jino1 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Witam, Mam problem z pojawiającym się piskiem/swistem przy dodawaniu gazu na 5 biegu. Wystepuje to tylko na 5-ce . Serwis wymienił łolżysko mechanizam różnicowego przekładni ale problem pozostał. Reklamacja do NISSAN POLSKA- olewka, że inne typy tez tak maja, a nie słysząłem by ktoś miął taki problem. Auto jeszcze na gwarancji do marac 2013 ale serwis mnie olewa. czy ktos może poradzic co może być z tym swiszczeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam. Jeśli gwizdy pojawiają się wyłącznie na 5-tym biegu, to znaczy, że winna jest skrzynia biegów. Więc żądaj od ASO naprawy lub wymiany skrzyni biegów. Niech Ci nie wpierają, że ten typ tak ma, bo u mnie na żadnym biegu nie pojawiają się świsty ani wycie. Myślę, że inni też to potwierdzą. Poprostu skrzynia jest bardzo cicha. Co za mechanicy w tym Twoim ASO, jeśli przy takich objawach wymienili mechanizm różnicowy, który nie ma nic wspólnego z wyciem piątego biegu. Gdyby przyczyną był mechanizm różnicowy, to świsty były by na każdym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Przede wszystkim trzeba ustalić, czy problem występuje tylko na V biegu czy przy określonej prędkości. Musisz pojeździć z różnymi prędkościami na biegach IV i V i wyłapać, czy faktycznie chodzi tylko o V bieg. Jeżeli tak, problem raczej tkwi w skrzyni, tak jak to napisał już Czesław. Może warto pojechać do innego ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jino1 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam ponownie Dziękuję wszystkim, którzy odpowiedzieli na mój problem. ASO to Kraków Jasnogórska i Krzemionki. Napisałem reklamację do NISSAN POLSKA a ci odpisali tekstem, który przygotował im ASO totalnie nie pochylając się nad tematem. oto fragment odpowiedzi reklamacyjnej: W odpowiedzi na Pana reklamację z dnia 26 marca 2012r., i w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w dniu 16 kwietnia 2012, przedstawiamy Panu stanowisko NISSAN Sales CEE Kft. w Budapeszcie: Pragniemy Pana poinformować, iż Autoryzowany Dealer Japan Motors przeprowadził weryfikację skrzyni biegów - pod kątem zgłaszanego pisku na 5 biegu- w samochodzie NISSAN Note nr .... Weryfikacja ta konsultowana była z Działem Technicznym NSCEE. Wymienione zostały łożyska skrzyni biegów, a następnie przeprowadzono jazdę testową w/w samochodem. Potwierdzono delikatny, jednostajny pisk/świst na 5 biegu podczas dodawania gazu/ przyspieszania, jednak nie potwierdzamy, aby zjawisko to było bardziej intensywne niż w innych, testowanych/ porównywanych modelach. Z poważaniem, Agnieszka Asztalos Koordynator ds. Obsługi Klienta Do wiadomości: Autoryzowany Dealer Japan Motors Kolejna odpowiedz Szanowny Panie, W odpowiedzi na Pana kolejne pismo przesłane w formie elektronicznej nie widzimy podstawy do uznania jej jako uzasadnionej. Zgłoszona przez Pana sprawa została dokładnie przeanalizowana już kilkakrotnie zarówno przez Dział Techiczny, jak Gwarancyjny Nissana Sales CEE Kft. Naprawa samochodu przeprowadzona została prawidłowo, po dokładnej weryfikacji wszystkich elementów. Samochód po naprawie został Panu wydany w pełni sprawny, bez usterki. W związku z powyższym finalnie oddalamy Pańskie zgłoszenie reklamacyjne. Z poważaniem, Agnieszka Asztalos Koordynator ds. Obsługi Klienta Także widzicie, że sprawa jest trudna. Czy możecie coś poradzić? Jak z nimi wygrać? Czy zostaje tylko