JACKO29 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Wcale nie! Z tym zaciskiem jak najbardziej prawda.Czasami jak są wybite wodziki na których porusza się zacisk,to od strony zawieszenia dochodzą stuki,bo po prostu ma luz.W przypadku nierówności stuka sobie i tyle.Odkręć koło i spróbuj poruszać zaciskiem góra dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 żdnych luzow w prowadzeniu zacisku nie mam - zwracam na to obsesyjnie uwage w każdym samochodzie (reperaturki na zaciski naprawde nie są drogie) tu niedawno wymieniałe osobiście tarcze i zaciski mam bez zarzutu... zresztą skąd byłaby wtedy korelacja stukania z temperaturą zewnętrzną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 No OK! Seburaj a może to guma na stabilizatorze? U mnie zgrzytała-trzeszczała jak robiło się zimno.I taki problem wystąpił drugi raz po 1.5r.Też kupowałem zamawiałem w Olkuszu(f-ma Deuter) wykonane z polimeru i wymieniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Jacek,no przeciaż przejrzal stabilizator ."gumy na drążku stabilizatora poza podejrzeniem, przejrzane" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 w rzeczy samej... łącznik stabilizatora i gumy drązka stabilizatora były podejrzane jako pierwsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gureczek Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 No i d*pa..... na trzepakach byłem z 4 razy (w różnych zakładach), sprawdzone amortyzatory, zawieszenie przód i tył - wszystko OK :-( do tego odwiedziłem kilka warsztatów, no i niestety jak stukało tak stuka. Po sugestiach speców w warsztatach wymieniłem wszystkie tulejo-gumy w sankach (przy okazji panowie sprawdzili gumy stabilizatora - OK), wymieniłem łączniki stabilizatora, tuleję dolną wahacza oraz łożysko amortyzatora i ....... nadal łupie jak w starym gruchocie Chyb się poddam, niech łupie :-( Jeszcze przypomnę, stuka po prawej z przodu jakby z zawieszenia (koła) na dziurach i nierównościach (ale też może przenosić dźwięk z innego miejsca-ponoć) dźwięk nie jest metaliczny lecz głuchy, ale czasami to aż pod nogami na podłodze czuję przechodzące drgania. Myślałem też o mocowaniu silnika i skrzyni, ale raczej podczas uruchamiania silnika też by drgało no i podczas zmiany biegów, a tu cisza, jedynie dziury i nierówności generują to stukanie. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co to może być ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Może to kolumna kierownicza ?Zawsze stuki na nierównościach i kocich łbach.Niektóre note i tiidy też tak miały http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83978-domowe-sposoby-na-luz-krzyzaka-kolumny-kierowniczej-w-note/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 stuka mu po prawej, a kolumna jest po lewej tak samo jak u mnie wiosna idzie, a z dodatnimi temperaturami (u mnie) przestaje stukac - ja sobie odpuszczam dalsze śledztwo (a głównym podejrzanym jest w dalszym ciągu amortyzator) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Jak wszystko zostało sprawdzone, byłbym za teorią, że to amartyzator. Widziałem takie stukające amorki. Jak jest zimno w pewnym zakresie tłukły. Tłumienie miały ok, ale tłukły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 To że niesie na prawą stronę ,niczego nie przesądza.Ale mi w n15 tak tłukły gumowe osłony amorków zimą(ale tylne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 (edytowane) najlepiej byloby przerzucić na próbę inną (używaną) kolumnę mcphersona - to bardzo mało pracy, ale trzebaby ją mieć Edytowane 1 Marca 2013 przez seburaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wcilor Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Wypowiem się częściowo na temat. Miałem stuki (stuki? Nie stuki tylko dudnienie jakby jechał taczką bez gumowego kółka po kamieniach) ale w tylnym zawieszeniu. Na serwisie i stacji diagnostycznej wszystko cacy, palce lizać, amorki po 78% żadnych luzów, no nic nie mogli znaleźć, więc zaprosiłem na jazdę próbną. Nie zdążyłem wyjechać ze stacji a gość już woła. Łoż kur.. co tu się tak tłucze...:-) Pytali tylko co to za firma amortyzatorów Magnum (to żadna antyreklama, po prostu fakty). Po wymianie amorków jak ręką odjął. Amortyzatory stare po wyjęciu nie wykazywały oznak zużycia, bez luzów. A jednak prały jak nie wiem co. To tylko taka sugestia, że coś (amorki)może wyglądać cacy a jednak jest wadliwe. Ja zaryzykowałem wymianę za 500pln (wziąłem raczej z górnej półki) ale akurat trafiłem. U ciebie może być podobnie ale równie dobrze nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Odgrzeję kotleta wracając do tematu. Znalazłem "instrukcju" wymiany tulei sanek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Filmik przejrzałem, ale wg mnie on wcale nie dotyczy wymiany tulei sanek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) A czego ? Obejrzyj jeszcze raz całość, nie po łebkach . Tytuł filmiku: Замена сайлентблоков подрамника Ниссан Кашкай\Replacing silent blocks stretcher Nissan Qashqai Edytowane 15 Marca 2015 przez berater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Masz rację. Mój błąd. Przeleciałem filmik skacząc tylko w kilku miejscach co na nim jest i przeskoczyłem najistotniejszy fragment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 I jestem po operacji wymiany silentblocków w przednich sankach. Tylne zupełnie zerwane. Z przednich jedn cała, jedna naruszona. Wymieniłem komplet. Zupełnie inny samochód. Nie tylko ustały irytujące metaliczne uderzenia na każdej dziurze lub hopce, ale samochód przestał myszkować. Prowadzi się pewnie. Jeśli ktoś ma te przypadłość, polecam wymianę, bo warto. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Najgorsze że wystarcza na ok.40kkm i od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 U mnie fabryczne padły po prawie 200 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Widać po równych drogach i w trasie jeździsz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 To prawda. Rzadko zjeżdżam z asfaltu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKEMOD Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Witam. Jakiej marki tuleje sanek polecacie? Np. Ted-gum, Yamato, czy OE Nissan? A może jeszcze jakieś inne? Muszę wymienić komplet i nie wiem co wybrać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Bierz ori. Niewielka różnica w cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 I jestem po operacji wymiany silentblocków w przednich sankach. Tylne zupełnie zerwane. Z przednich jedn cała, jedna naruszona. Wymieniłem komplet. Zupełnie inny samochód. Nie tylko ustały irytujące metaliczne uderzenia na każdej dziurze lub hopce, ale samochód przestał myszkować. Prowadzi się pewnie. Jeśli ktoś ma te przypadłość, polecam wymianę, bo warto. No właśnie.Od pewnego czasu czuję na kierownicy stuki pokonując drobne wyboje,chopki,auto nie myszkuje.Rozmawiałem dzisiaj z serwisem i powiedzieli mi ,że to może być luz na wieloklinie kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Z tego co wiem, to nie ma ori OEM tulei . OE sa katalogowo dla citroena/peugota . W nissanie jako OEM belka występuje zawsze jako jeden element Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.