dawid1 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Od czasu kiedy zrobiłem diagnozę ABS nie mogę zobić diagnozy silnika. Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem ? Co prawda u mnie przy ABS-ie 4 pin okazał się 8 czyli odwrócone gniazdo i być może nie potrzebnie go zmasowałem. Czy w ECU jest jakiś bezpiecznik ? Check przy starcie świeci jak zawsze ale "spinacz" nie działa, a wcześniej działał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ Być może spinacz nie sięga do pinu Masz OBD2 więc zwierasz krańcowe w szerszej części (na dole) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Sprawdzałem też od drugiej strony cienką krosówką, sprawdzałem przewody i wszystkie bezpieczniki i niby ok, przy starcie świeci normalnie i gaśnie. Na odpalonym odłączyłem przepływkę i błędu żadnego nie wywala, chyba coś nie tak z kompem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Podjedż na KTS i zobacz czy jest komunikacja Ewentualnie elma ja ktoś ma to podłącz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Podłączyłem elma i komunikacja jest, pokazuje temp. silnika, obroty - wiadomo za wiele tego nie ma, no i oczywiście brak błędów. Znowu próbowałem spinaczem i nic, włączę zapłon i check świeci cały czas gdzie wcześniej po chwili migał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Skoro jest komunikacja to z gniazdem wszystko dobrze Coś musisz żźe zwierać. Najpewniej spinacz wchodzi za płytko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Coś jest nie tak. Odpiąłem cz. temp. cieczy, odpaliłem silnik i wywaliło czek, zgasiłem podpiąłem cz. odpaliłem i świeci. Spinaczem nie mogę wywołać błędu, podłączyłem elma i nie ma błędu. Będę musiał jeździć z czekiem a to mnie denerwuje. Musiałem coś skopać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ten błąd się sam nie wykasuje, ja też po odłączeniu musiałem kasować, dało się skasować na spinacz, ale ty to masz widać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Spróbuję jeszcze odłączyć aku może to coś da, a jak nie to nie wiem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 witam w obd1 należy zewrzeć 2 piny tak jak zaznaczyłem na zdjęciu? czy dobrze myślę? mam primeręz 1999r p11 kombi 2.0td 90km podpowiedzcie bo większość ma obd2 a ja tu jeszcze taki staroć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 dokładnie te. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 albo jakaśinna technika jest może jakbym znalazl miernikiem który pin to 12v a drugi jaki jeszcze z tym miałbym zewrzeć? kturyś pin to bedzie check? tylko jak go znaleźć jaką ma wartość? ok dziękuje bardzo nowak witam ponownie i chcialem sie tylko pożegnać napisałbym że wygrałem w totka bo tak sie czuje bo wkońcu sprzedalem mojego nissana który dokładał mi tylko problemów pochlaniał mase kasy i niczym tak naprawde mnie pozytywnym niezaskoczył jak dlamnie samochód porażka i nigdy więcej nissana w moim życiu przez 3lata użytkowania przy nim postarzałem sie jakby o 10lat tyle straconych nerwów i kasy ale nic naszczęście było minelo po pękniętej głowicy walniętych wtryskach pompie zawieszeniu radiu masakra w żadnym samochodzie nierobiłem tak wiele w tak krótkim czasie a więc zakończylem swoją przygodę z nysą(bardzo trafna ksywa ) i życze wam tanich części i powodzenia może tylko mnie ten samochód wykończył albo nieumiałem się z nim obchodzić niewiem ale dziękuje wam za wszelką pomoc bez której bym sobie pewnie nieporadził dla ciekawych mój nissan p11 2.0TD 1999r 90km bez rdzy i ogólnie stan do jeżdżenia sprzedał się za 5000zł i chyba oddał bym go chyba nawet za 2000 pozdrawiam i życze powodzenia i jak najmniej awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniadypl Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 (edytowane) Witam. żeby nie zakładać nowego tematu podepnę się tutaj bo nie znalazłem na forum nic podobnego. Świeci mi się kontrolka check, w gnieździe OBD2 zwieram skrajne piny i nie ma żadnej reakcji, kontrolka ani nie gaśnie ani nie mruga. Macie jakieś pomysły ? 