sąd? Wszystkie rady mile widziane Pozdrawiam Przede wszystkim trzeba ustalić, czy problem występuje tylko na V biegu czy przy określonej prędkości. Musisz pojeździć z różnymi prędkościami na biegach IV i V i wyłapać, czy faktycznie chodzi tylko o V bieg. Jeżeli tak, problem raczej tkwi w skrzyni, tak jak to napisał już Czesław. Może warto pojechać do innego ASO? Witam, Swist występuje tylko na V biegu w zkresie od włsciwi 60km/h do 120 tj powyżej tej prędkości już go nie słychać ze względu na odgłos silnika. Dodatkowo mam luzy na drążku zmiany biegów na 3,4 i 5 - lekkie drgania przy przyspieszaniu i hamowaniu - serwis tez twierdzi ze jest to dopusczalna praca skrzyni. Macie takie drgania u siebie? Co do zmiany ASO - też myslałem by pojechać poza Kraków, ale czy oni nie mają centralnej bazy danych co było robione w danym aucie? Pojadę a oni zajrzą w historię i stwierdzą ze Nissan Polska nie widzi problemu i tak ma być... - nie wiem czy znów szargać sobie nerwy.... Poza tym i tak ASO musi mieć zgodę NISSAN POLSKA na dokonanie naprawy - tzw akceptacja i tu znów obawiam się, że nie podejmą próby rozwiązania problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Pozostaje niezależny rzeczoznawca np. z Pzmot. Pewnie trzeba będzie za taką ekspertyzę zapłacić, ale jak wyjdzie na Twoje, będzie można wystąpić zwrot tych kosztów. Z takim papierem trzeba będzie jeszcze raz napisać do Nissana. Prawdopodobnie na chwilę obecną opierają się tylko i wyłącznie na opinii ASO. To zresztą powszechna procedura u producentów samochodów. Jak pozyskasz opinię jakiegoś wiarygodnego rzeczoznawcy a tym niewątpliwie jest Pzmot, Nissan zapewne przyjrzy się sprawie raz jeszcze i zweryfikuje ASO. Na początek możesz pomęczyć ASO, żeby dało Ci się przejechać innym egzemplarzem. Jeżeli różnica będzie oczywista zapytaj, dlaczego do Nissana piszą, że różnicy nie ma. Jeżeli odmówią jazdy innym Note napisz do Nissana, że ASO odmawia porównania i że żądasz takiego porównania. Takie harcowanie to jednak i tak tylko wstęp. Najważniejsza jest to opinia o której wspomniałem na początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jino1 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Pozostaje niezależny rzeczoznawca np. z Pzmot. Pewnie trzeba będzie za taką ekspertyzę zapłacić, ale jak wyjdzie na Twoje, będzie można wystąpić zwrot tych kosztów. Z takim papierem trzeba będzie jeszcze raz napisać do Nissana. Prawdopodobnie na chwilę obecną opierają się tylko i wyłącznie na opinii ASO. To zresztą powszechna procedura u producentów samochodów. Jak pozyskasz opinię jakiegoś wiarygodnego rzeczoznawcy a tym niewątpliwie jest Pzmot, Nissan zapewne przyjrzy się sprawie raz jeszcze i zweryfikuje ASO. Na początek możesz pomęczyć ASO, żeby dało Ci się przejechać innym egzemplarzem. Jeżeli różnica będzie oczywista zapytaj, dlaczego do Nissana piszą, że różnicy nie ma. Jeżeli odmówią jazdy innym Note napisz do Nissana, że ASO odmawia porównania i że żądasz takiego porównania. Takie harcowanie to jednak i tak tylko wstęp. Najważniejsza jest to opinia o której wspomniałem na początku. Dziękuję za odpowiedz ASO dysponuje jedynie egz. aut zastępczych NOTE 1.4 - twierdzą, ze ma inną skrzynie biegów. Poza tym moje argumenty, iż testowane inne modele nie posiadają takich wad nie przekonuje zupełnie ASO. Twierdzą, iż zgłaszane przeze mnie usterki nie są usterkami a po prostu specyfiką danego egzemplarza. Nie