Gość zetor Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 witam dzis podczas jazdy murano zaczeło szarpać odczytałem kody błedów 1226 i 0300 - niedawno wymieniałem swiece i cewki - proszę o pmoc??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 http://engine-codes.com/p1226.html http://engine-codes.com/p0300_nissan.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 kombo tych 2 błędów sprawdzonych przez DINO oznacza prawdopodobny błąd montażu elementów dolotu powietrza wynikało by że za przepustnicą jest nieszczelność...do sprawdzenia przez osobę wykonującą wymianę świec. to są prawdopodobne przyczyny wystąpienia błędu a błąd P1226 to nieprawidłowa praca przepustnicy lub uszkodzenie. ale wywala go jak silnik ciągnie lewe powietrze. Sprawdź też czy świece nie są za długie i ich zwyczajnie nie zagieło...miałem właśnie z takim przypadkiem almerą. klient sam sobie świece wymienił tyle że wkręcił troszkę za długie i nie boubijało ale nie odrazu po pierwszym rozruchu tylko po ok 1000km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zetor Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Jadę zaraz do warsztatu i przekaże im to - wielkie dzięki za podpowiedz witam - okazało się ze jedna cewka padła - teraz jest ok błedy nie wyskakują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jony__81 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 witam kolegów mam mały problem dzisiaj wyskoczył mi błąd p 1740 -układ kontroli momentu napędowego , jak włączam na bieg wsteczny czy bieg do przodu to mi szarpie, jak jade nie mam żadnych objaw, co może oznaczać ten kod pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 a olej w skrzyni kiedy zmieniany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jony__81 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 tak zmieniłem w maju ale stał 5 miesięcy bo mi silnik padł jezdze dopiero 3 tygodnie i wczoraj zaczoł szarpac gdy właczam biegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Wg serwisówki (strona CVT-167) błąd 1740 to: "LOCK-UP SELECT SOLENOID VALVE CIRCUIT" Czyli coś nie tak z jakąś cewką lub elektrozaworem - czyli coś z elektryką, pewnie dlatego, że auto tak długo stało nieużywane. W serwisówce jest procedura sprawdzenia, w grę wchodzi jakieś mierzenie oporu elektrycznego na wejściach itp - czarna magia, więc chyba tym razem bez serwisu i podłączenia pod komputer (Consult II) lub wizyty u dobrego elektryka się nie obejdzie. Radziłbym Ci siągnąc z naszego forum instrukcję serwisową i przejrzeć strony z opisem tego błędu. Dopiero jak powyższe nie pomoże, to zaczyna się zabawa z ukladem napędowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRYSTIAN 1980 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 witam serdecznie mam pytanie i proszę o pomoc od dwóch dni moje murano zaczęło szarpać i z tego co widzę po obrotomierzu to obroty momentalnie spadają do tysiąca i z powrotem jak dodam więcej gazu jest to samo szarpanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafer_alston Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) To samo i u mnie, przy lekkim do dodaniu gazu lub zdjęciu nogi z gazu auto szarpie, a obroty falują w zakresie 1000-2400. Dopiero jak porządnie się wciśnie gaz to przestaje. Zejdę do auta to zaraz podam jaki kod błędu mi wywala. P0845 - Czujnik ciśnienia oleju automatycznej skrzyni biegów Ponadto auto ma poważną usterkę, czasami po zatrzymaniu i ponownej próbie ruszenia (np. ze świateł) auto przyspiesza jakby ruszało z "piątego" biegu, dopiero po pewnym czasie ~10-15s jak już się rozbuja to jedzie normalnie. Na anglojęzycznych forach sporo jest takich przypadków, z tego co właśnie czytam:/ Edytowane 17 Maja 2013 przez rafer_alston Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finchy Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Jaki masz przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafer_alston Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 50tys km. jakis czas temu był wymieniany pasek i stożki w skrzynce cvt. Pewnie znów się zużyło to badziewie... A z tym problemem przy przyspieszaniu to szukam źródła w układzie elektrycznym oświetlenia bo właśnie po włączeniu świateł auto przestawia się w tryb fail-safe i silnik nie rozkręci się powyżej 2400obr/min. Dodam, że światła przerabiałem u takich chłopaczków na targowej. Jak zobaczycie, gdzieś na trasie murano, które wyprzedza bez świateł, to będę ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.