maius Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Wybieram się za jakiś miesiąc na strojenie instalacji LPG na hamowni podwoziowej z użyciem sondy szerokopasmowej. Jako, że będzie mnie ta przyjemność kosztowała 300zł chcę mieć pewność, że będzie to zrobione dobrze. Stąd pierwsze pytanie, czy powinno się dążyć do uzyskania takiego samego AFR dla LPG jak dla noPB? Czy ustawia się inne, jakieś konkretne? Słyszałem, że zazwyczaj stroi się auto nie na idealną mieszankę stechiometryczną a lekko przelane. Jakby ktoś miał coś jeszcze ciekawego do napisania co warto wiedzieć, to chętnie wysłucham. PS: dla ciekawskich, chcę wystroić P11.144, SR20DE, po modzie rozrządu, na szerszym dolocie, mocno przyspieszonym zapłonie (jeżdżę na PB98+LPG), SSACU i przelotowo-komorowym wydechu, instalka STAG300-4 ISA2, HANA, AC-R01. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 do Struny jedziesz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Tak, spodziewam się, że on wie, co robi. Tak tylko chciałem się zorientować jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 chyba wie bo jeden kolega dał mu do wystrojenia 1,9 z turbawką i bardzo zadowolony ,,, latali A4 na zamkniętym zegarze ,,,szaleńcy ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.