obchodzi ich, że inne modele mogą tego nie mieć - twierdzą, iż jest to dopusczalna prac skrzyni - nie wiem wg jakiej normy? Pytałem 1 eksperta - chce 300zł , nie wiem tylko czy wydane na niego pieniądze dadzą jakiś postęp w sprawie. NISSAN nie chce już nic wymieniać bo już poniósł koszty wymiany łożysk i mech. różnicowego. Nie wiadomo czy wymian koła zębatego 5 biegu załatwi sprawę. Jeśli nie to co pozostaje - wymian całej skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Skrzynia w 1.4 i 1.6 jest taka sama. Różnią się tylko przełożenia. Innej drogi jak rzeczoznawca niestety nie ma. Obecnie mamy Twoje słowo przeciw słowu ASO. Nie trudno przewidzieć, które jest dla Nissana więcej warte . Możesz odnaleźć u siebie inspektorat inspekcji handlowej. Tam otrzymasz listę niezależnych rzeczoznawców działających przy inspekcji handlowej. Na pewno mają tam "samochodziarza". Może będzie taniej lub może za darmo. Często takie instytucje są finansowane z budżetu miasta/gminy. Papier od takiego rzeczoznawcy też jest dobry i na pewno zmusi Nissana do pochylenia się nad sprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Witam, Mam problem z pojawiającym się piskiem/swistem przy dodawaniu gazu na 5 biegu. Wystepuje to tylko na 5-ce . Serwis wymienił łolżysko mechanizam różnicowego przekładni ale problem pozostał. Reklamacja do NISSAN POLSKA- olewka, że inne typy tez tak maja, a nie słysząłem by ktoś miął taki problem. Auto jeszcze na gwarancji do marac 2013 ale serwis mnie olewa. czy ktos może poradzic co może być z tym swiszczeniem? U mnie w QQ 1.6 ze skrzynią 5-biegową jest podobnie od nowości. Delikatnie piszczy na 5 biegu przy dodawaniu gazu. Powyżej 110 km/h już tego nie słychać, bo silnik zagłusza. Zostawiłem to, jak okazało się, że w tej skrzyni pojawiają się większe problemy (np. chrobotanie przy odpalaniu na zimnym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 u mnie w 1.6 nie ma żadnych pisków na żadnym biegu ani chrobotania, przebieg 39 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Podobne zjawisko miałem w służbowym dostawczaku (vw t4) ponad 300kkm przebiegu. Lekko irytował mnie ów gwizd na 5 był przy dodawaniu gazu i stałej prędkości jazdy powyżej 110km/h, po odjęciu gazu czy wysprzęgleniu go nie było, ale jak puściłem sprzęgło to dźwięk wracał. Po kilkunastu/dwudziestu kilku kkm zaczęły się problemy z wrzucaniem 5 (sprzęgło było dobre), jakiś czas później jak już nie jeździłem t4 dowiedziałem się że przeszła remont skrzyni biegów, więc nie wykluczone że i w waszych nyskach może do tego dojść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Nic się nie stanie i nic nie padnie . Skrzynie na V biegach w wielu samochodach jakimi jeździłem trochę "jęczały" jak były przeciążone - tzn. auto jechało wolniej na V biegu niż powinno. Są kierowcy, którzy V bieg wkładają przy 60 km/h... A stara dobra zasada mówi, że nie powinno to być mniej niż 70 km/h. Celowo nie wspominam tu o obrotach, bo w różnych autach skrzynie są rożnie zestopniowane a zasada "prędkościwa" jest uniwersalna i się sprawdza. Japońskie silniki lubią obroty . Kapeluszawa jazda je męczy . Trzeba też pamiętać, że jadąc na zimówkach na mokrej nawierzchni (szczególnie jak jest ciepło) jak auto "przyspiesza" słychać taki charakterystyczny szum. Ale to na każdym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cptplaneta Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Wg mnie to