Gość Romulus Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 1 problem po wbiciu biegu jałowego spadają obroty do 200 lub całkowicie gaśnie ma tak na benzynie i LPG tak dzieje się tylko do rozgrzania samochodu na ciepło brak oznak, ssanie jest normalnie ale jak zaczyna łapać 20-30C na wodzie to zaczyna się problem 2 problem tylko na benzynie, od tygodnia dusi się po dodaniu gazu i szarpie ( jak delikatnie dodaję gazu to przyśpiesza bez szarpania) tak jest tylko na benzynie na gazie jest super, więc odpada układ zapłonowy. brak błędów wygląda na problem z paliwem. Jakie ciśnienie paliwa daje pompa? to bym zmierzył i uderzył we wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 1. Wyczyść przepustnicę i sprawdź przepływomierz powietrza. 2. Też bym postawił na ciśnienie paliwa bądź wtrysk. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 350kPa = 3.5bar = 3.57kg/cm2 = 51psi na wolnych obrotach. Dane z serwismanual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Wątpię w układ wtryskowy czy pompę, miał byś problemy w każdym zakresie temperatury i obr. Moim zdaniem podłącz go do kompa i ustaw mieszankę za pewne jest za uboga. Przed tym jednak wyczyść od razu przepustnicę i przepływkę a byś miał spokój na dlugi czas. Na gazie masz dobrze bo jest za podana odpowiednia ilość a komputer główny za pewne sobie środkuje wartości i wyrabia. I jeszcze jedno czy pracuje Ci na zimnym równo? Takie objawy daje też podparcie zaworu na chodz by 1cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romulus Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Przepływka była czyszczona (tem. powietrza dolotowego pokazuje poprawnie), ale przepustnicy nie czyściłem ale to dobry pomysł, komp nie pokazuje żadnych błędów. Na zimno i ciepło pracuje równo (dopóki nie dodam gazu, czyli nie obciążę silnika) mogę postawić flamaster na silniku, swieczki są nowe a cewki też sprawdzałem bo mam na zapasie ale w tescie nawet zamieniałem swiece na stare i cewkę. Z reszta jak miałem problem z cewkami i przepływomierzem to walił błędami o wypadaniu zapłonów na cylindrach. Jutro wytargam przepustnicę i wtryski ale planuję jeszcze zerknąć do pompy, już kiedyś w innym aucie miałem problem z ciśnieniem paliwa więc manometr mam gotowy ale nie wiedziałem jakie ma być ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 zanim coś zaczniesz targać z auta to zakręć butlę od gazu i pojeździj na PB zobacz czy nadal będzie tak samo, jak się poprawi to masz problem z LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romulus Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) Cyba się mylisz kolego, miałeś kiedyś LPG bo ja już mam 7 auto. Jak jest jakiś problem z autem to najpierw nie lata na LPG dopiero na PB. A zasada jest prosta wszystkie dane idą do sterownika LPG czyli tem. mapy zapłonów to jest kopiowane. Byle pierdołka w zapłonie i jest problem. Czasy wtrysku są 3ms bez obciążenia a jeżeli LPG emuluje prawidłowo czasy wtrysków i nie pokazuje tak samo żadnego błędu to całkowicie odpada układ elektryczny dlatego pasuje mi czyszcznie przepustnicy bo obroty spadają na PB i LPG wtedy komp próbuje zrekompensować spadek i podbija czasy wtrysku problem 1. Zaworu się nie zakręca, wyłączasz sterownik i LPG nie ma w aucie, to tak jak byś je zdemontował fizyczne. A nie jeździ na PB na LPG jest dobrze. PAliwo odpada bo tankuję obydwa na tej samej stacji PB i LPG, a PB tankuję za 20 zeta bo służy tylko do rozruchu i uzyskania 20C i tankowałem już PB z myślą o zanieczyszczonym paliwie Edytowane 8 Listopada 2012 przez Romulus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 chyba masz rację, myliłem się dziękuję za uświadomienie i cenne wskazówki na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 chyba masz rację, myliłem się dziękuję za uświadomienie i cenne wskazówki na przyszłość Nawet Ty jeszcze mozesz nauczyć sie czegoś nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Nawet Ty jeszcze mozesz nauczyć sie czegoś nowego no człowiek uczy się całe życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romulus Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 (edytowane) Witam, ponownie kolega mechanikadam miał rację co do pierwszego problemu, wyczyściłem przepływkę (była czysta) i przepustnicę (była raczej bardzo brudna, ktokowy i kanały) i autko nie ma pierwszego problemu ale... Czy potencjometrem położenia przepustnicy można regulować obroty biegu jałowego? Bo miał 900 teraz ma 1000 chyba że znacie referencyjne ustawienie oporności i napięcia sądząc z budowy pierwsze złącze podaje napięcie na potencjometr a w drugim jest konwersja na sygnał cyfrowy Czy u Was też po puszczeniu gazu w czasie jazdy obroty spadają do 1300 po chwili do 1000, bardzo nie pamiętam ale jak go kupiłem, to tak chyba miał, mam go parę latek i ma przebieg 245000. Czy w problemie 2 może być uszkodzony przepływomierz? wedle mojej wiedzy LPG nie pobiera danych z przepływu powietrza korzysta z mapsensora (czujnik podciśnienia). Więc w teorii może tak być. I dzięki za zainteresowanie oraz jakąkolwiek pomoc. Edytowane 11 Listopada 2012 przez Romulus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Mam podobnie z obrotów 1200 po 2-3 sekundach spadająna na 900 obrotów,czy przepływka by szwankowała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romulus Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 dzingis ten model tak ma mieć i nic nie ruszaj. Problem rozwiązany, winne zabrudzone wtryski, wystarczyło wlać płynu do zbiornika i wycisnąć z auta co się da. Takie są skutki jazdy kobiet które nie przekraczają 3000rpm i jeżdżą tylko na gazie. Dla szukających w tym modelu ciśnienie paliwa to 3bary a przepływomierz ma napięcie 1,35V na biegu jałowym bez obciążenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.