snajper Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 (edytowane) jak zdjąć nakrętkę ze szpilki ? podczas wymiany koł na zimowe,jedna nakrętka została na szpilce,kręci się w koło,i w lewo i w prawo,odkręcane było kluczem pneumatycznym,czy moze zna ktoś domowe sposoby zdjęcia tej nakrętki w celu wymiany szpilki NISSAN PRIMERA P11 1.8 ROK 2000 BENZYNA felga blacha Edytowane 28 Października 2012 przez snajper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 jaka felga alu czy blacha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 felga normalna blaszana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 jak blaszana to mały diaks nadcinamy nakrętkę ile się da równolegle do osi szpilki tak żeby nie uszkodzić felgi młotek i przecinak w dłoń i próbujemy rozpołowić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 możesz włożyć duży śrubokręt lub coś w tym guście w otwory felgi i zaprzeć o piastę jednocześnie odkręcając śrubę lub od środka/wewnątrz czymś zaprzyj i odpychaj jednocześnie druga osoba odkreca 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 dziękuje panowie za pomoc,narazie nie ma mi kto pomóc,postaram sie sam to zrobic tak jak piszecie,z tego co podejrzałem to zerwany jest wieloklin na szpilce a nie gwint na szpilce ani na śrubie...postaram sie odkręci 3 pozostale nakrętki ,poluzowa kolo ,odciągając koło tak by powstał opór na uszkodzonej szpilce i kluczem próbowac odkręcic.......jak nie to pozostaje szlifierka kątowa i odpcinanie nakrętki,zniszczenie jej i wybicie szpilki z tylnej piasty......jak zrobie to opiszę dokladnie jak poszło......dzięki jeszcze raz za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 nie wiem jakie soa otwory centryczne w twoich felgach ale moze pokusisz sie o KARKOŁOMNE zdjecie całej piasty i odtyłu bedziesz miał cały łeb szpilki na wierzchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 po co takie kombinacje ,szpilka i tak do wywalenia , przecinamy nakrętkę wraz ze szpilką wzdłuż na pół nakrętka się rozpoławia i po problemie, do piasty się będziemy dostawać jeśli się okaże że otwór szpilki jest rozrobiony to wtedy wciągamy szpilkę nakrętką do oporu i od tyłu kilka punktów migomatem żeby szpilka się nie obracała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 no i gro i bucy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 jwa w końcu jak to zrobiłeś Opisz dla potomnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 ale jwa nie pisał że ma też problem ze szpilką tylko doradzał ... więc nie wiadomo czy miał cz tylko doradzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 to tylko tak moja desperacka sugestia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 to nie desperuj bo przy felgach stalowych to żaden problem ze szpilką i nakrętką bo wszystko jest na wierzchu i najlepsze rozwiązanie to kątówka , problem jest przy alu i trzeba kombinować wedle możliwości, ale jak dla mnie nie ma sytuacji bez wyjścia. teraz jest tyle możliwości... szlifierka, migomat. wiertaka , młotek i przecinak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 nowy samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 zamknijcie już bo to bez sensu :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.