Krzywulec Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Witam Od piątku mam taką oto zagwozdkę z zamkiem w klapie bagażnika w Notesie. Otoż po otwarciu klapy bagażnika i jej zamknięciu odpaliłem samochód i widzę że na desce rozdzielczej świeci się kontrolka otwartych drzwi, wysiadam i sprawdzam - wyszystko zamknięte, zamykam auto z pilota ups nie migną jeden raz kierunkowskazami i dodatkowo nie gaśnie światło we wnętrzu, sprawszam wszyskie drzwi wraz z bagażnikiem - wszystko zamknięte. Otwieram z pilota migną dwa razy kierunkowskazami i wszystko otwarte, otworzyłem bagażnik zamkąłem klik na pilocie znowu nie błysną kierunkwskazami, otworzyłem bagażnik sprawdziłem śrubokrętem czy zaczep w zamku działa bez problemu przesmarowałem go i zamknąłem klapę klik na pilocie i błysną jeden raz kierunkowskazami światło zagasło w kabinie czyli wszystko niby OK. Za jakieś dwie godziny otwieram i zamykam klape bagażnika problem powrócił, pomyślałem że może pokręce tymi gumami do regulacji co są w klapie ale nic to nie daje. Zatrzasnąłem zamek śrubokrętem na otwartej klapie bagażnika klik pilotem błysną jeden raz kierunkowskazami klik na otwarcie błysną dwa razy auto otwarte naciskam microswitch do otwarcia bagażnika zamek zostaje otworzony. Zamykam klape klik na pilocie błyśnięcie kierunkowskazami - czyli wszystko dzała - akurat w sobote sytuacja powróciła do punktu wyjścia. Dlatego mam pytanie czy ktoś z forumowiczow mial taką zagwozdkę, coś może się rozregulowało - pogrzebać samemu czy lepiej do aso bo auto jeszcze na gwarancji. Pozdrawiam Krzywy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Jak masz gwarancję to się nie wysilaj,niech oni się tym pobawią .W końcu za tą opiekę też zapłaciłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzywulec Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Witam Już po wizycie w ASO, problemem okazała załamana wiązka kabli w tej gumowej osłonce na górze klapy bagażnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Kolejny raz spotykamy się na forum z tego typu usterką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Wydaje mi się, że to nie jest tylko problem notka. Nie zdarza się ta awaria często, ale dotyczy wielu marek aut z klapą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Można gdybać dla czego tak się dzieje,ale wydaje mi się że jest to błąd montażowy.Dla lepszego upchnięcia wiązki w tej gumie montażysta skręca kable w linkę,a kable skręcone w ten sposób nie mają swobody przemieszcania.Tylko zastanawia mnie jedno...czemu kolejny raz jest to przewód od zamka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzywulec Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Witam Wracam do tematu wiązki kabli w klapie bagażnika, naprawiana była w ASO dwukrotnie, połamały się przewody i były one przedłużane i lutowane, jaszcze była wtedy gwarancja. Niestety znowu się połamały gnie podświetlenie tablicy, ogrzewanie tylnej szyby oraz przestaje działać tylna wycieraczka. Mam pytanie do znawców tematu, czy ta wiązka biegnie przez cały samochód czy może jest gdzieś łączenie na kostce w okolicach bagażnika które umożliwi wymianę całej wiązki (może da się zdobyć tą wiązkę na bardziej miękkich kablach). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Niestety,nie ma łączenia,a co gorsza to jest cała wiązka idąca przez kabinę.Wymiana jej raczej nie wchodziłaby w rachubę,bo musiałbyś bebeszyć wszystko. Moja rada,jak jest dziadostwo(a takie mogli dać w serwisie od innego dziadostwa)Kup ze 3 metry porządnego przewodu i pobaw się.Wszystko to co idzie w klapę odetnij i zrób na osobnych konektorach.U prywaciarzy można dostać kostki z końcówkami do zaprawiania.Wiem to jest duży nakład pracy ,ale myślę że innego wyjścia nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Wiązka jest do kupienia w ASO Nissan cena 3400zł (stan na lipiec 2013). ( zwykły dobry mechanik-elektryk 160zł ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzywulec Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 (edytowane) Witam Już jestem po naprawie tej wiązki kabelków. W załączeniu dwie fotki ilustrujące szajs jaki zrobiło ASO Nissana w Lublinie. Okazało się, że pseudoelektryk polutował te kable tak, że miejsce lutowania zajdowało się na środku tej gumowej osłonki więc nie było siły żeby w końcu nie popękało, dodatkowo cała wiązka owinięta została taśmą izolacyjną co dodatkowo usztywniało całość. Patrząc na to co zrobiło ASO dochodzę do wniosków, że to są kpiny z klienta. Żałuję że wcześniej nie obejrzałem tego badziewia, jak jeszcze była gwarancja. Za obecną naprawę zapłaciłem 100 zł, ASO zaproponowało 350 zł. Edytowane 13 Listopada 2013 przez Krzywulec 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Jak zwykle...ASO! Naprawę robiłeś sam? Czy w warsztacie elektrycznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzywulec Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Jak zwykle...ASO! Naprawę robiłeś sam? Czy w warsztacie elektrycznym? Zrobił mi polecony elektryk, też polutował ale tak, że lutowania pochował w otworach w klapie bagażnika i karoserii. W gumowej osłonce znajdują się teraz całe kable -grubsze i w bardziej miękkiej izolacji w porównaniu z tymi nissanowskimi. Zobaczymy jak będzie się to sprawowało, jak będzie źle to zrobię takie połączenia na kostkach jak proponowałeś. