rafp11 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Normalnie, w sekwencyjnej instalcji gazowej można poprzez regulację mnożnika regulować mieszankę i tak też zrobiłem. Zmniejszyłem mnożnik i tym samym zmniejszyłem czasy wtrysku gazu do tego poziomu aby mieszanka paliwowa była prawidłowa i dlatego napisałem , że na gazie chodzi ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Wiesz mniej wiecej wiemy jak to jest z regulacją sekwencji ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Normalnie, w sekwencyjnej instalcji gazowej można poprzez regulację mnożnika regulować mieszankę i tak też zrobiłem. jeszcze sa korekty po obrotach, korekty po temperaturze, korekty po ciśnieniu to tak dla jasności Zmniejszyłem mnożnik i tym samym zmniejszyłem czasy wtrysku gazu do tego poziomu aby mieszanka paliwowa była prawidłowa i dlatego napisałem , że na gazie chodzi ok zmniejszyłeś mnożnik i zmniejszyły się czasy wtrysku?? które czasy PB czy LPG??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Skoro wiecie jak to jest z regulacją sekwencji to po co pytacie "jak to ręcznie zjechałeś mnożnikiem??" albo "zmniejszyłeś mnożnik i zmniejszyły się czasy wtrysku?? które czasy PB czy LPG???" . A i nie w każdej inst sekwencyjnej są korekty po obrotach cisnieniu i temperaturze tak dla jasności. Tematem mojego postu jest nieprawidłowa praca na benzynie i tego się trzymajmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 trzymajmy sie tego że przez 2 tygodnie będziesz smigał na pb to zobaczymy czy dalej będzie problem ,,,bo widzisz gaz mógł Ci rozjechać pb ,,, a tak dla jasności to i owszem g... ne(STARE) instalacje nie mają korekt po obrotach temperaturze jak i po ciśnieniu moja rada reset Ecu pośmiganie na pb i wtedy patrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 . A i nie w każdej inst sekwencyjnej są korekty po obrotach cisnieniu i temperaturze tak dla jasności. tak dla jasności, podałem tylko, że są też inne sposoby na zmianę skadu mieszanki Tematem mojego postu jest nieprawidłowa praca na benzynie i tego się trzymajmy. może być to następstwem Twojego zjechania mnożnikiem które czasy PB czy LPG???" . a to akurat jest bardzo ważne, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 (edytowane) Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie co do przyczyny opisanej przeze mnie nieprawidłowej pracy na benzynie to chętnie wysłucham a wypowiedzi natemat inst gazowej proszę sobie darować bo to nie ona jest tutaj przyczyną Edytowane 13 Grudnia 2012 przez rafp11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 możesz podłączyć jakiś scaner do auta i sprawdzić korekty?? na PB i LPG?? a wypowiedzi natemat inst gazowej proszę sobie darować bo to nie ona jest tutaj przyczyną a i proponuję się dokształcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Proponuję przeczytać mój pierwszy post . Skaner był już podłączany i pisałem jakie są korekty na benzynie. Na gazie były takie same i dlatego ręcznie skorygowałem mnożnik żeby na gazie chodził dobrze. A co do dokształcania to radziłbym się nie wymądrzać i zacząć od siebie i jeżeli nie masz nic mądrzejszego do powiedzenia to daruj sobie dalsze wypowiedzi w tym temacie bo nic one nie wnoszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 faktyczni , napisałeś, że korekty są -24,99% ( na gazie jakie teraz są??) bo zubożyłęś w takim układzie sztucznie mieszankę mnożnikiem a nie tędy droga, a są one, w granicach -25 - +25 i dlatego sterownik nei zgłasza jeszcze błędu, a powinny oscylować w okolicach 0 od 3(7) do -3(7) , do tego pytałem jak to jest z Twoją przepływką, bo 1,3 to dolny zakres i może już być na nią czas, a zapewne wiesz jakie powinna wskazywać wartości i przy jakich obrotach, dlaczego nei skorzystasz z rady @Tofu aby zakręcić butlę i pojeździć na PB, a może któryś wtrysk benzynowy leje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majewko21 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Witam miałem podobny problem,zaprowadziłem do fachowca,dumał 2 dni i znalazł przyczynę,umie był to POTENCJOMETR NA PRZEPUSTNICY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Z resetowaniem komputera i jazdą na samej benzynie próbowałem na samym początku i nic to nie pomogło. Nie mam skąd załatwić drugiej przepływki na podmianę bo to byłby najlepszy sposób na jej sprawdzenie. Potencjometr przepustnicy też był sprawdzany i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 a możesz zrobić jeszcze raz wydruk z analizatora, może to powie więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ambaran Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 U mnie jednak przepływomierz. Wymieniony i wszystko wróciło do normy. Korekty na poziomie +/- 2-3%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 U mnie też wymiana przepływomierza pomogła . Korekty są na poziomie -17% ale przepływka była używana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.