Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Diagnoza na "spinacz" nie działa ?


dawid1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od czasu kiedy zrobiłem diagnozę ABS nie mogę zobić diagnozy silnika.

Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem ?

Co prawda u mnie przy ABS-ie 4 pin okazał się 8 czyli odwrócone gniazdo i być może nie potrzebnie go zmasowałem.

Czy w ECU jest jakiś bezpiecznik ?

Check przy starcie świeci jak zawsze ale "spinacz" nie działa, a wcześniej działał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/

 

Być może spinacz nie sięga do pinu Masz OBD2 więc zwierasz krańcowe w szerszej części (na dole)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem też od drugiej strony cienką krosówką, sprawdzałem przewody i wszystkie bezpieczniki i niby ok, przy starcie świeci normalnie i gaśnie.

Na odpalonym odłączyłem przepływkę i błędu żadnego nie wywala, chyba coś nie tak z kompem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedż na KTS i zobacz czy jest komunikacja

Ewentualnie elma ja ktoś ma to podłącz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem elma i komunikacja jest, pokazuje temp. silnika, obroty - wiadomo za wiele tego nie ma, no i oczywiście brak błędów.

Znowu próbowałem spinaczem i nic, włączę zapłon i check świeci cały czas gdzie wcześniej po chwili migał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest komunikacja to z gniazdem wszystko dobrze Coś musisz żźe zwierać. Najpewniej spinacz wchodzi za płytko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś jest nie tak. Odpiąłem cz. temp. cieczy, odpaliłem silnik i wywaliło czek, zgasiłem podpiąłem cz. odpaliłem i świeci. Spinaczem nie mogę wywołać błędu, podłączyłem elma i nie ma błędu. Będę musiał jeździć z czekiem a to mnie denerwuje.

Musiałem coś skopać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd się sam nie wykasuje, ja też po odłączeniu musiałem kasować, dało się skasować na spinacz, ale ty to masz widać problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam w obd1 należy zewrzeć 2 piny tak jak zaznaczyłem na zdjęciu? czy dobrze myślę? mam primeręz 1999r p11 kombi 2.0td 90km podpowiedzcie bo większość ma obd2 a ja tu jeszcze taki staroć?

post-43072-0-09155400-1356352358_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

albo jakaśinna technika jest może jakbym znalazl miernikiem który pin to 12v a drugi jaki jeszcze z tym miałbym zewrzeć? kturyś pin to bedzie check? tylko jak go znaleźć jaką ma wartość?

 

ok dziękuje bardzo nowak

 

witam ponownie i chcialem sie tylko pożegnać napisałbym że wygrałem w totka bo tak sie czuje bo wkońcu sprzedalem mojego nissana który dokładał mi tylko problemów pochlaniał mase kasy i niczym tak naprawde mnie pozytywnym niezaskoczył jak dlamnie samochód porażka i nigdy więcej nissana w moim życiu przez 3lata użytkowania przy nim postarzałem sie jakby o 10lat tyle straconych nerwów i kasy ale nic naszczęście było minelo po pękniętej głowicy walniętych wtryskach pompie zawieszeniu radiu masakra w żadnym samochodzie nierobiłem tak wiele w tak krótkim czasie a więc zakończylem swoją przygodę z nysą(bardzo trafna ksywa :) ) i życze wam tanich części i powodzenia może tylko mnie ten samochód wykończył albo nieumiałem się z nim obchodzić niewiem ale dziękuje wam za wszelką pomoc bez której bym sobie pewnie nieporadził dla ciekawych mój nissan p11 2.0TD 1999r 90km bez rdzy i ogólnie stan do jeżdżenia sprzedał się za 5000zł :) i chyba oddał bym go chyba nawet za 2000 pozdrawiam i życze powodzenia i jak najmniej awarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam. żeby nie zakładać nowego tematu podepnę się tutaj bo nie znalazłem na forum nic podobnego.

