Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zerwany gwint w kole na szpilce


snajper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak zdjąć nakrętkę ze szpilki ? podczas wymiany koł na zimowe,jedna nakrętka została na szpilce,kręci się w koło,i w lewo i w prawo,odkręcane było kluczem pneumatycznym,czy moze zna ktoś domowe sposoby zdjęcia tej nakrętki w celu wymiany szpilki NISSAN PRIMERA P11 1.8 ROK 2000 BENZYNA felga blacha

Edytowane przez snajper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak blaszana to mały diaks nadcinamy nakrętkę ile się da równolegle do osi szpilki tak żeby nie uszkodzić felgi młotek i przecinak w dłoń i próbujemy rozpołowić

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz włożyć duży śrubokręt lub coś w tym guście w otwory felgi i zaprzeć o piastę jednocześnie odkręcając śrubę

lub od środka/wewnątrz czymś zaprzyj i odpychaj jednocześnie druga osoba odkreca

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje panowie za pomoc,narazie nie ma mi kto pomóc,postaram sie sam to zrobic tak jak piszecie,z tego co podejrzałem to zerwany jest wieloklin na szpilce a nie gwint na szpilce ani na śrubie...postaram sie odkręci 3 pozostale nakrętki ,poluzowa kolo ,odciągając koło tak by powstał opór na uszkodzonej szpilce i kluczem próbowac odkręcic.......jak nie to pozostaje szlifierka kątowa i odpcinanie nakrętki,zniszczenie jej i wybicie szpilki z tylnej piasty......jak zrobie to opiszę dokladnie jak poszło......dzięki jeszcze raz za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakie soa otwory centryczne w twoich felgach ale moze pokusisz sie o KARKOŁOMNE zdjecie całej piasty i odtyłu bedziesz miał cały łeb szpilki na wierzchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co takie kombinacje ,szpilka i tak do wywalenia , przecinamy nakrętkę wraz ze szpilką wzdłuż na pół nakrętka się rozpoławia i po problemie, do piasty się będziemy dostawać jeśli się okaże że otwór szpilki jest rozrobiony to wtedy wciągamy szpilkę nakrętką do oporu i od tyłu kilka punktów migomatem żeby szpilka się nie obracała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie desperuj :dribble: bo przy felgach stalowych to żaden problem ze szpilką i nakrętką bo wszystko jest na wierzchu i najlepsze rozwiązanie to kątówka , problem jest przy alu i trzeba kombinować wedle możliwości, ale jak dla mnie nie ma sytuacji bez wyjścia. teraz jest tyle możliwości... szlifierka, migomat. wiertaka , młotek i przecinak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...