ;) Tech inaczej liczy, już się przekonałem ;)

Link to comment
Share on other sites

widziałem bo teraz mam wieksze wiertki i barakuda dużo mniej wydajna ,, tak czytałem o tym że impuls prądowy jest słabszy krótszy czy coś w tym sensie co powoduje mniejszą wydajność ,, tak czy inaczej tech mi sie spodobał choć ma swoje - centralka różnie kropki pokazuje ,,,choć to najmniejszy problem ,,, ale jest ciepły start i to mi sie podoba ,,,

Link to comment
Share on other sites

dzisiaj oczekiwanie na uszczelkę pod kolektor, w między czasie :) :) :) naprawiony wąż od wspomagania :) :) :) bo mąż kazał żonie jeździć tylko prosto i mało skręcać ;) ;) :whistle: :whistle: aby nie wywalało płynu :dribble: :dribble: , ale już chyba po bólu, zobaczymy jak odpali, nastąpiła zmiana koncepcji umiejscowienia wtryskiwaczy i pójdą na trójnikach pod kolektorem, czyli ładnie wszystko się pochowa, pomiędzy wtryskami będzie czujnik temperatury i ciśnienia gazu, czyli pomiar praktycznie przed podaniem do cylindra :) w następnej jak się trafi będzie troszkę inaczej wiercony kolektor, choć może się zdarzyć, że i tu w wolnej chwili się zmieni, ale toi już tylko kosmetyka,

 

no i znowu zdjęcie nie weszło, ehhh no ale jest w galerii

 

nissmo skończone, niestety nie dało się wystroić bo trzeba jeszcze PB doprowadzić do ładu, jak zwykle zdjęcia nie wchodzą :( ale jest stan zastany i aktualny, i czy nei można tak odrazu ;)

Link to comment
Share on other sites

ja też mam między 2-3 cyl psto2

 

tu był czujnik oddzielnie z MAP-em, tak jak stary STAG, i akurat fajnie wyszło ;) zmieścił się pomiędzy 2 a 3 wtrysk

Link to comment
Share on other sites

ja dałem tak jak kiedyś gadaliśmy na węży 12mm na kontowych od Sylwi ,,u mnie wyszło ok więcej miejsca volvo nie miało na tyle miejsca ,,,choć jak coś to Volva seri 850 v70 bierz w ciemno dostęp bajka do kolektora ,,

Link to comment
Share on other sites

jak coś to Volva seri 850 v70 bierz w ciemno dostęp bajka do kolektora ,,

 

niestety ma jedną podstawową, acz bardzo ważną wadę .......................NIE JEST JAPOŃSKI :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:

Link to comment
Share on other sites

(...)

niestety, nie mogę dodać zdjęć, hmmm ciekawe, czy po rezygnacji z kolorowego, zabrali wszystkie uprawnienia ;) Seba zrób coś,

Było kupować Honde i rezygnować...??? :D

Zapraszamy ponownie... ;)

Luknę tu i tam w wolnej chwili.

 

Pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

no ..ale sie idealnie wsadza wtryski i kupa miejsca do roboty choć z upychaniem gratów nie ma szału,,,

 

 

e jakoś meni nie przekonałeś ;) ;) ;) zerknij na gg ;)

 

Było kupować Honde i rezygnować...??? :D

 

Seba, przecież nie to było powodem jak wiesz ;) ps. jedziecie??? będzie fajna impra ;)

Link to comment
Share on other sites

Seba, przecież nie to było powodem jak wiesz ;) ps. jedziecie??? będzie fajna impra ;)

Wiem, wiem... ;):)

Do końca tygodnia będzie odp.

(nie róbmy już dalej OT w takim ciekawym temacie :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...