2.0TD 2000r Edytowane 5 Stycznia 2014 przez sniadypl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko p11 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Witam mam podobny problem,tylko że w mojej primerce 2.0 TD 90KM check nie świeci w ogóle,ani przy starcie,ani przy diagnozowaniu,a potrzebuje je zdiagnozowac bo mam problemy z falowaniem silnika na biegu jałowym(kopci przy tym jasnym dymem i przy dojeżdżaniu np.do skrzyżowania potrafi zgasnąć i do tego brak mocy),jaka może byc tego przyczyna?Prosze o pomoc,bo nie wiem co w takim przypadku robić,z góry wszystkim dzięki wielkie za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 rozbierz zegary i sprawdź żarówkę od kontrolki check Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko p11 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Witam marlos90 A nie wiesz jaka moze byc przyczyna tego falowania silnka,kopcenia jasnym dymem i braku mocy? A jak sie dobrać do tych zegarów? Jest może to gdzieś tutaj opisane na forum,jeśli tak to proszę o jakiś link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misq Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Witam marlos90 A nie wiesz jaka moze byc przyczyna tego falowania silnka,kopcenia jasnym dymem i braku mocy? A jak sie dobrać do tych zegarów? Jest może to gdzieś tutaj opisane na forum,jeśli tak to proszę o jakiś link. o matko, poszukaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/65165-p11144-jakie-%C5%BCar%C3%B3wki-pod%C5%9Bwietlajace-zegary/page-2 oby mi to było ostatni raz kopci na niebiesko i nie ma mocy? - pierścienie, tłoki, kompresja do sprawdzenia kup sobie kabel za 20zł do diagnozy jak metoda na spinacz nie działa - u mnie w SR20DE nie działa na spinacz również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Kablem nie zdiagnozujesz CD20T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko p11 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 WITAM!Dzięki za pomoc:-) Żarówka wymieniona,metoda na spinacz działa,miga błąd 34 i 18. Czyli nastawnik pompy paliwowej i wtryskiwacz sterujący walnięte. Czy mam rację?A oprócz tego,mechanik wymieniając pół roku temu paski od klimy,alternatora i pompy wodnej,nie dokręcił śruby od koła pasowego co skutkowało na początku lutego zerwaniem klina na wale korbowym,zdeformawniem koła pasowego, zębatki,no i oczywiście koniecznością wezwania lawety.Cholerni znachorzy a nie mechanicy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Skasuj pierw i wtedy odczytaj ale to są standardowe błedy.Co do 18- nastawnik.Na 90 procent stały temat. Albo jest brudny i wystarczy środek na czyszcznie STP, albo troche oleju do paliwa ( ja dawałem jak chciałem dobrą dawke 1 litr oleju na 60 litrów paliwa. Olej może być silnikowy mineralny. Chodzi o nasmarowanie pierścienia w pompie bo się zacina.Jak to nie da rady to trzeba rozebrać,wyjąc nastawnik i wyczyścić,rozruszać pierścień i złożyć. Jak to nie pomoże to wymiana nastawnika- nowy 1800 zł,regenerowany 350 zł. Ja mam regenerowany już 1.5 roku. Wtrysk sterujący to koszt ok 300 zł regenerowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko p11 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Wymieniłem nastawnik i wtrysk sterujący.Auto nie gaśnie i nie kopci jak przedtem,ma trochę więcej mocy.Diagnoza na spinacz wskazuje błąd 55 czyli niby wszystko ok,ale silnik nie pracuje do końca dobrze.Jak go odpalam i jest zimny to chodzi ok,ale po rozgrzaniu kiedy dojeżdżam np. do krzyżówki lub jak chodzi na biegu jałowym zaczyna lekko delikatnie falować,chodzi nierówno jakby się przyduszał.Nie mam już pojęcia jaka może być tego przyczyna:-( czy coś z tym używanym wtryskiwaczem ,którego wymieniłem,może być coś nie tak?macie jakieś pomysły,bo mi już ręce opadają.proszę o pomoc SOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zmierz wtrysk sterujący i zobacz jaką ma oporność.A co do falowania możesz mieć potencjometr pedału gazu uszkodzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.