serwis zrobił co mógł. Masz nowe łożyska w mechnizmie róznicowym i w skrzyni biegów tez pewnie. Zamiast szukac pozytywów to Ty od razu nastawiasz się anty. Jeżeli naprawdę Cię to denerwuje to pogłosnij sobie radio w samochodzie albo wymień sobie samochód. Ja mam fiata 125p i nie narzekam. Ca tydzień wyrywam jakąś pannę na niego. A ty ile wyrwałeś lasek na swojego Note,a ??? Pozdrawiam Kapitan Planeta 125p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Wg mnie to serwis zrobił co mógł. Masz nowe łożyska w mechnizmie róznicowym i w skrzyni biegów tez pewnie. Zamiast szukac pozytywów to Ty od razu nastawiasz się anty. Jeżeli naprawdę Cię to denerwuje to pogłosnij sobie radio w samochodzie albo wymień sobie samochód. Ja mam fiata 125p i nie narzekam. Ca tydzień wyrywam jakąś pannę na niego. A ty ile wyrwałeś lasek na swojego Note,a ??? Pozdrawiam Kapitan Planeta 125p Forum Fiata jest tutaj: http://www.forum125p.pl/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Wg mnie to serwis zrobił co mógł. Masz nowe łożyska w mechnizmie róznicowym i w skrzyni biegów tez pewnie. Zamiast szukac pozytywów to Ty od razu nastawiasz się anty. Jeżeli naprawdę Cię to denerwuje to pogłosnij sobie radio w samochodzie albo wymień sobie samochód. Ja mam fiata 125p i nie narzekam. Ca tydzień wyrywam jakąś pannę na niego. A ty ile wyrwałeś lasek na swojego Note,a ??? Pozdrawiam Kapitan Planeta 125p You're my hero! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysten Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Wg mnie to serwis zrobił co mógł. Masz nowe łożyska w mechnizmie róznicowym i w skrzyni biegów tez pewnie. Zamiast szukac pozytywów to Ty od razu nastawiasz się anty. Jeżeli naprawdę Cię to denerwuje to pogłosnij sobie radio w samochodzie albo wymień sobie samochód. Ja mam fiata 125p i nie narzekam. Ca tydzień wyrywam jakąś pannę na niego. A ty ile wyrwałeś lasek na swojego Note,a ??? Pozdrawiam Kapitan Planeta 125p Poniekąd w twojej odpowiedzi jest sens (ASO i producent olewają nabywców), ale już ten tekst o pannach zalatuje marnym poziomem forum z popularnego serwisu informacyjnego. Pełno tam kosmitów, którzy mają za dużo czasu i się po prostu nudzą. Pozdrawiam. Witam, Mam problem z pojawiającym się piskiem/swistem przy dodawaniu gazu na 5 biegu. Wystepuje to tylko na 5-ce . Serwis wymienił łolżysko mechanizam różnicowego przekładni ale problem pozostał. Reklamacja do NISSAN POLSKA- olewka, że inne typy tez tak maja, a nie słysząłem by ktoś miął taki problem. Auto jeszcze na gwarancji do marac 2013 ale serwis mnie olewa. czy ktos może poradzic co może być z tym swiszczeniem? Za około 800 zł można przedłużyć gwarancję w Nissanie o rok i dalej walczyć bo do marca już się nie wyrobisz (chyba taniej niż remont/wymiana skrzyni biegów). Ignorancja delegatury w Budapeszcie jest mi doskonale znana, po zakupie też miałem przygodę z rzeczoznawcą PZM (~350 zł) + prawnik 615 zł i nie wywalczyłem tego co chciałem. Jednego jestem pewien, to pierwszy i ostatni Nissan. Tłumaczenie pokroju TTTM jest dla mnie jak czerwona płachta na byka. Wiele już w moim tworze zostało wymienione i z tego co słyszę to nie koniec. Oby padło (koniecznie, definitywnie, bez jakichkolwiek wątpliwości, najlepiej przyjechać na lawecie) na gwarancji. Pozdrawiam. P.S. u mnie takich świstów na V biegu póki co nie ma ale kultura pracy skrzyni biegów daleka od standardu (chrzęsty, chrupotania słyszalne