Świeci mi się kontrolka check, w gnieździe OBD2 zwieram skrajne piny i nie ma żadnej reakcji, kontrolka ani nie gaśnie ani nie mruga. Macie jakieś pomysły ? 2.0TD 2000r 

Edytowane przez sniadypl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem,tylko że w mojej primerce 2.0 TD 90KM check nie świeci w ogóle,ani przy starcie,ani przy diagnozowaniu,a potrzebuje je zdiagnozowac bo mam problemy z falowaniem silnika na biegu jałowym(kopci przy tym jasnym dymem i przy dojeżdżaniu np.do skrzyżowania potrafi zgasnąć i do tego brak mocy),jaka może byc tego przyczyna?Prosze o pomoc,bo nie wiem co w takim przypadku robić,z góry wszystkim dzięki wielkie za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam marlos90

A nie wiesz jaka moze byc przyczyna tego falowania silnka,kopcenia jasnym dymem i braku mocy?

A jak sie dobrać do tych zegarów?

Jest może to gdzieś tutaj opisane na forum,jeśli tak to proszę o jakiś link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam marlos90

A nie wiesz jaka moze byc przyczyna tego falowania silnka,kopcenia jasnym dymem i braku mocy?

A jak sie dobrać do tych zegarów?

Jest może to gdzieś tutaj opisane na forum,jeśli tak to proszę o jakiś link.

 o matko, poszukaj :D

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/65165-p11144-jakie-%C5%BCar%C3%B3wki-pod%C5%9Bwietlajace-zegary/page-2

oby mi to było ostatni raz :P

kopci na niebiesko i nie ma mocy? - pierścienie, tłoki, kompresja  do sprawdzenia

kup sobie kabel za 20zł do diagnozy jak metoda na spinacz nie działa - u mnie w SR20DE nie działa na spinacz również

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM!Dzięki za pomoc:-)

Żarówka wymieniona,metoda na spinacz działa,miga błąd 34 i 18.

Czyli nastawnik pompy paliwowej i wtryskiwacz sterujący walnięte.

Czy mam rację?A oprócz tego,mechanik wymieniając pół roku temu paski od

klimy,alternatora i pompy wodnej,nie dokręcił śruby od koła pasowego co

skutkowało na początku lutego zerwaniem klina na wale korbowym,zdeformawniem koła pasowego,

zębatki,no i oczywiście koniecznością wezwania lawety.Cholerni znachorzy a nie mechanicy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Skasuj pierw i wtedy odczytaj ale to są standardowe błedy.
Co do 18- nastawnik.
Na 90 procent stały temat. Albo jest brudny i wystarczy środek na czyszcznie STP, albo troche oleju do paliwa ( ja dawałem jak chciałem dobrą dawke 1 litr oleju na 60 litrów paliwa. Olej może być silnikowy mineralny. Chodzi o nasmarowanie pierścienia w pompie bo się zacina.
Jak to nie da rady to trzeba rozebrać,wyjąc nastawnik i wyczyścić,rozruszać pierścień i złożyć. Jak to nie pomoże to wymiana nastawnika- nowy 1800 zł,regenerowany 350 zł. Ja mam regenerowany już 1.5 roku.

Wtrysk sterujący to koszt ok 300 zł regenerowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wymieniłem nastawnik i wtrysk sterujący.Auto nie gaśnie i nie kopci jak przedtem,ma trochę więcej mocy.Diagnoza na spinacz wskazuje błąd 55 czyli niby wszystko ok,ale silnik nie pracuje do końca dobrze.Jak go odpalam i jest zimny to chodzi ok,ale po rozgrzaniu kiedy dojeżdżam np. do krzyżówki lub jak chodzi na biegu jałowym zaczyna lekko delikatnie falować,chodzi nierówno jakby się przyduszał.Nie mam już pojęcia jaka może być tego przyczyna:-( czy coś z tym używanym wtryskiwaczem ,którego wymieniłem,może być coś nie tak?macie jakieś pomysły,bo mi już ręce opadają.proszę o pomoc SOS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...