BarracuDa Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Prosta sprawa,odkręć sobie koło i zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Wiele aut ma tarczę mocowaną na szpilkach, bez dodatkowych śrub. Takowe są tylko wtedy, gdy felga jest przykręcona śrubami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Zna ktoś firmę ?HERTH+BUSS JAKOPARTS W sklepie (De) polecają ją . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Jakoparts - koledzy z innego forum MM kupują i nie mają uwag , Ja kupuję części Blue Print i też nie narzekam , a klocki to Mintex (chyba tak się to pisze ) nie piszczą i nie pylą nadmiernie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Ja już W Note się sparzyłem,więc nie kupuję no name. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Ja się sparzyłem do ate oraz brembo...Ale mogłem kupić podróbki bo przez internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Kup ATE i nie kombinuj... Albo TRW . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Bardzo często tarczę są mocowane tylko nakrętkami(na szpilkach) do kół Np.mam tak w tiidzie ,ale miałem taż w almerze i mieście,a np.w micrze są dodatkowe wkręty Np.mam tak w tiidzie ,ale miałem taż w almerze i fieście,a np.w micrze są dodatkowe wkręty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) Omijaj kałuże... TRW też może być... Poza tym to, czy tarcze będą Ci się dobrze sprawowały zależy też od tego kto zakładał... Odkąd zauważyłem jak mechanicy podchodzą do tematu (szybko bo czas to pieniądz) czyli bez oczyszczenia dokładnego piasty to od kilku lat sam wolę to zrobić. Edit. 08.07.15 Zimmermann/klocki i tarcze założone.Stare tarcze o 1 mm są cieńsze więc wnioek z tego taki,że ktos wcześniej je wymieniał ale może słabej jakości lub ktoś nie oczyścił piasty bo była brudna a tarcze biły... Edytowane 8 Lipca 2015 przez BarracuDa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloStar Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Witam. Oryginalne tarcze po 76000 zaczęły bić więc mala zmiana. Kupiłem tarcze Zimmerman nawiercane + klocki TRW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Myślisz że długo na nich pojeździsz?? Będą ścinać ci klocki w szybkim tempie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloStar Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Pojeździmy zobaczymy ;-) Hamowanie jest zdecydowanie efektywniejsze. Rzeczywiście ostro piłują klocki ale skuteczność hamowania przede wszystkim. Jak się klocki skończą to się wymieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Panowie bije mi lekko przy hamowaniu...Przod mam nowy zestaw Zimmermann.. Ale tyl chyba moze byc tu przyczyna.. Mam juz 81tys km i LPG na pokladzie czy to juz czas na wymiane tarcz z tylu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 To że bije ,nie oznacza że muszą być winne tarcze. Zła zbieżność , wybite tuleje sanek ,też moga powodować "bicie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Podnioslem tyl i ruszalem kolami,ewidentnie raz lapie raz nie -obie str. To raczej beda tylnie tarcze. Z przodu zrobilem to samo i nic nie zatrzymuje kola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 (edytowane) witamprzy zmianie opon na zimowe dostrzegłem że czeka mnie wymiana klocków hamulcowychtył i przód macie jakiegoś zaufanego sprzedawcę z internetuprzegladam ale tego jest od ...... i jeszcze trochęcenowo tez rozbieżność duża od 80 do 150wiadomo jaka jakośc taka cenapolecacie jakąś konkretną markę firmę?a nie chce kupować pierwsze lepsze i zostać z ręką w nocniku jak wszystko będzie rozebrane -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------sorry za lenistwo moje mozna skasowac mój post Edytowane 28 Grudnia 2015 przez m@rcin sz-n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Kupuję z Ebay.de i poleciłbym Zimmermann pełne(nie pękają) nie szlifują szybko klocków , koniecznie kup z oznaczeniem Coat Z to specjalny lakier który zabezpiecza tarcze przed korozją . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris02 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Niedawno wymieniałem komplet przód + tył (tarcze+klocki). Tarcze Ate z powłoką antykorozyjną a klocki przód: Gulfer*), tył: Ate. No i nowe blaszki pod klocki (OEM). Super efekt, zarówno wizualny jak i reakcja na pedał hamulca. Z tyłu klocki Ate lepiej pasują montażowo niż oryginał Nissan (względem blaszek). *) Gulfer to stara hiszpańska fabryka klocków i okładzin ciernych, produkują zarówno klocki pod marką Ate jak i Nissan, również na pierwszy montaż. W Polsce ludzie nieświadomie kupują ich produkt ale z napisem Ate, za odrobinę wyższą cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Jak się nie mylę to chyba Galfer - nie Gulfer ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris02 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Racja: powinno być Galfer. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 A więc dokonało się !!! Zamigotał mi symbol hamulca w zegarach i od razu co przyszło mi do głowy to , klocki do wymiany . Ale że nie miałem czasu to dolałem płynu hamulcowego żeby kontrolka nie migała ( bo wkurza strasznie) W tygodniu kupiłem klocki DELPHI (60€) tylko na przód i do soboty jakoś się doturlałem . Zdejmuję pierwsze koło , wyjmuję klocki ...???? JESZCZE PÓŁ ROKU MOGŁEM NA NICH JEŻDZIĆ , okładzina równo wytarta , ponad 6mm pozostało nie wspominając o "dzwonku" który był jeszcze daleko od tarczy. Tarcza w stanie idealnym , po 65 K km , to pierwsze klocki i tarcze , tak jak fabryka wypuściła , w takim przypadku do tyłu nie podchodziłem nawet ! ...a i potwierdzam że klocki GALFER , sygnowane przez NISSANa . Po wszystkim dolałem do prawie ! MAX płynu H. i cieszę się dalej jazdą Qq . No i wysprzątałem go w środku , Funkel nówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 No i ja zmieniłem zestaw . Tarcze przód i tył TRW , do tego klocki Delphi , i płyn oczywiście . Przy okazji czyszczenie i malowanie zacisków , wyszło bardzo fajnie . Cenowo również , koszt materiałów plus robocizna = 1050 zł. . Co do hamowania , to będzie mozna dopiero za jakis czas coś powiedzieć, ale przynajmniej nie usłysze juz od diagnosty "panie , ale te tarcze to masz pan jak zyletki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 tarcze tył macie wentylowane czy nie ? Zimmermann przewiduje obie opcje, przy czym wentylowana jest sporo grubsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Na tyle , mam zwykle nie wentylowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 No właśnie u mnie chyba też i się zastanawiam czy ten wentylowane wejdą, bo są grubsze, ale klocek jest tylko jeden w Zimmermannie, więc powinno być ok, a różnica w cenie kosmetyczna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.