na luzie, po odpaleniu silnika - podobno TTTM). Edytowane 14 Lutego 2013 przez Dysten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jino1 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 u mnie w 1.6 nie ma żadnych pisków na żadnym biegu ani chrobotania, przebieg 39 tys. Kolego jesteś może z Krakowa lub okolic? chciałbym mieć kontakt i dane do osób posiadających NOTA 1.6 by powalczyc z serwisem Pozdrawiam Poniekąd w twojej odpowiedzi jest sens (ASO i producent olewają nabywców), ale już ten tekst o pannach zalatuje marnym poziomem forum z popularnego serwisu informacyjnego. Pełno tam kosmitów, którzy mają za dużo czasu i się po prostu nudzą. Pozdrawiam. Za około 800 zł można przedłużyć gwarancję w Nissanie o rok i dalej walczyć bo do marca już się nie wyrobisz (chyba taniej niż remont/wymiana skrzyni biegów). Ignorancja delegatury w Budapeszcie jest mi doskonale znana, po zakupie też miałem przygodę z rzeczoznawcą PZM (~350 zł) + prawnik 615 zł i nie wywalczyłem tego co chciałem. Jednego jestem pewien, to pierwszy i ostatni Nissan. Tłumaczenie pokroju TTTM jest dla mnie jak czerwona płachta na byka. Wiele już w moim tworze zostało wymienione i z tego co słyszę to nie koniec. Oby padło (koniecznie, definitywnie, bez jakichkolwiek wątpliwości, najlepiej przyjechać na lawecie) na gwarancji. Pozdrawiam. P.S. u mnie takich świstów na V biegu póki co nie ma ale kultura pracy skrzyni biegów daleka od standardu (chrzęsty, chrupotania słyszalne na luzie, po odpaleniu silnika - podobno TTTM). czyli wg. ciebie nie ma sensu wydawac kasy na PZM i prawnika. Możesz szczegółowiej opisac mi o co walczyleś i jaka była odpowiedz NISSANA? Mi właśnie ta przedłużona gwarancja kończy sie w marcu a na kolejny rok przedłużyć juz nie mozna. Pozdrawiam Nic się nie stanie i nic nie padnie . Skrzynie na V biegach w wielu samochodach jakimi jeździłem trochę "jęczały" jak były przeciążone - tzn. auto jechało wolniej na V biegu niż powinno. Są kierowcy, którzy V bieg wkładają przy 60 km/h... A stara dobra zasada mówi, że nie powinno to być mniej niż 70 km/h. Celowo nie wspominam tu o obrotach, bo w różnych autach skrzynie są rożnie zestopniowane a zasada "prędkościwa" jest uniwersalna i się sprawdza. Japońskie silniki lubią obroty . Kapeluszawa jazda je męczy . Trzeba też pamiętać, że jadąc na zimówkach na mokrej nawierzchni (szczególnie jak jest ciepło) jak auto "przyspiesza" słychać taki charakterystyczny szum. Ale to na każdym biegu. ogólnie oprócz tego pisku nie czuję by samochód słabiej jechal. ogólnie ze skrzynią jest jak dla mnie cos nie tak. na 3,4 a ostatnio na 5 biegu widoczne są wyraźne drgania przy jak ja to określam tzw bezwładzie tj tuz po zmianie biegu, hamowaniu lub przyspieszaniu. z tym tez ASO nie moze sobie poradzić. czy takie spore drgania to rzecz dopusczalna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 1)pisk może być spowodowany wadą łożyska w skrzyni. 