Gość jahro Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Witam, Mam pytanie tak jak w temacie. Czy Nissan Micra z 1998r. z silnikiem benz. 1.0 16V ma jedno- czy wielopunktowy wtrysk paliwa? Dzieki z góry za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 wielopunkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 jak wyzej, ale jak wielo to juz nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stypcio Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 podepne sie. Moja Micra 94 1,0 16V ma jedno czy wieopunktowy wtrysk?? myslalem ze wieopunkt ale widze ze to nie jest takie oczywiste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 wzystkie K11 maja wielopunkt ('92r do konca produkcji) a jak jest z K10 to juz nie wiem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość goro_pl Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 na 100% wielo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 No ludzie przecież że wielopunkt, 16V i dwa walki rozrządu! W 1992 roku niezla rewolucja w tak malym autku. Co więcej w N16 jakiś nowości od tego czasu nie widać :cry: - 60 KM/litr a w K11 55.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k11 Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Wielopunkt, ale nie sekwencja (wszystkie wtryski są sterowane jednocześnie). r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Hmmmmmmmmmm Przychodzi mi jedno na mysl, jezeli wtryski są sterowane jednoczesnie czyli w tym samym momencie nastepuje wtryk benzyny do wszystkich cylindrow :? Ale qrde to by sie cos nie zgadzało, przeciez tłoki są w roznym połozeniu, to jak w tym samym czasie moze byc dostarczone paliwo do wszystkich cylindrow :?: :? Nie wiem czy dobrze to rozumiem jak nie to mnie poprawcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Kurde, chyba masz rację...Przecież to CZTEROsuw, jakby wtryski laly non-stop to by chyba więcej palil ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Krotko mowiac nie moze w tym samym momencie nastepowac wtrysk do wszystkich cylindrow, kazdy cylinder jest napełniany mieszanka w innym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 no pewno ze w roznym czasie... kto to napisal ze w tym samym?? niezly pomysl... wtedy mikra palilaby 30l/100km. Wielopunkt jest po to by kazdy wtryskiwacz otwierac w innym czasie... to wspolgra z czujnikiem polozenia walu i innymi czujniczkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 wzystkie K11 maja wielopunkt ('92r do konca produkcji) a jak jest z K10 to juz nie wiem :? w k10 jest gaznik 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k11 Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Kurde, chyba masz rację...Przecież to CZTEROsuw, jakby wtryski laly non-stop to by chyba więcej palil ... Bo? A teraz cytat z serwisówki: ,,Wtryskiwacze są sterowane równocześnie i podczas każdego obrotu wału korbowego wtryskują połowę niezbędnego paliwa''. A to, że sobie trochę ,,postoi'' w kolektorze, przed zaworem, specjalnie mu nie zaszkodzi, będzie miało parę ms więcej na odparowanie. r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k11 Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Krotko mowiac nie moze w tym samym momencie nastepowac wtrysk do wszystkich cylindrow, kazdy cylinder jest napełniany mieszanka w innym czasie. Wtrysk do cylindów? Od kiedy to w Micrze jest wtrysk bezpośredni? r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Krotko mowiac nie moze w tym samym momencie nastepowac wtrysk do wszystkich cylindrow, kazdy cylinder jest napełniany mieszanka w innym czasie. Wtrysk do cylindów? Od kiedy to w Micrze jest wtrysk bezpośredni? r. Troche się rozpędziłem, ale wiadomo o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 yhy.. no dobra.. ale jesli moge to czy ktos odpowie mi na nurtujace mnie 2 pytania po 1: ile ulicha koni mechanicznych ma k11 1.0 16v 95' ??? (55??) a druga sprawa.. ile koni mozna z tego czegos wyciagnac (tanimi sposobami)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 1.0 ma 55 kucy 1.3 ma 75 kucy A co do tanich sposobow na podniesienie mocy to ............ nie wiem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipfm Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 yhy.. no dobra.. ale jesli moge to czy ktos odpowie mi na nurtujace mnie 2 pytania po 1: ile ulicha koni mechanicznych ma k11 1.0 16v 95' ??? (55??) a druga sprawa.. ile koni mozna z tego czegos wyciagnac (tanimi sposobami)?? Duza rezerwa mocy drzemie w kiepskiej jakosci wydechu. Kolektor i wydech Nissan Motorsport daje ok 10 KM co przy mocy 55 KM jest przyrostem naprawde wydatnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 no to mnie zaskoczyles... z kolektorem bede mial problem ale chyab co do wydechu to sie wybiore na stocznie by mi z nierdzewki polerowanej wygeli nowy wydech :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipfm Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 no to mnie zaskoczyles... z kolektorem bede mial problem ale chyab co do wydechu to sie wybiore na stocznie by mi z nierdzewki polerowanej wygeli nowy wydech :twisted: Wstawienie walkow z CG13 podobno tez troszke wzmacnia. Gdzies kiedys czytalem. Wiadomosc nie potwierdzona empirycznie przeze mnie ani w zaden inny sposob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k11 Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Wstawienie walkow z CG13 podobno tez troszke wzmacnia. Gdzies kiedys czytalem. Wiadomosc nie potwierdzona empirycznie przeze mnie ani w zaden inny sposob Musi. Wałki w CG10 są półśmieszno-półstraszne: 196 stopni bodajże, podczas gdy w CG13 mają czasy po 222 stopnie. Podobno Cube miał ponad 230 stopni, ale nigdzie tego nie mogłem znaleźć (jeśli Cube ma standardowy CGA3, to tam wałek ma ten sam czas co w CG13, tylko wznios jest trochę większy). Dla twardzieli Tomei robi 256 stopni (ceny nie chcę znać), albo Piper 248 i 272 stopnie. Wałki Pipera są szlifowane na nowy profil, co oznacza, że mogą się szybciej zużywać (zmniejsza się grubość warstwy utwardzonej), ponadto sam Piper twierdzi, że do 272 potrzebne są customowe płytki regulacyjne, bo seryjne nie wybiorą zwiększonego luzu zaworowego. HTH ;> r. PS. Czytać mogłeś np. na micraholics.co.uk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.