DiLGT Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 A nie jest tak ze wentylowana jest do wersji no 2.0 dci czy 4x4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 może bardziej do +2, bo niby cięższy itd... no nic, kupię i się zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Na 100% to inny system hamulcowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Na 100% to inny system hamulcowy! co masz na myśli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Masz jakieś fotki/namiary tej tarczy wentylowanej? +2 z 4x4 https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Nissan&ssd=%24HQARW1d0BwsFBEg0JS5EcmQCRl8GfS8oWA%24&vid=2960&cid=13&uid=112280 2wd https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Nissan&ssd=%24HQARW1d0BwUAAUg0JRMHaW5QaEp6Wlg8WA%24&vid=2735&cid=13&uid=103243 Klocki mają faktycznie inne numery katalogowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) W katalogu online zimmermann i trw występuje do QQ+2 dci 4x4 i tylna tarcza pełna (grubość 9mm) i wentylowana (grubość 16mm) TRW pełna: DF7369 TRW wentylowana: DF4745 Zimmermann pełna: 200.2519.20 Zimmermann wentylowana: 200.2523.20 Co ciekawe na przód jest tylko do wyboru średnica (296mm/320mm) i czy są wiercone czy nie. Jak wybrałem silnik 1,6Pb to już wentylowanej na tył nie wyświetla. Przy 2.0dCi bez 4x4 już wyświetla. Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez maniujr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Więc przy zmianie tarcz będzie trzeba tez zmienić jarzmo i zaciski. Czy to jest Tobie koniecznie potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Więc przy zmianie tarcz będzie trzeba tez zmienić jarzmo i zaciski. Czy to jest Tobie koniecznie potrzebne? Oczywiście, że nie jest, ale czy jesteś pewien, że 7mm różnicy wymaga aż takich zmian ? cofnięcie tłoczka po 3,5mm na stronę to nie jest jakiś rocket science i nigdzie nie pisali o takiej konieczności. Skąd takie podejrzenie ? Na przód możesz montować różne wielkości tarcz bez zmiany elementów układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Nie, nie jestem pewien. Jeśli producent tarcz wentylowanych zakłada że maja pasować i wystarczy cofnąć tłoczek, założyć cieńsze klocki, bo to też będzie konieczne, to nic nie stoi na przeszkodzie by spróbować. Wpadłeś na pomysł, kup i załóż, zrób fotki. Przyda się innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Delphi piszczą ! popiskują . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie, nie jestem pewien. Jeśli producent tarcz wentylowanych zakłada że maja pasować i wystarczy cofnąć tłoczek, założyć cieńsze klocki, bo to też będzie konieczne, to nic nie stoi na przeszkodzie by spróbować. Wpadłeś na pomysł, kup i załóż, zrób fotki. Przyda się innym Chcę uniknąć zakupu dwóch kompletów jak wentylowane nie podejdą, ale z drugiej strony nie ma innych klocków do wyboru, więc musi pasować... Pytam, bo może ktoś już to przerabiał, ale widzę, że chyba nie... Więc przy zmianie tarcz będzie trzeba tez zmienić jarzmo i zaciski. Czy to jest Tobie koniecznie potrzebne? jednak miałeś rację odpowiedź od dystrybutora: zastosowanie tarczy wentylowanej wymaga zmiany zacisków oraz jarzm Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez maniujr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 witamdzis wymieniałem same klocki przód/tył ,tarcze jeszcze okklocki TRWi mam wrażenie że samochód jest "przyhamowany" spalanie skoczyło o 2l/100ułoży to się,czy coś spie....łem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 A dotykałeś tarcze? Gorące? jednak miałeś rację odpowiedź od dystrybutora: zastosowanie tarczy wentylowanej wymaga zmiany zacisków oraz jarzm Czyli jednak. Tak mi coś właśnie nie pasowało, ale pewny do końca nie byłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 A dotykałeś tarcze? Gorące? raczej nie,takie normalne chyba. poparzyć sie nie poparzysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Jakby klocki trzymały to wnet tarcze zrobiłyby się fioletowe Pojeździsz więcej i wtedy zobaczysz ile pali tak na prawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 wysiadając pod zakl.pracy tył to aż śmierdział i felga tylna prawa była ciepła,lewa mniej,czyli coś z tyłem jest.trzeba rozkręcić i zobaczyć jeszcze raz.pali,zawsze miałem 6,8 a teraz poniżej 8 nie schodzi (PB) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Sprawdź tłoczek czy się cofa. Po naciśnięciu i zwolnieniu hamulca zacisk powinien być luźny. Jeśli ciężko go zdjąć to znaczy ze tłoczek może mieć problem z cofnięciem. Dokładnie przeczyść i nasmaruj blaszki w jarzmie. To akurat część nie z QQ, ale jest podobna. https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Nissan&ssd=%24HQARW1d0BwUEAkg0JRYfR3NQZHkCBRowWA%24&vid=2776&cid=13&uid=103244 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 jak tak dłużej pojeździsz to możesz szukać nowej tarczy i klocka... Na szybko rzuciłem dzisiaj okiem na tylne hamulce, bo dojechały tarcze i klocki Zimmermana i zastanawia mnie kilka rzeczy: 1. Jak odkręcić zacisk, bo górna śruba zacisku jest skutecznie zasłonięta przewodem hamulcowym (wymiana klocków jest wykonalna, bo można odkręcić dolną śrubę i podnieść osłonę zacisku aby dojść do klocków). Tu jest pokazane jak to zrobić 2. Po co jest gumowa zaślepka w tarczy ? Tam jest tarczo bęben ? 3. Czy coś jeszcze jest do wykonania przy wymianie tarczy ? W MINI wymieniłem tarczę+klocek tył w 20minut (dwie śruby zacisku, jedna śruba pod torx trzymająca tarczę) i po temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 A looknij tu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99331-t30-wymiana-klock%C3%B3w-i-szcz%C4%99k-hamulcowych-ty%C5%82/ To samo, tylko tarcze w Xsie są wentylowane, takie jak chciałeś 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Dzięki, wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 a ktoś mi powie do czego służą i czy w ogóle sa potrzebne te blaszki na każdym klocku hamulcowym po sztuk 2 w sumie to jakies 2mm na kazdym klocku czyli 4mm na zacisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Dziwnie kolego liczysz. Na każdym klocku jest jedna blaszka a w zacisku są dwa klocki. Poza tym blaszka ma grubość ok, 0,5 mm a więc razem jest to ok 1 mm. Natomiast sama blaszka ma zmniejszać skłonność klocka do piszczenia (przez redukcję jego drgań przy hamowaniu). Edytowane 3 Maja 2016 przez Yan_2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 na każdym klocku są DWIE BLASZKI jedna pełna druga tak jak by nacinana czyli na każdy klocek idą po dwie a na cały zacisk 4szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 na każdym klocku są DWIE BLASZKI jedna pełna druga tak jak by nacinana czyli na każdy klocek idą po dwie a na cały zacisk 4szt. https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Nissan&ssd=%24HQARW1d0BwUHDUg0JSNXcnEMVkR3ByooWA%24&vid=2749&cid=13&uid=103240 Są rożne teorie po co są, ale generalnie bez nich da się żyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 dziękuję Thunder oto mi chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.