2)co do drgań,miałem podobny problem,ale serwisowi zajęło 5 minut by ,jak się później okazało,trafnie zdiagnozować problem.U mnie winna była górna prawa łapa/poduszka silnika.Od wymiany(2lata)zero problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysten Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 (edytowane) Witam, mój przypadek był specyficzny bo dotyczył nowego samochodu i w grę dla mnie wchodziła wymiana na nowy, nie udało się. Co do rzeczoznawcy PZM to jest to twoja ostatnia deska ratunku (znają się na rzeczy - doświadczenie to podstawa), prawnik musi być koniecznie zaznajomiony z tematyką motoryzacyjną, ja takiego nie miałem (czy do marca zdążysz? może wystarczy zgłosić awarię na gwarancji?). Gwarancję można rozszerzyć do 5 lat (o dwa lata maksymalnie) ale to kosztuje ponad 2000 zł, to chyba za dużo? Co do ruchów drążka zmiany biegów (nieznacznych ale odczuwalnych ręką i lekko widocznych okiem) pisałem tu na forum po zakupie, oczywiście TTTM (pisze to chyba gość z Budapesztu). Na chwilę obecną nie zależy mi całkowicie na tworze, jeżdżę ze wszystkim co wyskakuje, szkoda mi jedynie czasu. Pozdrawiam. Edytowane 16 Lutego 2013 przez Dysten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jino1 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 1)pisk może być spowodowany wadą łożyska w skrzyni. 2)co do drgań,miałem podobny problem,ale serwisowi zajęło 5 minut by ,jak się później okazało,trafnie zdiagnozować problem.U mnie winna była górna prawa łapa/poduszka silnika.Od wymiany(2lata)zero problemu. łożyska były wymieniane ale to nic nie dało. ile jest poduszek w sktrzyni biegów w NOCIE? u mnie niby ją porawiają i nadal jest jak jest tj wystepują spore drgania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 A poprawiaja tylko na skrzyni?Co to znaczy poprawiaja?Wymienili poduszkę? Poduszka jest jedna,skrzynia podwieszana jest za pomocą łapy. Moze to poduszki silnika są nie teges? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jino1 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 A poprawiaja tylko na skrzyni?Co to znaczy poprawiaja?Wymienili poduszkę? Poduszka jest jedna,skrzynia podwieszana jest za pomocą łapy. Moze to poduszki silnika są nie teges? Witam, nie wiem co tam robili- ale gość twierdzi, że coś tam prawili - efekt zaden, w innym ASO nic nie robili bo wg nich tak ma być, drgania sa dopusczalne, a w ogole to w skerzyni nic tam nie widać by było nie tak. 1)pisk może być spowodowany wadą łożyska w skrzyni. 2)co do drgań,miałem podobny problem,ale serwisowi zajęło 5 minut by ,jak się później okazało,trafnie zdiagnozować problem.U mnie winna była górna prawa łapa/poduszka silnika.Od wymiany(2lata)zero problemu. Poduszka silnika to coś innego niż poduszka skrzyni biegów? ile jest poduszek w skrzyni? A poprawiaja tylko na skrzyni?Co to znaczy poprawiaja?Wymienili poduszkę? Poduszka jest jedna,skrzynia podwieszana jest za pomocą łapy. Moze to poduszki silnika są nie teges? czy wymiana tej poduszki to duży koszt, ze tak mi nie chcą jej wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Serwis jak zwykle broni się przed kosztami.Skrzynia jest zawieszona na jednej poduszce,silnik na jednej z prawej(patrząc od przodu lewj)strony i od spodu na takim długim lizaku mocowanym do sanek.Koszty poduszek nie są astronomiczne,ale dużo robocizny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Za którą Nissan zapłaci - więc nie rozumien serwisu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Metoda spychologii,mnie też dwa razy zbywali przed wymianą gum stabilizatora,dopiero jak jasno postawiłem sprawę i czego oczekuję w tedy się zgodzili. Postępuja tak bo być może klien prewrażliwiony,nowe auto,nowe wrażenia i...odpał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Jeżeli jest świst na 5 biegu przy dodawaniu gazu, to zawsze można dodawać tylko na 4 pierwszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.