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Oj to widzę, że u Ciebie dużo mocniej się połamały, ja ostatnio tylko 2 przewodziki razem łączyłem, do tego są fajne koszulki termokurczliwe z takimi caciskanymi obręczami wewnątrz. http://www.auto-czesci.auto.pl/526,RURKA-RURKI-ZLACZKA-KOSZULKA-TERMOKURCZLIWA-Z-CYNA-CZERWONA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pzw Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 U mnie spośród 12 przewodów urwało się 7, 2 naderwane, niestety zaniechałem początkowych interwencji (najpierw siadła wycieraczka, potem spryskiwacz, i oswietlenie tablicy, aż wymusiło moje działanie zablokowanie otwierania bagażnika) całość tego padła w miesiąc. Po analizie forum jak sie za to wziąć wywaliłem plastik w klapie, otworzyłem ręcznie klapę i wziąłem się za łączenie kabli . Wszystkie białe, 3 połączyłem na pewniaka, (inne grubości, jeden kabelek porysowany jakimiś kreskami), zostały 4 kable, trochę na czuja połączyłem. Wycieraczka działa spryskiwacz i otwieranie klapy też, tablica nie. Siadło mi natomiast światło prawe postojowe i tylne prawe drogowe. jest do tego jakiś bezpiecznik? , czy mogłem coś spalić.? help, nie znam elektryków, myślałem że dam rade, ale nie wiem...(autko już po gwarancji ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Jak siadło tylne światło to bezpiecznik jest w tej białej skrzynce pod opisem tail lamp. Niektóre przewody mają wspólne połączenie z lampami świateł tylnych.Obawiam sie że podłączyłeś nie te ze soba. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 U mnie przerwane były dwa kabelki ( gruby i cienki) więc łatwo polutowałem. W Twoim przypadku, przy tak dużej ilości przerwanych kabelków mogłeś je pozamieniać, lub wywaliło bezpieczniki podczas jakiegoś zwarcia. Problem z bezpiecznikami w notku jest taki, że brak opisu w książce. Ale jak sobie wygooglujesz, lub poszukasz na naszym forum to znajdziesz opisy nawet w j. polskim. Powodzenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 W wiązce masz kilka białych przewodów,całkowicie białe to jest masa.Zwróć na to szczególną uwagę,bo czasami biały przewód ma delikatny pasek lub nadruk,a w tedy kłopot murowany.Najprościej jest użyć do badania żarówkę,wpiąć jeden biegun pod aku na + a drugim szukać masy na przewodach w tedy błędu nie popełnisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pzw Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 dzięki bardzo za pomoc, kabelki, trochę zgadując dopasowałem, i przy okazji wymieniłem ten nieszczęsny bezpiecznik tail lamp z białego pudełka.... długo się opierało, ale obrót pudełka, wysunięcie i lusterko, wymiana piątego bezpiecznika i hula i pewnie zaoszczędzone trochę kasy,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Co a tymi kablami? W żadnym aucie nie słyszałem o tym.Swoją drogą w drzwiach bocznych ta sama sytuacja,a otwieram je kilka razy dziennie i jakoś nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Nie jest to samo,w drzwiach masz proste przejście ,natomiast w klapie zobacz jak sie łamie.Niech jeszcze dodatkowo będą przekręcone w tej rurce i po jakimś czasie mamy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 (edytowane) Nie widzę różnicy.W drzwiach i w klapie tak samo się łamie dzięki przesunięciu dwóch otworów wyjściowych dla kabli.Chyba że z tył jest ich więcej i mają ciaśniej. Swoją drogą to zakrawa na akcje serwisową ze strony Nissana,tylko żeby nie zepsuli bardziej. Edytowane 6 Marca 2014 przez porter59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 (edytowane) Porter,może tak wyglada na pierwszy rzut oka,ale wierz mi jest inaczej,w drzwiach kable idą bardziej prosto i faktycznie jest ich chyba mniej,albo są cieńsze.Natomiast w klapie nie dość że są grubsze to jeszcze po zamknięciu klapy łamią się w dół,a niejednokrotnie są usztywnione poprzez dodatkowe łączenia masa do masy tuż za słupkiem nadwozia.Wiem ,bo rozbierałem i klapę i bok podsufitki gdzie idzie wiązka.,przez to w klapie mają ograniczony ruch,a wymuszone zgiecie w jednym miejscu. Edytowane 6 Marca 2014 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Myślę,że dla mnie to problem raczej odległy.W starej poczciwej Nexii wszystko śmiga do dzisiaj i tu nie powinno być gorzej,w końcu prestiż emblematu na masce zobowiązuje. Znalazłem na tablicy i nie jarze o co chodzi gościowi. http://tablica.pl/oferta/nissan-note-2010-CID5-ID5xEOh.html#fba348c614 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Po prostu ma już dość olewania przez Nissana.Wszystko zgodnie z zaistniałym faktem i jeżeli Nissan postuluje do OTOMOTO o usunięcie oferty to moim skromnym zdaniem podchodzi do tego ze złej strony.Bo nie powinno być postulatu o usunięcie,ale postulat do właściciela na wizytę w serwisie celem bezpłatnego usunięcia usterki,ale...to może tylko ja tak myślę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Dokładnie, w porządnej firmie za takie zagrania i traktowanie klienta, dział PR powinien zostać mocno przetrzebiony. Poleciłbym jeszcze gościowi zrobić flejm na fejsbuku, ostatnio wiele firm jest na to wyczulonych. Wystaczy zobaczyć choćby jak media markt reaguje szybko na skargi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.